abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:19:43 #61
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25481888
Heracles moet de komende 2 wedstrijden een keer punten laten liggen (gelijkspel is ook goed) en Telstar moet in die 2 wedstrijden 1 keer verliezen of 2 keer gelijkspelen Dan pakken we de periode

Dat worden spannende wedstrijden voor mij, het gaat eindelijk weer es fatsoenlijk met mijn cluppie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:28:47 #62
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25482072
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heracles moet de komende 2 wedstrijden een keer punten laten liggen (gelijkspel is ook goed) en Telstar moet in die 2 wedstrijden 1 keer verliezen of 2 keer gelijkspelen Dan pakken we de periode

Dat worden spannende wedstrijden voor mij, het gaat eindelijk weer es fatsoenlijk met mijn cluppie
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuiven
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:31:47 #63
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_25482129
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
MVV moet toch wel lukken lijkt me.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:35:02 #64
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25482196
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuiven
Heeft geen zin, wordt toch alleen maar op het veld teruggegooid
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:43:12 #65
43642 Bayswater
pi_25482343

een balletje, met de groeten van Kooiman!
Life lies a slow suicide
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:46:38 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25482413
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:43 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]

een balletje, met de groeten van Kooiman!
Als ik Sparta was, zou ik Kooiman bij standaardsituaties mee naar voren sturen, die gozer stond die ballen lekker weg te koppen

(Woon al een tijdje in Enschede, zat in Zwitserland toen het gebeurde, maar ik vond het wel lachen, sorry )
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:35:37 #67
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25483317
Heracles verloren

voor de rest dondert mij het niks
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:46:52 #68
43642 Bayswater
pi_25483525
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Dos37 het volgende:
Heracles verloren

voor de rest dondert mij het niks
Sparta gewonnen
Life lies a slow suicide
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:47:14 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25483531
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:46 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Sparta gewonnen
Nog beter
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25485841
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:06 schreef hellmondunited het volgende:
als wij vandaag weer verliezen zie ik het seizoen zo onderhand echt als verloren
Proficiat

Ik had niet anders verwacht

Maar wat speelde Helmond ook maar een bagger partij zeg
pi_25486802
Derde hattrick in 4 duels voor Mustapha, volgens mij.

Waar heeft die die topschuttersschoenen gekocht, Stpan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25487198
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Derde hattrick in 4 duels voor Mustapha, volgens mij.

Waar heeft die die topschuttersschoenen gekocht, Stpan?
hoe wordt er nu tegen hem aangekeken?
kan me herinneren dat ie nogal werd afgemaakt op bijv itwm.nl
pi_25487246
De Mustapha uit de eredivisie vond ik altijd een aardige dribbelaar, maar met weinig rendement. Denk dat ie nu meer kan klaar maken. Wellicht kan Stpan ons een analyse geven.
www.thuisuiteten.nl
pi_25487471
Het was de ronde van de grote thuisnederlagen. Heracles verdient het gewoon niet om kampioen te worden. Sparta steekt er met kop en schouders bovenuit.
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:43:00 #75
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25489415
Mustapha vond ik ook een aardige dribbelaar, maar niet bijzonder eigenlijk.

Hij kwam na wat commotie (hij had al een contract bij Excelsior getekend) bij Sparta en moest de concurrentie aan met Kiran Bechan die op dat moment top speelde voor Sparta. Riga moest het doen met invalbeurtjes en raakte na een redelijk stroeve (maar geen superslechte) start werkelijk geen knikker. Het was op het genante af werkelijk, ballen over de zijlijn rennen en dat soort acties. Totaal geen zelf vertrouwen. En dan zijn er maar weinigen die bijvoorbeeld Riga tegen Liverpool herinneren, en diegene die dat wel doen bij Sparta hebben daar geen boodschap aan, als je speelt zoals hij speelde hoor je op de bank, of zelfs dat niet eens.
1 kleine opleving had hij nog voor de winterstop. Uit het niets kwam opeens het 'Nananananana Riga Mustapha' liedje en spontaan scoorde hij tegen Top Oss een knap doelpunt. Maar verder bleef het huilen met de pet op.

Na de winterstop vorig seizoen kreeg Riga nieuwe kansen, en zowaar, het ging weer wat beter. Niet denderend maar hij speelde gewoon zijn wedstrijdjes, maar was nog altijd niet de populairste Spartaan. Zoals dat gaat moet je het publiek weer voor je winnen. Aan het einde van het seizoen begonnen de supporters zich weer af te vragen: kan hij dan toch behoorlijk voetballen?

Aan het begin van dit seizoen speelde hij in de voorbereiding zeer goed moest ik van alle kanten geloven. Hij begon het seizoen goed, scoorde 2x uit tegen Excelsior, klom de hekken in bij het uitvak, nanananana Riga Mustapha, dansje erbij, en sindsdien is hij in vorm en 1 van de publiekslievelingen, met voor de winterstop zijn wedstrijd tegen Dordt met 3 goals als hoogtepunt. Toen wederom winterstop, oefenwedstrijd tegen AZ was hij briljant en nu scoort hij aan de lopende band. Wel veel intikkers zoals tegen Emmen, maar ook veel knappe goals zoals gister.

En nu is hij transfervrij en kan hij gaan en staan waar hij wil.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:45:29 #76
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25492429
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 09:04 schreef Evertje het volgende:

[..]

Proficiat

Ik had niet anders verwacht

Maar wat speelde Helmond ook maar een bagger partij zeg
ik weet t

helmond was echt triest bezig.. alleen omdat fortuna nog 100x slechter was, terechte overwinning voor ons

overigens.. 99% van de supporters zit bij jullie gratis binnen?

enne die 1-3 he.. die werd gemaakt met ONZE bal

we hadden voor de wedstrijd een bal in t uitvak.. heel t vak laten signeren met rugnummers erbij en die werd in de tweede helft t veld ingebracht nadat een balle jongen m had gekregen.

sommige spelers stonden echt te kijken van waaaaaat?
OJAAJOH?
pi_25492944
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:45 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ik weet t

helmond was echt triest bezig.. alleen omdat fortuna nog 100x slechter was, terechte overwinning voor ons

overigens.. 99% van de supporters zit bij jullie gratis binnen?

enne die 1-3 he.. die werd gemaakt met ONZE bal

we hadden voor de wedstrijd een bal in t uitvak.. heel t vak laten signeren met rugnummers erbij en die werd in de tweede helft t veld ingebracht nadat een balle jongen m had gekregen.

sommige spelers stonden echt te kijken van waaaaaat?
ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.

Zitten we gratis binnen? Ok, ik hoef mijn scc niet te laten zien, maar dat is wat anders. Voor de rest zou je wel verwachten dat het gratis, anders zou je toch bijna niet meer komen. Mij verbaast het wel dat er nog supporters weggaan na de 0-3. Wat hadden ze anders verwacht. Kijk, de supporters die er nu zitten (behalve het utvak) hebben gewoon een Fortuna-hart, maar ik snap het gewoon niet dat die 0-3 hun dan teveel wordt. Ze hebben toch al meer dingen meegemaakt

Had je die bal niet wat eerder in het veld kunnen trappen
Zo ongeveer op het punt dat Zaffie Dick de bal inleverde bij jullie keeper en jullie ook maar gelijk de 0-1 scoorden........

Dat zijn wel de leuke verhalen
pi_25493286
Mooie analyse, Stpan! Zonde idd dat zijn contract afloopt.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:40:16 #79
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25493336
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef Evertje het volgende:

[..]

ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.

Zitten we gratis binnen? Ok, ik hoef mijn scc niet te laten zien, maar dat is wat anders. Voor de rest zou je wel verwachten dat het gratis, anders zou je toch bijna niet meer komen. Mij verbaast het wel dat er nog supporters weggaan na de 0-3. Wat hadden ze anders verwacht. Kijk, de supporters die er nu zitten (behalve het utvak) hebben gewoon een Fortuna-hart, maar ik snap het gewoon niet dat die 0-3 hun dan teveel wordt. Ze hebben toch al meer dingen meegemaakt

Had je die bal niet wat eerder in het veld kunnen trappen
Zo ongeveer op het punt dat Zaffie Dick de bal inleverde bij jullie keeper en jullie ook maar gelijk de 0-1 scoorden........

Dat zijn wel de leuke verhalen
was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepen

overigens nog iets grappigs wat me opviel: Dat funvak juichte bij de 0-1 van hendriksen (wat een beauty was)

wisten die wel wie fortuna was?

och,ja al met al een kutwedstrijd maar een gezellige avond gehad.. alleen de terugkomst in helmond niet..

er gebeurt echt ALTIJD wat als ik naar een limburgse club ga kijken..
OJAAJOH?
pi_25493899
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepen

overigens nog iets grappigs wat me opviel: Dat funvak juichte bij de 0-1 van hendriksen (wat een beauty was)

wisten die wel wie fortuna was?

och,ja al met al een kutwedstrijd maar een gezellige avond gehad.. alleen de terugkomst in helmond niet..

er gebeurt echt ALTIJD wat als ik naar een limburgse club ga kijken..
Dan hebben ze zeer lang gedaan om van de natte trappen naar beneden te komen. Ik heb zelf ook een paar ritjes naar onder moeten maken. Onze vlaggen aan de Oost-tribune vlogen door de valwind telkens naar de tribunekant, kon iemand ze weer goed hangen. Gelukkig hadden we een goed roulatiesysteem

Ik vond de Funtribune ook erg fanatiek gisteren. Volgens mij veel debutanten erbij

Wat was er gebeurd in Helmond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')