guess what, ik ben géén maagd, so what you gonna doquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maagden tellen niet mee, you'll have to do better then that . . .
Och, man Tjonge,quote:Op zondag 27 februari 2005 00:47 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Wat is jouw record zonder sex?
40 days, 40 nights zal niemand lukken![]()
Ik zit nu aan dag 6, maar begin het wel moeilijk te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Nouk het volgende:
Nou ik vind een week momenteel al erg lang.
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Geen dag meer, sinds ik mijn vriendin heb
NIet voor iedereen is sex makkelijk te regelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nu maar weer een beetje op zoek. Sex is makkelijk te krijgen, alleen steek hem niet zomaar overal in.
Nee okee... was effe vergeten hoe geweldig ik wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef Breetai het volgende:
[..]
NIet voor iedereen is sex makkelijk te regelen.
2 dagen. hooguit 3.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:11 schreef Roellio het volgende:
Ik heb sinds enige tijd geleden alleen nog maar sex met meisjes die ik écht leuk vind.
Dat beperkt het wel een beetje.
Dat mag ook heel niet. Dan groeien je handjes boven het graf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je nagaan hoe moeilijk de christenen die denken dat masturberen niet mag het hebben.
Nee, dat is wanneer je je moeder slaat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Xennia het volgende:
Dat mag ook heel niet. Dan groeien je handjes boven het graf!
6quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.homeoint.org/site/ahmad/masturbation.htm
In 2005
Ik vind het uitermate zinvol. Erg goed tegen stress, je word er blij van, het is leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef Capa het volgende:
Nou ja, het is niet dat ik zo heel veel wijzer van dat masturberen ben geworden.Vind het de meest zinloze vrijetijdsbesteding ooit.
en vergeet niet dat het goed helpt als je wilt slapen. voor mannen tenminstequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zinvol. Erg goed tegen stress, je word er blij van, het is leuk.
Bij mij ook, hoor. Ik doe het altijd voor het slapengaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:05 schreef electricity het volgende:
en vergeet niet dat het goed helpt als je wilt slapen. voor mannen tenminste
... het leidt tot blindheid is mij altijd verteld... Zie hier :quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.homeoint.org/site/ahmad/masturbation.htm
In 2005
Ik wel, al een half jaar nix bijzonders meer gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef Sylvana het volgende:
de laatste tijd kan ik niet zo heel lang meer zonder sex, maar goed, heb ook even niks te klagen op het moment
opscheppen over het NIET sex hebben?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
is dit zo'n biertopic waar iedereen komt om op te scheppen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:30 schreef purplerose het volgende:
Mijn record is 2.5 jaar zonder sex en masturberen
Had blijkbaar zolang geen zin in kerels of sex in het algemeen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Alchemila het volgende:
Met vriend zo'n twee maand..![]()
Met mijn linkerwijsvinger euh.. 4 dagen![]()
dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
13 dagen inmiddels, en er komen er nog 6 bij want ze word ongesteld![]()
watjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze die paar dagen aan zuigt. Weet niet hoe dat bij jou zit![]()
Watjes aan je lul ja!quote:
VInd jij dat prettig?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Sylvana het volgende:
als je ongesteld bent kun je toch best neuken? gewoon met handdoek eronder of onder de douche
was serieus hoor.. ik vroeg me gewoon af waarom hij dan niet zou willen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kap 's ff met die onzin Erik / Dirk / Gripper.
Moet ik er een nieuw topic over openen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kap 's ff met die onzin Erik / Dirk / Gripper.
Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn rechter, in het kader van "dan lijkt het net of iemand anders het doet" (zoals mannen het ook wel eens met hun andere hand doen), maar dat was niet zo'n succes..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik gebruik doorgaans mijn middelvinger en niet mijn wijsvinger. En dan ook nog de rechter uiteraard.
Lijkt me niet zo verstandig van je vriendje...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Alchemila het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn rechter, in het kader van "dan lijkt het net of iemand anders het doet" (zoals mannen het ook wel eens met hun andere hand doen), maar dat was niet zo'n succes..
Helaas heeft vriendje een irritatie daar beneden, maar hij wi/gaat niet naar de dokter.. Dus wijalleen maar in bed..
Ach gewoon zeggen dat zijn lul er langzaam aan het af rotten is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me niet zo verstandig van je vriendje...
Maar je weettoch.. druk druk druk! Helemaal geen tijd om een afspraak te maken! (m.a.w... of hij heeft veel slaap, of er gaat iets flink mis in de relatie..)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo verstandig van je vriendje...
ben ik het niet mee eensquote:
Verloofde! 1986!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:41 schreef Goddesz het volgende:
Mijn verloofde zit sinds 29 juni in Nieuw Zeeland voor n half jaar. Zelf ga ik over 2 weken weg, en 23 augustus kom ik aan.. Dan heb ik 2 maanden de tijd om te sexxen en dan nog 1,5 maand niet ..
EN DAT IS BEST WEL LANG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |