abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25495176
Streppel illustreerde de vorm van Helmond Sport fantastisch.
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:03:41 #82
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25495854
Thnx MM. Ik had nooit gedacht dat het mentale vlak zoveel met een speler zou doen. Maar de fall and rising of Riga is vrij bizar en misschien juist daarom extra mooi. Plus dat zijn liedje gewoon kick is. Mooi dat hij later heeft gezegd dat hij beter is gaan spelen toen supporters opeens zijn liedje gingen zingen. Sja, sommige liedjes bekken gewoon zo lekker dat die met het minste of geringste uit de kast worden gehaald. Rachid Bouazouan had misschien wel een nog mooier liedje. Een beetje voor hen, en een beetje voor de koorknapies op de tribune, maar spelers lijken het vooral te waarderen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:04:49 #83
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25495877
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Streppel illustreerde de vorm van Helmond Sport fantastisch.
We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoor
OJAAJOH?
pi_25495961
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoor
That's all folks!
pi_25496095
Wij waren ook niet bang omdat Streppel erbij was
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:18:11 #86
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25496171
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef Evertje het volgende:
Wij waren ook niet bang omdat Streppel erbij was

remember HS - Top?

overigens snap ik nog altijd niet hoe hendriksen die bal in de kruising kreeg..
Hij speelde elke simpele bal over de zijlijn of te kort terug.. en dan krijg je zoiets

t wordt tijd dattie stopt.. tis mooi geweest
OJAAJOH?
pi_25503303
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

remember HS - Top?

overigens snap ik nog altijd niet hoe hendriksen die bal in de kruising kreeg..
Hij speelde elke simpele bal over de zijlijn of te kort terug.. en dan krijg je zoiets

t wordt tijd dattie stopt.. tis mooi geweest
Uiteraard herinnerer ik me dat. Jammer dat ik niet bij het vervolg aanwezig kan zijn. Maar vond het wel grappig omdat jullie dat begonnen te zingen en hij nog geen minuut die mega kans mist. Daarna had ie trouwens nog een grote kans volgens mij.

Maar Fortuna is ook geen Top Oss he
Wij zijn vele maten slechter op dit moment

Ben blij dat we maandag niet weer hoeven te spelen. Even weer een weekje rust en dan een weekje erg veel reizen. Duizend kiliometer ofzo in vijf dagen. Uit naar Emmen op maandag en op vrijdag uit naar Volendam.

En ja, wij zijn gek
  zondag 13 maart 2005 @ 12:50:44 #88
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25505523
quote:
In de tweede helft liep Fortuna opnieuw achter de feiten aan, waarbij het de pech had dat de grensrechter liep te slapen. Bij zeker vijf duidelijke gevallen van buitenspel liet de assistent-scheidsrechter doodleuk doorspelen. Hij leidde hiermee de 0-2 van Nyron Wau in, die een voorzet van de in buitenspelpositie vertrokken Esad Razic inkopte. Tien minuten later scoorde Robert Braber, die zijn debuut in de basis maakte, de 0-3.
bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?
OJAAJOH?
pi_25506200
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:50 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?
wat is hier niet realistisch aan?
Ik zie nergens staan dat Fortuna onterecht heeft verloren of dat Fortuna goed speelde.

Ik zie alleen maar een opmerking over een grensrechter, die inderdaad stond te slapen. Maar verder zegt deze verslaggever hiermee niks.
  zondag 13 maart 2005 @ 19:33:58 #90
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25508729
quote:
Op zondag 13 maart 2005 13:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

wat is hier niet realistisch aan?
Ik zie nergens staan dat Fortuna onterecht heeft verloren of dat Fortuna goed speelde.

Ik zie alleen maar een opmerking over een grensrechter, die inderdaad stond te slapen. Maar verder zegt deze verslaggever hiermee niks.
mwa hij overdrijft nogal

en bij de 0-2 was het totaal geen buitenspel. Op sbs nog zeer duidelijk te zien dat Razic meters achter de laatste slapende verdediger van Fortuna stond..
OJAAJOH?
pi_25510018
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:33 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

mwa hij overdrijft nogal

en bij de 0-2 was het totaal geen buitenspel. Op sbs nog zeer duidelijk te zien dat Razic meters achter de laatste slapende verdediger van Fortuna stond..
Ach ja, daarom is het ook het verslag van de officiele website. Misschien heeft hij gelijk, misschien niet. Hij zal het toch door een groen-gele bril zien. Maar qua realisme valt hem weinig aan te merken.

Normaal lees ik dat verslag niet eens, mij te oppervlakkig. Verslag van http://www.fortuna-online.nl (jaja, spam) is meestal wat realistischer geschreven met een portie humor erachter. Valt er tenminste nog wat te lachen als je zo'n wedstrijd van Fortuna nog eens naleest
pi_25514214
Komen de samenvattingen van vanavond ook nog ergens op TV?

Ik verbaas me namelijk omdat er op SBS teletext niks over staat. Dus laten ze nu een hele speelronde lopen terwijl 1,5 week geleden ze een hele uitzending hadden met alleen Cambuur-Sparta?
  maandag 14 maart 2005 @ 22:54:06 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25514518
yup
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25514530
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef Greetings het volgende:
Komen de samenvattingen van vanavond ook nog ergens op TV?

Ik verbaas me namelijk omdat er op SBS teletext niks over staat. Dus laten ze nu een hele speelronde lopen terwijl 1,5 week geleden ze een hele uitzending hadden met alleen Cambuur-Sparta?
Niet dat ik weet. Die speelronde met Cambuur-Sparta was gewoon gepland denk ik, maar was gewoon pech (of sneeuw) dat bijna alles werd afgelast.

Wat doe je eigenlijk in dit topic? Toch niet in voorbereiding op he
pi_25514606
Ja ik ben me vast aan het orienteren op deze divisie

Maar Gooner: wat "yep" ? Dat het op TV komt? Waar dan en hoelaat?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:26:18 #96
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25517528
En Sparta blijft de goede reeks doorzetten, maar VVV en Heracles blijven in het spoor. De spanning stijgt, de lente komt eraan. Gisteren op een maandagavond een 450 Spartanen in Volendam. Aan de manier van spelen en doelsaldo verdienen we het, helaas geeft dat geen garantie.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25518657
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:26 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren op een maandagavond een 450 Spartanen in Volendam.
Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende maandag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groter ), gezellig.........

Knap dat Heracles bij Helmond heeft gewonnen. Blijven ze tenminste in het spoor. Moeten ze nog tegen elkaar spelen, Sparta en Heracles?

[ Bericht 1% gewijzigd door Evertje op 15-03-2005 13:26:53 ]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:14:00 #98
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25518811
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef Evertje het volgende:

[..]

Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende vrijdag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groter ), gezellig.........

Knap dat Heracles bij Helmond heeft gewonnen. Blijven ze tenminste in het spoor. Moeten ze nog tegen elkaar spelen, Sparta en Heracles?
Maandagavond zou verboden moeten worden, maar voor velen is Volendam altijd vaste prik geweest. Eerst gezellig bieren op de Dijk en daarna lekker ballen.

Vrijdag 8 april VVV-Sparta
Vrijdag 6 mei Heracles-VVV
Vrijdag 13 mei Sparta-Heracles
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:16:26 #99
73305 Stpan
pi_25520019
Mwoah, vanuit R'dam kon ik de trein van 17:45 pakken. Snel wat perronvoer naar binnenwerken. Alleen het gezellige dagje zat er niet in helaas.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:19:34 #100
73305 Stpan
pi_25520042
Mwoah, vanuit R'dam kon ik de trein van 17:45 pakken. Snel wat perronvoer naar binnenwerken. Alleen het gezellige dagje zat er niet in helaas (voor de vele andere dronken Spartanen wel bemerkte ik al gauw genoeg).

T'was wel druk zeg, tegen de 500 man in Volendam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')