Sneeuw... !?!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het ziet er ook naar uit dat er bij ons niet meer zoveel gaat vallen.
De meeste gaat net als normaal weer in het zuiden vallen.
Maar ik ben tevreden hoor.
2 dagen flinke pak sneeuw gehad
Yups hier dus net zoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sneeuw... !?!
Laagje poedersuiker. Meer kan ik er niet van maken hier...
[[url=http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K84CBNBS]afbeelding][/url]
Het is stuifsneeuw. Alleen bij de stoepranden is het wit
Hier ligt bijna niksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sneeuw... !?!
Laagje poedersuiker. Meer kan ik er niet van maken hier...
[[url=http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K84CBNBS]afbeelding][/url]
Het is stuifsneeuw. Alleen bij de stoepranden is het wit
Tja wat moet ik hier van denken.quote:WeerOnline
dinsdag 1 maart, 17:01
Vannacht sneeuwval
Morgen geruime tijd sneeuw
Vanavond en vannacht neemt de neerslagintensiteit weer toe, vooral in het westen, midden en noorden van het land. In de tweede helft van de nacht valt er in de noordelijke helft van het land 5 tot 10 centimeter sneeuw. Lokaal zijn zelfs nog grotere hoeveelheden mogelijk. Vannacht wordt het 0 tot -3.
Morgen sneeuwt het nagenoeg de hele dag en op de meeste plaatsen valt er zo'n 5 tot 10 centimeter sneeuw bij. In het zuidoosten begint het pas rond het middaguur te sneeuwen. Aan het eind van de middag begint het in het noordwesten droog te worden. De temperatuur komt overdag niet verder dan het vriespunt. De wind waait de hele dag uit zuidelijke richtingen en is zwak tot matig.
In de nacht van woensdag op donderdag blijft het sneeuwen in de zuidoostelijke helft van het land. In het noordwesten is het droog en klaart het op. Het koelt af naar 0 tot -2.
Donderdag trekt de sneeuwzone naar het zuidoosten weg. Vanuit het noordwesten klaart het steeds verder op. Vooral donderdagmiddag is het prachtig winterweer met veel zon boven een wit besneeuwd landschap. Er staat een stevige noordoostenwind. In de nacht van donderdag op vrijdag wordt het bijzonder koud met op veel plaatsen strenge vorst.
Na donderdag blijft het licht winters. In de loop van vrijdag wordt een volgende storing verwacht met regen of sneeuw. Ook zaterdag kan er nog sneeuw vallen. Na zaterdag wordt het waarschijnlijk droog en dat zou wel eens een groot deel van volgende week aan kunnen houden. 's Nachts wordt het dan rond het vriespunt, overdag 5 tot 7 graden.
Als ik dat zo lees dan worden we morgen en overmorgen hier bedolven onder de sneeuw.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier van denken.
Geloof er nog maar weinig in
Ik zie het ook nog niet zo snel gebeuren hoor. Met sneeuw weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier van denken.
Geloof er nog maar weinig in
1 vlok in het noorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog niet zo snel gebeuren hoor. Met sneeuw weet je maar nooit.
Nou ja, het nieuws spreekt over "het gehele land ligt onder een flinke laag sneeuw", nou hier mooi niet hoor! Er zijn nog wat kleine sneeuwduintjes over langs de stoepranden en verder is het groen..
Hoor je mij zeggen dat alles in het Noorden is gevallen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan zeggen dat alles in het noorden valt??
Zoals ik al zei: Laat je niet misleiden, want als je morgen de gordijnen open doet dan ligt er maar een klein laagje
Dus laat die sneeuw maar eind dit jaar maar vallen
Ik verlang nu liever naar de lente
Deze text had ik even gekopieerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat alles in het Noorden is gevallen?![]()
Ik wil geen klein laagje. Ik wil hel en verdoemenis!! Of gewoon lente.
Jeetje, lekker veel moeite genomenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze text had ik even gekopieerd
Had em namelijk al op weerwoord.be gezet
Hahaha ben gewoon lui vandaag (NOT)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jeetje, lekker veel moeite genomen![]()
Maar goed, grotendeels heb je wel gelijk hoor, daar niet van..
Ik dacht gisteren ook dat het laatste moment van de camera er was geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup die ken ik al rietvaerder![]()
@crash: Mooi hoor!
Ik kan momenteel geen foto's maken
Kloptquote:
Ik ga wel met je meequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
whehee... en in Eindhoven is het nog altijd droog... gvd gvd gvd... is er eens sneeuw, krijg ik weer eens NIETS. Ik denk dat ik maar ga verkassen naar de tropen, weet ik in ieder geval héél zeker dat er geen sneeuw gaat vallen, hoef ik er ook niet op te hopen.
Hier in Groningen tot dusver ook niks hoor, troost jequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
whehee... en in Eindhoven is het nog altijd droog... gvd gvd gvd... is er eens sneeuw, krijg ik weer eens NIETS. Ik denk dat ik maar ga verkassen naar de tropen, weet ik in ieder geval héél zeker dat er geen sneeuw gaat vallen, hoef ik er ook niet op te hopen.
Ik wil ook (veel) sneeuw!quote:Vannacht neemt de neerslagintensiteit van het noordwesten uit toe. De neerslag valt in de vorm van sneeuw. De kans op neerslag is in het zuiden en zuidoosten kleiner dan elders. [..]
Woensdag overdag verplaatst de neerslag zich langzaam verder naar het zuiden. Pas in de loop van de dag krijgt het uiterste zuiden met sneeuw te maken, maar dan is waarschijnlijk de intensiteit inmiddels wat afgenomen. (http://www.knmi.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |