| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Vrijdag,20.00 uur: Heracles Almelo - Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard - Helmond Sport - Stormvog./Telstar - Excelsior - BV Veendam - Emmen - Sparta Rotterdam - Haarlem - VVV-Venlo - FC Volendam - FC Eindhoven - TOP Oss - FC Zwolle - Cambuur L'warden - FC Dordrecht - MVV - AGOVV Apeldoorn is vrij. Volgende speelronde op maandag 14 maart |
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:12 schreef Bayswater het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond in Rotterdam.![]()
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuivenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heracles moet de komende 2 wedstrijden een keer punten laten liggen (gelijkspel is ook goed) en Telstar moet in die 2 wedstrijden 1 keer verliezen of 2 keer gelijkspelenDan pakken we de periode
Dat worden spannende wedstrijden voor mij, het gaat eindelijk weer es fatsoenlijk met mijn cluppie
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
MVV moet toch wel lukken lijkt me.
Heeft geen zin, wordt toch alleen maar op het veld teruggegooidquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Weet je wat jij is moet doen, lekker gaan sneeuwschuiven![]()
Als ik Sparta was, zou ik Kooiman bij standaardsituaties mee naar voren sturen, die gozer stond die ballen lekker weg te koppenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:43 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
een balletje, met de groeten van Kooiman!
Sparta gewonnenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Dos37 het volgende:
Heracles verloren![]()
voor de rest dondert mij het niks
Nog beterquote:
Proficiatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:06 schreef hellmondunited het volgende:
als wij vandaag weer verliezen zie ik het seizoen zo onderhand echt als verloren
hoe wordt er nu tegen hem aangekeken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Derde hattrick in 4 duels voor Mustapha, volgens mij.
Waar heeft die die topschuttersschoenen gekocht, Stpan?
ik weet tquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Proficiat
Ik had niet anders verwacht
Maar wat speelde Helmond ook maar een bagger partij zeg
ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t
helmond was echt triest bezig.. alleen omdat fortuna nog 100x slechter was, terechte overwinning voor ons
overigens.. 99% van de supporters zit bij jullie gratis binnen?
enne die 1-3 he.. die werd gemaakt met ONZE bal
we hadden voor de wedstrijd een bal in t uitvak.. heel t vak laten signeren met rugnummers erbijen die werd in de tweede helft t veld ingebracht nadat een balle jongen m had gekregen.
sommige spelers stonden echt te kijken van waaaaaat?
was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
ja pcies, Fortuna is op dit moment echt niks meer.
Zitten we gratis binnen? Ok, ik hoef mijn scc niet te laten zien, maar dat is wat anders. Voor de rest zou je wel verwachten dat het gratis, anders zou je toch bijna niet meer komen. Mij verbaast het wel dat er nog supporters weggaan na de 0-3. Wat hadden ze anders verwacht. Kijk, de supporters die er nu zitten (behalve het utvak) hebben gewoon een Fortuna-hart, maar ik snap het gewoon niet dat die 0-3 hun dan teveel wordt. Ze hebben toch al meer dingen meegemaakt
Had je die bal niet wat eerder in het veld kunnen trappen
Zo ongeveer op het punt dat Zaffie Dick de bal inleverde bij jullie keeper en jullie ook maar gelijk de 0-1 scoorden........
Dat zijn wel de leuke verhalen
Dan hebben ze zeer lang gedaan om van de natte trappen naar beneden te komen. Ik heb zelf ook een paar ritjes naar onder moeten maken. Onze vlaggen aan de Oost-tribune vlogen door de valwind telkens naar de tribunekant, kon iemand ze weer goed hangen. Gelukkig hadden we een goed roulatiesysteemquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
was inderdaad erg triest dat er veel na de 0-3 weg gingen.. maar wat dan weer grappig was.. is dat ze direct na de 1-3 weer naar boven liepen
overigens nog iets grappigs wat me opviel: Dat funvak juichte bij de 0-1 van hendriksen (wat een beauty was)
wisten die wel wie fortuna was?
och,ja al met al een kutwedstrijd maar een gezellige avond gehad.. alleen de terugkomst in helmond niet..
er gebeurt echt ALTIJD wat als ik naar een limburgse club ga kijken..
We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Streppel illustreerde de vorm van Helmond Sport fantastisch.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
We zeiden het allemaal in t uitvak: "die gaat miiiiiiiiis" en ja hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef Evertje het volgende:
Wij waren ook niet bang omdat Streppel erbij was
Uiteraard herinnerer ik me dat. Jammer dat ik niet bij het vervolg aanwezig kan zijn. Maar vond het wel grappig omdat jullie dat begonnen te zingen en hij nog geen minuut die mega kans mist. Daarna had ie trouwens nog een grote kans volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
remember HS - Top?
overigens snap ik nog altijd niet hoe hendriksen die bal in de kruising kreeg..
Hij speelde elke simpele bal over de zijlijn of te kort terug.. en dan krijg je zoiets
t wordt tijd dattie stopt.. tis mooi geweest
bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?quote:In de tweede helft liep Fortuna opnieuw achter de feiten aan, waarbij het de pech had dat de grensrechter liep te slapen. Bij zeker vijf duidelijke gevallen van buitenspel liet de assistent-scheidsrechter doodleuk doorspelen. Hij leidde hiermee de 0-2 van Nyron Wau in, die een voorzet van de in buitenspelpositie vertrokken Esad Razic inkopte. Tien minuten later scoorde Robert Braber, die zijn debuut in de basis maakte, de 0-3.
wat is hier niet realistisch aan?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
bij fortuna kunnen ze na al die nederlagen nog niet realistisch zijn?
mwa hij overdrijft nogalquote:Op zondag 13 maart 2005 13:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
wat is hier niet realistisch aan?
Ik zie nergens staan dat Fortuna onterecht heeft verloren of dat Fortuna goed speelde.
Ik zie alleen maar een opmerking over een grensrechter, die inderdaad stond te slapen. Maar verder zegt deze verslaggever hiermee niks.
Ach ja, daarom is het ook het verslag van de officiele website. Misschien heeft hij gelijk, misschien niet. Hij zal het toch door een groen-gele bril zien. Maar qua realisme valt hem weinig aan te merken.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mwa hij overdrijft nogal
en bij de 0-2 was het totaal geen buitenspel. Op sbs nog zeer duidelijk te zien dat Razic meters achter de laatste slapende verdediger van Fortuna stond..
Niet dat ik weet. Die speelronde met Cambuur-Sparta was gewoon gepland denk ik, maar was gewoon pech (of sneeuw) dat bijna alles werd afgelast.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef Greetings het volgende:
Komen de samenvattingen van vanavond ook nog ergens op TV?
Ik verbaas me namelijk omdat er op SBS teletext niks over staat. Dus laten ze nu een hele speelronde lopen terwijl 1,5 week geleden ze een hele uitzending hadden met alleen Cambuur-Sparta?
Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende maandag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:26 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren op een maandagavond een 450 Spartanen in Volendam.
Maandagavond zou verboden moeten worden, maar voor velen is Volendam altijd vaste prik geweest. Eerst gezellig bieren op de Dijk en daarna lekker ballen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:03 schreef Evertje het volgende:
[..]
Top zeg. Bij Fortuna voeren ze de maandagavond als excuus aan (terwijl we allemaal weten dat het andere redenen zijn). Komende vrijdag met tien man in Emmen (ok, afstand is wat groter), gezellig.........
Knap dat Heracles bij Helmond heeft gewonnen. Blijven ze tenminste in het spoor. Moeten ze nog tegen elkaar spelen, Sparta en Heracles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |