* RemCow luistert naar Green Day - Welcome to paradise...
Maargoed.. ik vind het dus zwaar relaxte muziek. Ik heb tot nu toe de albums: 1,039-Smoothed Out Slappy Hours, Dookie, Insomniac en Nimrod.
Tsjah, het nummer wat ik nu persoonlijk erggg veel draai is Hitchin' an ride. In het begin had ik zoiets van 'HUH! Wat is dit nou weer?' maar het nummer wordt gewoon steeds beter Verder When I come around, Basket Case, welcome to paradise, long view, Brain stew, Westbound sign, At the library, F.O.D., Platypus (I Hate You) en nog veel meer
Nog meer liefhebbers (of juist niet) hier?
Alleen heb ik 0 albums ....maar wel mucho Mp3z !
Geen favoriete nummers ofzo, gewoon een van de betere bands van het moment als je het mij vraagt !
---------------------------------------------
The Day i tried to live
I stole a thousand beggar's change
and gave it to the rich
And i learned that i was a liar
JUST LIKE YOU
[Soundgarden]
maar tis laat, schrijf wel een keer wat meer...
neuh, niet echt.
Maar ze hebben als ik het goed heb een cover gemaakt van 'Does Your Mother Know' van ABBA, heeft iemand toevallig dit nummer?
Ik vind Greenday ook wel leuk, maar als je even iets verder in het genre kijkt zul je zien dat er nog wel betere bands zijn. Maar, ik zeg maar zo, wat commercielere bands moeten er ook zijn in dit genre, want nu zie ik gelukkig een keer Greenday op TV waar anders misschien voor de 37e keer die dag Marco Borsato of zo gedraaid was.
* RemCow draait Green Day - 16 maar es .
Beste voorbeeld is nog wel The Offspring. Bagger band met simpele suffe cliche liedjes. en leuk dat iedereen het vind...
Ik had liever gezien dat goede punkbands waren doorgebroken, zoals No Use for a Name en Lagwagon of Bad Religion. Maja, helaas...
Asp
Hun beste nummer, dat met kop en schouders boven de andere nummers uitsteekt, vind ik Longview van de plaat Dookie, heerlijk die bas en die drums.
Op de single van Basket case staan trouwens ook erg leuke nummers.
quote:
op 01-15-2000 om 10:31 PM schreef Machiel het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber maar heb een aantal jaren geleden het album Dookie gekocht omdat ik het nummer Basket case zo leuk vond en nog steeds wel een beetje. Opzich leuke muziek maar draai t nu nooit meer.
Voor mij geld eigenlijk precies hetzelfde verhaal behalve dan dat je voor 'Basket case' When I come around' in moet vullen.
quote:Ik vind de laatste dus 1 van de beste....warning toch?
Op vrijdag 05 april 2002 17:00 schreef TrashNSk8 het volgende:
Op de laatste plaat na een geweldige band!
En Dookie is zwaar relaxed!
quote:Grappige site ja.
Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
dan ben je nooit overreden door Brainstew...
quote:jij bent typisch zo'n gastje dat denkt dat hij veel van muziek weet en een echte liefhebber en dan alleen naar minder grote bands luistert. Ook grote bands kunnen goed zijn, zoals dus The Offspring én Green Day.
Op maandag 31 januari 2000 21:27 schreef Asphyxion het volgende:
Ik ben blij voor Green Day dat ze zijn doorgebroken, maar dat betekent nog niet dat ze goed zijn... [afbeelding]<P>Beste voorbeeld is nog wel The Offspring. Bagger band met simpele suffe cliche liedjes. en leuk dat iedereen het vind...<P>Ik had liever gezien dat goede punkbands waren doorgebroken, zoals No Use for a Name en Lagwagon of Bad Religion. Maja, helaas... [afbeelding]<P>Asp
By the way, ik vind Lag Wagon ook zeer goed, daar niet van
Wordt vaak gebruikt bij mooie beelden op tv (laatste episode van Seinfeld bijv. of overzicht van Olympische Spelen..)
quote:Dikke mats
Op vrijdag 05 april 2002 17:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
dan ben je nooit overreden door Brainstew...
Staan trouwens op de line-up van De wraak van Brabant. Welke editie weet ik trouwens niet, OF in de W2 in Den Bosch OF in de Effenaar in Eindhoven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |