Ksssst ga weg enge modquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag heb ik wel gemerkt dat afspraken maken met Inu op een zaterdag morgen na een feestje kan aflopen in een te laat komende Inu.
(dit wilde ik nog even inwrijven. Sorry Lotte)
Telt het als ik er iets van ehm 3x geweest ben?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ksssst ga weg enge mod
Jij woont helemaal niet in de lichtstad.
Alleen als jij bezopen bent geweest hierquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Telt het als ik er iets van ehm 3x geweest ben?
Om eerlijk te zijn ben ik dat idd ooit geweest in Eindhovenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen als jij bezopen bent geweest hier
Nog niet uit elkaar getrilt van de super audioinstallatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:14 schreef r8ality het volgende:
En elke keer sta ik er weer versteld van dat mijn Volvo-barrel het weer 660km op 1 dag volgehouden heeft.
U bent bij deze geadopteerdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik dat idd ooit geweest in Eindhoven
Dat is zondermeer een feit. De SKihut e.d.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan Rotterdam zullen we maar zeggen
Pardon. Dat soort tenten weiger ik zelfs bij in de buurt te komen. Achterlijke zooiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is zondermeer een feit. De SKihut e.d. :R
Zou het niet weten, als ik weg ga kom ik alleen in de effenaar o.i.d. (tenzij DuchessX meegaat dan moet ik ook naar andere tentenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pardon. Dat soort tenten weiger ik zelfs bij in de buurt te komen. Achterlijke zooi![]()
Maar dat zal Eindhoven vast ook wel hebben
Eeeej gij met de Van Doorne transmissie..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:33 schreef daNpy het volgende:
Bling
Eeej nerdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:56 schreef blieblie het volgende:
We're going to new yoooork!!! *bwaaap bwaaaap* [afbeelding]
Die.... is.... zo..... enorm.... slechtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
Komt Tie Dan Hè, Komt Tie Dan, Komt Tie Dan Hè. [afbeelding]
NEE. Nee. Nee nee en nog eens nee. Daarna nee, en vooral nee. Nee. NEEHEEE! NO. JAMAIS. NEVER. RIEN. NO. Please No.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
Komt Tie Dan Hè, Komt Tie Dan, Komt Tie Dan Hè. [afbeelding]
Geen ervaring mee. Ben zelf dingen aan het uitzoeken mbt de xbox en waarom het kreng geen quicktime wil afspelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bezig is... Alleen gaan de CSS experimenten nu wel NOG slechter dan normaal
Dat weet ikquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die.... is.... zo..... enorm.... slecht![]()
Meldquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat weet ik
De clip weleens gezien?
Stratum vanavond, wie nog meer?
he ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:39 schreef Juup© het volgende:
If my dick was as big as my ego, he would be huge.
Ja. Lul.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
he ?
Jij bent zeker nog van de generatie die een koosnaampje voor z'n penis heeft.
Jean Henryquote:Op zondag 27 februari 2005 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
he ?
Jij bent zeker nog van de generatie die een koosnaampje voor z'n penis heeft.
Voorheen pinkeltje.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ik d8 dat die van jou Kleinduimpje heette... of Paulus
Tja, dan kun jij hem tenminste nog ergens in dippenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jean Henry.
En elke week krijgtie op zondag een champagne dip.
Sssstquote:Op zondag 27 februari 2005 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, dan kun jij hem tenminste nog ergens in dippen
Sorryquote:Op zondag 27 februari 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sssst.
Ik zei nog... Niet door vertellen.
Zeg hoest daarmee?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:24 schreef blieblie het volgende:
I knew i couldn't count on you voer voor Lotte![]()
Joost mag het weten.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef FlowDesign het volgende:
Het moet niet gekker worden, nou moet ik op Joost wachten...
FLOW!!! Vertelquote:Op zondag 27 februari 2005 15:35 schreef r8ality het volgende:
Ook weer in het land der wakkeren.
Mijn god wat was dat blondje kansloos gister. (Voor verdere details, zie Flow)
Hahahaha... ja dat was eg grappig iddquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hahahaha... ja dat was eg grappig idd
Klein blond meisje van 18 jaar oud was samen met een vriendin en die vriendin kent Laurens weer.
Dus ik loop naar Lau toe, begint zij meteen in mijn buikspieren te prikken en m'n t-shirt omhoog te trekken... dus ik prik een keer in haar buik en vervolgens 2 keer in haar linkertiet en zeg 'Daar zitten geen spieren in'.
Afijn, daarna waren ze met z'n 2en aan het "zakken" op een of ander nummer... dus ik zeg, doe dat nog eens. Dus zij weer doen, ik ga voor haar staan met haar hoofd op kruishoogte en leg m'n hand op haar hoofd en duw haar hoofd op en neer.![]()
(daar zitten ook geen spieren in
)
Lau stikte bekant
Een retorische vraag!quote:Op zondag 27 februari 2005 17:54 schreef Blueman het volgende:
Maar de vraag blijft nu:
Heb je geneukt Omega?
In mijn opinie zijn dat soort vrouwen dat zelf alquote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef Inu het volgende:
Wat zijn jullie toch weer vrouwonterend bezig![]()
Wat ben je weer zeurend bezig...quote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef Inu het volgende:
Wat zijn jullie toch weer vrouwonterend bezig![]()
Toch typisch dat jij altijd als eerste je bek open trekt als het over dit onderwerp gaatquote:
ja het was een serieuze vraag, ik weet niet of het negatief overkwam?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:18 schreef NiPpY83 het volgende:
Neej vind van niet. Waarom is dat kansloos volgens jou?
Dat jij dat idee krijgt zegt meer iets over jouquote:Op zondag 27 februari 2005 21:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
bij een blind-date krijg ik altijd het idee van een kansloze gast die door zijn vriend(inn)en gekoppeld moet worden, maar het kan natuurlijk ook gewoon heel gezellig zijn![]()
Je weet wie het zegtquote:Op zondag 27 februari 2005 21:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Toch typisch dat jij altijd als eerste je bek open trekt als het over dit onderwerp gaat
Ze zeggen wel eens: de hardste roepers zijn de grootste poeperts
Feauteaux!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:09 schreef NiPpY83 het volgende:
Om 7 uur hadden we afgesproken blijft het een hele leuke meid te zijn en knap ook.
Seau heej... ik leef met je meequote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Mailbox het volgende:
Man Ik ging voor ons pap een Kado kopen in eindhoven EN IK HAD GEWOON NIKS GEVONDEN :-|
BLIJF DAN OOK IN FSCKING DEEK & BONK :-|quote:Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Mailbox het volgende:
Man Ik ging voor ons pap een Kado kopen in eindhoven EN IK HAD GEWOON NIKS GEVONDEN :-|
JUIST! :-|quote:Op zondag 27 februari 2005 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BLIJF DAN OOK IN FSCKING DEEK & BONK :-|
ik weet niet of met 20 man in die zwarte glijbaan een aanranding is, maar echt geil was het niet...quote:Op maandag 28 februari 2005 15:48 schreef Blueman het volgende:
Nog aanrandingen gezien/uitgevoerd?
deporteren zei ik al, deporterenquote:
Hoe kan jij dan posten hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:38 schreef Inu het volgende:
Ok... internet is weer stoekNetwerk is weg...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
en een wielklem van de Fontys security![]()
Ga ik mss nog wel doen jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schadevergoeding voor de schade aan je velg eisen
wat voor toets?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ik had een 10 voor een toetsen een wielklem van de Fontys security
![]()
De gene die dat niet aan zag komen, zit echt systematisch met z'n kop in het zandquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
en een wielklem van de Fontys security![]()
Kaffers zijn het en nee, ik ga niet aan de kant voor door het rood overstekende marokkanenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
De gene die dat niet aan zag komen, zit echt systematisch met z'n kop in het zand
Net als dat je ooit nog eens iemand enorm voor z'n flikker rijdt ....
Ik vind dat altijd zonde van mijn wagen..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:44 schreef FlowDesign het volgende:
en nee, ik ga niet aan de kant voor door het rood overstekende marokkanen
14.46Brand op 5/6 etagem betreft niet het gebouwquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:40 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee wat er zo enorm rookt in het centrum?
Ik zit hier op de Fontys en vanaf de WitteDame/Regent & omgeving komt er een enorme rookwolk.
02-03-05quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:40 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee wat er zo enorm rookt in het centrum?
Ik zit hier op de Fontys en vanaf de WitteDame/Regent & omgeving komt er een enorme rookwolk.
OH MIJN (neukende) ALLAHquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef daNpy het volgende:
Een Volvo is geen Bentley. Een Volvo is beterquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:21 schreef febster het volgende:
Joost, die velgen die jij hebt zijn er ook in Bentley vorm, mooie bloedrode Bentley wing erop, staat natuurlijk nog beter
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:43 schreef daNpy het volgende:
Net weer wezen spelen met r8ality, filmpjes staan hier:
http://62.195.4.245/images/Sneeuw/
met natuurlijk wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik niet, morgen vroeg op want ik ga naar Zwitserlandquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:35 schreef gazylady2 het volgende:
Wie gaat er stappennnnnn?
Kwinnie wat Punk is... Ben niet zo bekend met die muzieksoort... Maar idd Ska is meer a la Beef & Ska-P. Ska is geloof ik ook een aftreksel van Reggae? Komt iig wel uit de Jamaicaanse hoek. Zeeeeer relexde muziekquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:43 schreef ArTiC het volgende:
Green Lizard is skapunk?
Green Lizard is geen ska...
Green Lizard is geen punk...
hoe kan Green Lizard dan skapunk zijn?
Green Lizard is gewoon alternative, je zou het nog wel grunge kunnen noemen maar skapunk?
Sorry Inu maar dan weet je duidelijk niet wat ska en punk(rock) inhouden.
Beef is gewoon reggae met pop invloeden waardoor het net wat meer catchy klinkt imo.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kwinnie wat Punk is... Ben niet zo bekend met die muzieksoort... Maar idd Ska is meer a la Beef & Ska-P. Ska is geloof ik ook een aftreksel van Reggae? Komt iig wel uit de Jamaicaanse hoek. Zeeeeer relexde muziek.
hoe komen jullie daar allemaal aan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef ArTiC het volgende:
Opgezwolle - Spuugdingen Op De Mic\04 opgezwolle - opgezwolle de volle.mp3
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
hoe komen jullie daar allemaal aan?
laatst hoorde ik ook al iemand over Dwaalspoor (of was jij dat ook?)
maar ik kan die zooi nergens vinden op kazaa/slsk
OOOONNNNNEEEEE STTEEEEPPPPPP BEYONDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, ta da daaaa, da da da da da daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:39 schreef blieblie het volgende:
Green Lizard - Turn Around
Het beste nummer van ze dat ik heb.
Ze maken voor een punkband best aardige muziek.
Ska is gewoon vet... geen slecht woord over ska![]()
Neh, hou niet zo van publiek tijdens de sexquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:34 schreef Juup© het volgende:
En, geneukt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neh, hou niet zo van publiek tijdens de sex
have funquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:52 schreef FlowDesign het volgende:
Seau... mensen ik ben er weg weg. Lekker weekje skiën in Laax (Zwitserland). Dus de groeten en tot over 10 dagen
het publiek welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neh, hou niet zo van publiek tijdens de sex
waar heb jij uitgehangen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef amaranta het volgende:
Doei FLow...
Ik ben vrij vandaag, gisteren op stap geweest, er was echt niemand in de stad..... Alle kroegen waren leeg...
Bah!quote:
Meer info is wel nodig als je zoiets post!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Bah!
Gister hebben we ook een stelletje van een jaar of 28 'op heter-daad betrapt'.. In het bed van mijn vriendin!![]()
u heeft het over de duitse versie of is de europese release al verspreid?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:09 schreef r8ality het volgende:
Oh men. FIA GTR is zo vet. Het geluid alleen al van de Morgan Aero8. *fap fap fap*.
Wat wil je weten huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Meer info is wel nodig als je zoiets post!
nou..hoe dat gaat enzo..bloemetjes en bijtjesquote:
Waarom deden ze het daar en niet bij iemand anders op bed etcquote:
Leef jij nogquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef blieblie het volgende:
Danny....
We hebben roostertjes met een buitenmaat van de speaker van 13cm en roostertjes met de schroefgaten op 13cm..
Ze zijn 1,95 en 2,50p/s
Omdat alle andere bedden al vol waren..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom deden ze het daar en niet bij iemand anders op bed etc
ik kom morgen ff langs om te kijken welke het beste passenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef blieblie het volgende:
Danny....
We hebben roostertjes met een buitenmaat van de speaker van 13cm en roostertjes met de schroefgaten op 13cm..
Ze zijn 1,95 en 2,50p/s
Groepssex?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Omdat alle andere bedden al vol waren..
Maja, uiteindelijk hebben we hun eruit geschopt en hebben we met z'n drieen in een 2 persoonsbed geslapen (juist, Die ja..) en heeft er nog eentje op de grond gelegen.
Fijn altijd onverwachte logee's
Maar goed fijn weekend allemaal!![]()
Javier Guzman is![]()
De demoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
u heeft het over de duitse versie of is de europese release al verspreid?
komende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
De demo. Heb inderdaad gelezen dat de Benelux-versie nog niet uit is.
Vond ik ook..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:49 schreef Partygurl het volgende:
Sjaloom
Blauwe, psv was wel gezellig vond ik
Andere DNS instellenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:49 schreef Partygurl het volgende:
Sjaloom
Blauwe, psv was wel gezellig vond ik
Mijn internet ligt er tpt dinsdag uit...chello is zooo irritant
En die is gvd ontzettend goed te vreten!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:37 schreef moses het volgende:
vodka!
Kunst hoeft niets voor te stellenquote:
Moet je eens in onze tuin komen kijken. Een en al KUNST!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kunst hoeft niets voor te stellen
Barbaar.
Have Phun!quote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Moet je eens in onze tuin komen kijken. Een en al KUNST!
ik vind het niksquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Is ook niks voor mannen.iig niet voor man-mannen
V-town!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar woon je?
En kunnen we het meteen over bloemetjes en bijtjes hebben?
Zo ver was ik al.... nu straat en huisnr nogquote:
Keep on dreaming, honey!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo ver was ik al.... nu straat en huisnr nog
Er staan hier 2 brandweerwagens en een politie wagen + een hoop mensen van "Peer survival" in de straat... er is namelijk een schoorsteenbrandje hier 2 deuren verder
05-03-05quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo ver was ik al.... nu straat en huisnr nog
Er staan hier 2 brandweerwagens en een politie wagen + een hoop mensen van "Peer survival" in de straat... er is namelijk een schoorsteenbrandje hier 2 deuren verder
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:21 schreef Molluck het volgende:
V-town? Valkenswaard?
Das de enige leuke uitgaansgelegenheid in omgeving Eindhoven (buiten Eindhoven zelf dan natuurlijk!)
Maar Canei...nee, champagne wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:17 schreef r8ality het volgende:
Woei, FIA GTR is binnen
Ik heb vanmiddag FIA GTR gekocht verkregen.
Echt waardeloos, geen goed woord voor over.quote:Op zondag 6 maart 2005 05:52 schreef r8ality het volgende:
Mijn god. Eindhoven is doorgeslagen. Alle eetgelegenheden zonder cafevergunning zijn vanaf vandaag elk weekend om 3.00 (!) al dicht. Ik had al eerder van de plannen gehoord, maar dat ze er dus wel definitief kwamen had ik niet verwacht. What's next? Kroegen om 2.00 dicht?
Vroeg(er) uitgaan komt weer een stapje dichterbij.
quote:Star-Force
StarForce is an innovative CD/DVD copy protection system, developed by Protection Technology Co. The system consists of two components:
* Unique recognition system, which distinguishes an original compact disc from its copy. It doesn't matter where the copy was made -at home, or at a CD manufacturing plant.
* Encryption system of Executable files
* Special Anti-debug system
The StarForce copy protection does not hamper to make copies from original discs, but makes it impossible to start the software from the copy. Even from the copy made by such famous coping programs as CloneCD, CDRWin, Disk Juggler etc. Also CD copies don't work under CD emulators.
Recognition of compact discs
StarForce uses unique system of disc recognition. The system can identify whether the disk in CD-ROM is original. When identifying the CD originality, it deciphers and starts the exe. file. If the disk is recognized as a copy, this information will be immediately displayed and the program start-up will be blocked.
Solution and Identification not known yet.
Niet verkeeeeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef febster het volgende:
Let it al just rain on me......
Juup (en andere bierliefhebbers) Grolsch is volgende week weer in de aanbieding zowel flesjes als beugels, 6,99 per krat
wat is het probleem? Je had hem toch gekocht?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:45 schreef r8ality het volgende:
Shit. Deze info komt van cdfreaks.com. En als die het niet weten, dan weet ik het ook niet meer.
[..]
verslagje?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet verkeeeeerd
Zo net wakker, was gezwellig gisteren op Extrema (alleen jammer van de knullige opzet).
Klopt gedeeltelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 15:42 schreef r8ality het volgende:
Fijn, zo'n Starforce-beveiliging. Het lijkt bijna alsof ie wel werkt.
voor GTR (duitse versie) is er een crack, alleen moet je dan wel je cd drives loskoppelenquote:Op zondag 6 maart 2005 20:50 schreef kib het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk
Starforce I is in beperkte mate gekraakt, dat betekend dat er per beveiligd spel een op maat gemaakte crack voor moet worde gemaakt (handmatig).In totaal zijn er een handjevol spellen (stuk of 4) gekraakt.
Nadat dit bekend werd hebben ze de beveiliging aangepast en verbeterd. Er is nog geen enkel Starforce II beveiligd spel gekraakt tot op heden
Ik heb weer een andere crack, die temporarily je fysieke drives uitzet. Maar dan begint ie weer over een serial te miepen. *zucht*quote:Op zondag 6 maart 2005 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor GTR (duitse versie) is er een crack, alleen moet je dan wel je cd drives loskoppelen
Weet niet of de benelux/europese versie Starforce II al heeft. Koop het toch wel origineel.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:16 schreef Blueman het volgende:
Goedemiddag...
Nopez,weekend gewerkt. Zouden eigenlijk gaan zwemmen ed, maar nou was 1 vriendin ziekjes.quote:
Jups.. ook ik was vrij...quote:Op maandag 7 maart 2005 13:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nopez,weekend gewerkt. Zouden eigenlijk gaan zwemmen ed, maar nou was 1 vriendin ziekjes.![]()
En jij dan? Ook lekker vrij?
ik heb 'm gekeken! was best leuk, toch?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:02 schreef Blueman het volgende:
Hey, CSI: New York komt vandaag voor het eerst om 20.30 op Yorin.
Dadelijk eens kijken of dat ook tof is
Die van gisteren in Las Vegas was veel vetter.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb 'm gekeken! was best leuk, toch?
* Twinky zit nu op school. 'zelfstudieuur'
Iedereen lijkt wel ineens een leven te hebben!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:38 schreef _DeBje_ het volgende:
Where the hell is everybodyyyyyyyyyy....
Heeft het ooit zo lang geduurd om een topic vol te spammen...Come on...
Ik doe alleen maar als of hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel ineens een leven te hebben!
Met wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:43 schreef gazylady2 het volgende:
Damn.. heb vrijdag een date... Spannend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |