abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25266813
Na een hopeloze zoektocht afgelopen middag begin ik me toch af te vragen waar het aan ligt, is er wat met de kwaliteit of ligt het aan de Nederlandse importeur? Ik heb nergens een Pentax *Ist Ds kunnen vinden om even te kunnen bekijken in Amsterdam en omstreken. Ik ben 5 zaken afgeweest, waarvan een aantal zelfs op de Pentax site staan als dealer en nota bene een groot Pentax bord op de gevel hebben zitten...

Ne het lezen van een hoop spec sheets gaat mijn voorkeur toch erg uit naar de Pentax: Klein, behoorlijk snel, kan gebruik maken van veel bestaande objectieven, lust ook AA, gaat tot ISO3200, kit-lens is beter dan die van Canon, gedeeltelijk metalen body en de lijst gaat door....
Vervelende is dus dat ik dat ding nog nooit in m'n handen heb gehad. In m'n kennisenkring zwerven voldoende Nikon D70s en Canon 300Ds rond, dus daar heb ik wel zat mee gespeeld. Ik wil alleen nog even 'spelen' met de *Ist Ds voordat ik een beslissing neem.

Maar goed, dit is het einde van m'n klaagzang .
pi_25267312
hmmz hier in enschede ligt er gewoon 1 in de vitrine bij de media markt is dus een stukje reizen .
pi_25267428
Mediamarkt Amsterdam kwam niet verder dan de Nikon D70 en de esthetisch onverantwoorde Olympus E-300....
pi_25267679
lelijke he die olympus als mn budget het toelaat koop ik de Pentax ist ds
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2005 @ 18:04:44 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25268086
Foto Engel in de Cronjestraat in Haarlem, liggen div. Pentaxen in de etalage, waaronder de Ist* DS
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 26 februari 2005 @ 20:08:42 #6
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25270030
Kan ook verder in Het grote Ik zoek een digitale camera topic - 12

En dicht zit ie
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')