dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaaldquote:Op zondag 27 februari 2005 12:34 schreef Salvad0R het volgende:
Juist.
we zijn nu 2 maand doodgegooid met die reclame
To hell with them als ik het vandaag weet te missen
per weekquote:Op zondag 27 februari 2005 12:41 schreef pooier het volgende:
dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
maar hoe laat komt dit alles dan?
weet je dat zeker? Want op 9 uur zit in 24 te kijken. En bij discovery weet je het nooit met al die herhalingen, sommige programma's zie je gewoon 10x per dag 7 dagen per week, maar sommige andere programma's zoals we "built this city" ofzo zie ik haast nooit, terwijl ik die toch veel interessanter vindt dat de hele tijd forensic detectivesquote:Op zondag 27 februari 2005 12:41 schreef pooier het volgende:
[..]
dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ?![]()
jepquote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ?![]()
nee is 3x wat anders...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wordt het echt 4 keer achter elkaar herhaald? Want ik schakel nu pas in, maar als straks hetzelfde komt schakel; ik liever later weer opnieuw in
dat gebruiken ze al vanaf 1928 oidquote:Op zondag 27 februari 2005 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat met dat kleimodel is bij de ontwikkeling van mijn ford ook gemaakt, en dat was dus in 1987. niets nieuw of filmachtig aan.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
1928? lekker kleien kent geen leeftijd =)
leken moeten het begrijpen.. helaasquote:Op zondag 27 februari 2005 22:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vind het programma wel een beetje onvolledig soms, zeggen ze dat de olie op een bepaalde plek te warm wordt, maar ze zeggen niet waarom![]()
heb je die balken gezien die ze er in hebben gezet in plaats van de deuren?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
moment, de deuren worden verwijdert om een beter zicht op de crash te krijgen.
maar ik crash toch ook niet zonder deuren, En de stevigheid is toch een stuk minder zo zonder deuren?
van hooydonk.. die heeft het exterieur ontworpenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
wat was dat net van die nederlandse vent met reizen en cultuur en dergelijke!in californie?!
?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ze maken het zich zelf soms wel erg moeilijk heb ik het idee
Nou bijv. met dat ruitontdooi systeem, er was totaal geen ruimte meer zeiden ze, zitten ze een millimeter van de binnenkant te schrapen, en dan is het goedquote:
ze maken de buitenwand van de buis dunner... en daardoor past het.. is dat nou zo moeilijk dan? ze maken het zich juist makkelijkquote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nou bijv. met dat ruitontdooi systeem, er was totaal geen ruimte meer zeiden ze, zitten ze een millimeter van de binnenkant te schrapen, en dan is het goed![]()
tsjah.... dat zijn nou eenmaal moderne auto's... crappy maar waarquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto![]()
Ja, maar dan snap ik het nietquote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik geen ondertitels volg en tegenwoordig al m'n films zonder ondertiteling kijk
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom ben jij nou de enige die de grap snapt![]()
je hebt niets gemist hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef komrad het volgende:
Shit ik heb het ook gemist, iemand info op het tijdstip van de herhaling
Daarom zitter er ook tientallen/honderder hoog opgeleide technici die streven naar perfectie... Maar jij zou wel even marge houden...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto![]()
over de BMW 850 was er destijds ook al eentjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:08 schreef BoNGeR het volgende:
Het was wel wat oppervlakkig inderdaad, maar ik vond het toch heel wat interessanter dan het gemiddelde autoprogramma, erg mooi om eens een documentaire te zien over iets wat normaal gesproken geheim blijft voor de buitenwereld![]()
in nederlandquote:Op zondag 27 februari 2005 23:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
NIKS 80.000 EURO! Is al tig keer verteld in de programma's en dat is in NL zo met zo'n 83.000 euro voor het basismodel, in België bijvoorbeeld kost het veel minder, ruim 60.000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |