abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zaterdag 15 januari 2000 @ 13:47:00 #1
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_143209
Hej ... zoals de meeste wel zullen weten van de chat, ben ik een grote fan van Green Day.. ze hebben waarschijnlijk veel van dit soort dingen voorbij zien komen:

* RemCow luistert naar Green Day - Welcome to paradise...

Maargoed.. ik vind het dus zwaar relaxte muziek. Ik heb tot nu toe de albums: 1,039-Smoothed Out Slappy Hours, Dookie, Insomniac en Nimrod.

Tsjah, het nummer wat ik nu persoonlijk erggg veel draai is Hitchin' an ride. In het begin had ik zoiets van 'HUH! Wat is dit nou weer?' maar het nummer wordt gewoon steeds beter Verder When I come around, Basket Case, welcome to paradise, long view, Brain stew, Westbound sign, At the library, F.O.D., Platypus (I Hate You) en nog veel meer

Nog meer liefhebbers (of juist niet) hier?

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 15 januari 2000 @ 22:31:00 #2
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_143210
Ik ben niet echt een liefhebber maar heb een aantal jaren geleden het album Dookie gekocht omdat ik het nummer Basket case zo leuk vond en nog steeds wel een beetje. Opzich leuke muziek maar draai t nu nooit meer vind veel nummers erg opelkaar lijken maar dat zal wel komen omdat ik alleen de bekendere nummers ken.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_143211
Zekerz, GreenDay is zwaar relaxed !

Alleen heb ik 0 albums ....maar wel mucho Mp3z !
Geen favoriete nummers ofzo, gewoon een van de betere bands van het moment als je het mij vraagt !

---------------------------------------------
The Day i tried to live
I stole a thousand beggar's change
and gave it to the rich

And i learned that i was a liar
JUST LIKE YOU

[Soundgarden]

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  zondag 16 januari 2000 @ 02:40:00 #4
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_143212
* Tazz is also fan of greenday, heb 2 cd's ervan (waaronder het album (van hun doorbraak??) dookie). .

maar tis laat, schrijf wel een keer wat meer...

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 januari 2000 @ 02:56:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_143213
Green Day?

neuh, niet echt.
Maar ze hebben als ik het goed heb een cover gemaakt van 'Does Your Mother Know' van ABBA, heeft iemand toevallig dit nummer?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_143214
* DIGGER heeft zo langzamerhand wel door dat het moelijk is een band te vinden waar TARAraboemdijee geen link mee kan leggen naar ABBA.
Kon laats op de chat ook al geen 'One night in Bangkok van Murray Head in alle rust draaiend omdat het weer iets met ABBA gemeen had.

Ik vind Greenday ook wel leuk, maar als je even iets verder in het genre kijkt zul je zien dat er nog wel betere bands zijn. Maar, ik zeg maar zo, wat commercielere bands moeten er ook zijn in dit genre, want nu zie ik gelukkig een keer Greenday op TV waar anders misschien voor de 37e keer die dag Marco Borsato of zo gedraaid was.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_143215
Green Day RULEZZZZ!!!!!!
soundgarden trouwens ook !!!!!!!!

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  FOK!fossiel maandag 31 januari 2000 @ 19:57:00 #8
10 RemCOW
pi_143216
Verder niemand??

* RemCow draait Green Day - 16 maar es .

maandag 31 januari 2000 @ 21:27:00 #9
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_143217
Ik ben blij voor Green Day dat ze zijn doorgebroken, maar dat betekent nog niet dat ze goed zijn...

Beste voorbeeld is nog wel The Offspring. Bagger band met simpele suffe cliche liedjes. en leuk dat iedereen het vind...

Ik had liever gezien dat goede punkbands waren doorgebroken, zoals No Use for a Name en Lagwagon of Bad Religion. Maja, helaas...

Asp

I make love in theory and touch myself in practice
  FOK!fossiel maandag 31 januari 2000 @ 22:31:00 #10
10 RemCOW
pi_143218
en ik vind Green Day goed
pi_143219
Nou, ik vind Greenday ook best leuk hoor

Hun beste nummer, dat met kop en schouders boven de andere nummers uitsteekt, vind ik Longview van de plaat Dookie, heerlijk die bas en die drums.

Op de single van Basket case staan trouwens ook erg leuke nummers.

dinsdag 1 februari 2000 @ 09:34:00 #12
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_143220
Green Day was erg goed, inderdaad. Eindelijk weer es een fris bandje dat gewoon vanuit de kloten speelt en verder niet zeikt. Maar moet toegeven dat ik Dookie al een tijd niet meer gedraaid heb...
'When I Come Around' kennen mijn buren het beste.
Dat verandert alles
pi_143221
Ik krijg binnnenkort Dookie, Nimrod & Insomnia.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  dinsdag 1 februari 2000 @ 09:50:00 #14
1829 Jewel
De enige echte!
pi_143222
quote:
op 01-15-2000 om 10:31 PM schreef Machiel het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber maar heb een aantal jaren geleden het album Dookie gekocht omdat ik het nummer Basket case zo leuk vond en nog steeds wel een beetje. Opzich leuke muziek maar draai t nu nooit meer.

Voor mij geld eigenlijk precies hetzelfde verhaal behalve dan dat je voor 'Basket case' When I come around' in moet vullen.

pi_143223
en RemCOW, wat vind je wijffie van Greenday?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 5 april 2002 @ 16:24:15 #16
24047 Bami_EWOK
Friends Rulezz
pi_3735291
dookie (een vriend) is super gek op greenday en heeft op een na alle cd, vraagje wie heeft unplugged van greenday en hoe is die cd
Oh My God!!!!!!!!!
pi_3735736
Op de laatste plaat na een geweldige band!
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  vrijdag 5 april 2002 @ 17:04:58 #18
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_3735789
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:00 schreef TrashNSk8 het volgende:
Op de laatste plaat na een geweldige band!
Ik vind de laatste dus 1 van de beste....warning toch?

En Dookie is zwaar relaxed!

pi_3735905
Green Day is cool!

Dookie blijft geweldig, maar eigenlijk zijn alle albums gewoon goed!

.
pi_3736003
dan ben je nooit overreden door Brainstew...
pi_3736926
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Grappige site ja. Wel jammer dat ze geen mp3s hebben, om effe te kijken hoe het klinkt.
  vrijdag 5 april 2002 @ 19:45:09 #22
24245 De_Das
Developing his bass-skills
pi_3737198
quote:
Op maandag 31 januari 2000 21:27 schreef Asphyxion het volgende:
Ik ben blij voor Green Day dat ze zijn doorgebroken, maar dat betekent nog niet dat ze goed zijn... [afbeelding]<P>Beste voorbeeld is nog wel The Offspring. Bagger band met simpele suffe cliche liedjes. en leuk dat iedereen het vind...<P>Ik had liever gezien dat goede punkbands waren doorgebroken, zoals No Use for a Name en Lagwagon of Bad Religion. Maja, helaas... [afbeelding]<P>Asp
jij bent typisch zo'n gastje dat denkt dat hij veel van muziek weet en een echte liefhebber en dan alleen naar minder grote bands luistert. Ook grote bands kunnen goed zijn, zoals dus The Offspring én Green Day.

By the way, ik vind Lag Wagon ook zeer goed, daar niet van

Mijn gouden advies: Ga basgitaar spelen!
pi_3737391
Green Day - Time Of your Life, blijft zo leuk

Wordt vaak gebruikt bij mooie beelden op tv (laatste episode van Seinfeld bijv. of overzicht van Olympische Spelen..)

Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
pi_3737447
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dikke mats

Staan trouwens op de line-up van De wraak van Brabant. Welke editie weet ik trouwens niet, OF in de W2 in Den Bosch OF in de Effenaar in Eindhoven...

.
pi_3737490
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 20:15 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Dikke mats

Staan trouwens op de line-up van De wraak van Brabant. Welke editie weet ik trouwens niet, OF in de W2 in Den Bosch OF in de Effenaar in Eindhoven...

VANAVOND in de Willem II

jij ook dikke mats toegewenst

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')