Leland Palmer inderdaad. In het echt heet ie Ray Wise.quote:
Die ene is Miguel Ferrer ofwel Albert Rosenfeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:05 schreef tong80 het volgende:
Dinges de agent Kyl Maglaglan, David Lynch en David Bowie
David Bowie speelde in Fire Walk With Me FBI-agent Philip Jeffries.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Effe denken, *instant flashbacks*
Die linker was Albert Rosenfeld, daarnaast Dale Cooper, daarnaast die dove, Gordon Cole... en volgens mij verstond-ie alleen maar die serveester uit dat restaurantje, en daarnaast weer David Bowie in de rol van ... geen idee, ik heb de film niet gezien
Niet zo snel voorzeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Die ene is Miguel Ferrer ofwel Albert Rosenfeld.
Julee Cruise, de zangeres uit de Roadhouse en ook in het echt de zangeres van de Twin Peaks muziek.quote:
Tuurlijk geweldige serie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
De rest was allemaal goed.
Ook een TPfan Tong?
Even mag toch wel TH?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:12 schreef Treinhomo het volgende:
Gaan er nou alleen TP-plaatjes gepost worden ?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Julee Cruise, de zangeres uit de Roadhouse en ook in het echt de zangeres van de Twin Peaks muziek.
Mkay; ik vermaak me wel met de OP-DVD's en een zak chips...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Even mag toch wel TH?
Killer Bob oftewel Frank Silva.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[afbeelding]
Deze dan, waarvan ik NIET wist dat-ie al dood was
Oftewel Heather Graham.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Annie. Achternaam weet ik even niet.
*Kuch* Voetbalclub in Engeland*Kuch*quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Annie. Achternaam weet ik even niet.
Correct!quote:
Inderdaad. Ken je ook het verhaal hoe hij bij de serie kwam? David Lynch had iemand nodig die BOB moest gaan spelen, maar kon niemand vinden. Op dat moment zag hij een assistent op de set rondlopen, die in zijn ogen perfect was: Frank Silva. Zo is hij bij Twin Peaks gekomen. Aantal jaren geleden is hij overleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Killer Bob oftewel Frank Silva.
Plaatje doet het niet.quote:
Audrey Hornequote:
Jaques Renaultquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een paar minuten geleden nog wel. Ander plaatje van dezelfde:
[afbeelding]
Correct!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Donna (Lara Flyn Boyle), Sherilyn en Shelly (Mädchen Amick).
Dat zeiden ze vier jaar geleden ook al. 22 september is het nu, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:31 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Nadine Hurley
Ik heb na aanleiding van dit topic die DVD box van Peaks besteld, van seizoen 1. Seizoen 2 komt EINDELIJk eind dit jaar uit
Correct!quote:
Pas als die in de winkel ligt geloof ik het.quote:Ik heb na aanleiding van dit topic die DVD box van Peaks besteld, van seizoen 1. Seizoen 2 komt EINDELIJk eind dit jaar uit
Correct.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:40 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Lucy Moran (met die piepstem), Andy Brennan, Sheriff Harry Truman en Hawk
Een pagina terug was het nog Jaques Renault nu nog steeds volgens mij.quote:
TH als je het wachten zat bent flikker je er gewoon een van je gitaarherriebandjes tussen. Als Mr. RJPVD heb je dat recht wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay; ik vermaak me wel met de OP-DVD's en een zak chips...
Die was al geweest, Jacques Renault.quote:
Ze is inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Catherine Martel.
Die van Mijis nog niet geraden
.
Dat is Piper Laurie (die ook Catharine Martell speelde), als.. uhm.. die Japanse zakenman, Tojamuraquote:
Correct, Bobby, oftewel Dana Ashbrookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:48 schreef Barista het volgende:
Bobby ...
Zogenaamd gespeeld door Fumio Yamaguchi.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Dat is Piper Laurie (die ook Catharine Martell speelde), als.. uhm.. die Japanse zakenman, Tojamura
Ja ik zou toch eens op pagina 1 kijken baristaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:51 schreef Barista het volgende:
Is deze lomperik al voorbij gekomen?
[afbeelding]
Gezien de enorme toeloop van niet-reguliere RJPVD-ers, worden er dan een heleboel mensen héél erg boos op mij...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
TH als je het wachten zat bent flikker je er gewoon een van je gitaarherriebandjes tussen. Als Mr. RJPVD heb je dat recht wel.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze is inderdaad. Klein rolletje, dat weet ik zeker. Ook bij de politie?
Dat klopt. "Jenny".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja, dat chickie uit de winkel waar Audrey op onderzoek uitgaat.
Ik weet haar naam niet.
Correct, hij werd gespeeld door James Marshall.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
James Hurley. Eitje.
Ik had niet verwacht dat deze titel zoveel mensen zou trekken.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gezien de enorme toeloop van niet-reguliere RJPVD-ers, worden er dan een heleboel mensen héél erg boos op mij...![]()
Bart de Graaf?quote:
Audrey Horne en Dr. Jacoby. Die ander is me ontschoten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die van mij staat nog open, het drietal waarvan de dame inmiddels bekend mag worden geacht.
'k lach me vooralsnog de ballen uit de broek met m'n DVD's en de bodem van de zak chips is ook nog niet in zicht, dus ik red me wel...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had niet verwacht dat deze titel zoveel mensen zou trekken.
Z'n achternaam staat al in je antwoord.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Audrey Horne en Dr. Jacoby. Die ander is me ontschoten.
quote:
Ben Horne?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Z'n achternaam staat al in je antwoord.
Mike, the man from another place. Het eerste plaatje is afkomstig uit Carnivale, een recentere serie die binnenkort op NL 3 te zien zal zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:09 schreef Tokay het volgende:
Ja, dat dansende menneke, maar ik weet echt niet hoe hij heet.
Yep, door Leo Johnson.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:16 schreef Barista het volgende:
[..]
Ja! Waldo, de kroongetuige. Werd die later ook niet vermoord of zo?
De vader van Audrey Horne, Ben.quote:
Ik was eerder!!!quote:
Fout, en je plaatje doet het niet.quote:
Mijne duidelijker.quote:
Chet Desmond.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:23 schreef Barista het volgende:
Het is Chris Isaak, in FWWM.
Double R Diner?quote:
Pete Martell inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pete.
Yep, met een flink stuk cherry pie natuurlijk.quote:
Dennis/Denise Bryson inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
Denis/Denise, David Duchovny.
Dick Tremaine.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
Ben Horne was het niet.
Heette die niet Mike?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was the one armed man. Ik ga er vandoor Ciao
Harold Smith.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:03 schreef Barista het volgende:
[..]
Heette die niet Mike?
Next:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:03 schreef pos het volgende:
Catherine Packard
Piper Laurie is haar naam
Gelukkig welik werd er helemaal nerveus van.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:24 schreef Treinhomo het volgende:
't speelkwartier is weer voorbij ?
Ook sportmannen ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:21 schreef Modus het volgende:
Ik had ook net wat snorren klaarstaan.
Huh. Waren dat Aussies ? Nooit geweten. Ik heb hier nog een singletje van die gasten liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:02 schreef Modus het volgende:
Flash & The Pan.
quote:From Australia. From the 60's power pop group The Easybeats, came the team of Vanda and Young. Harry Vanda (Johannes Jacob Hendrickus Vandenberg)(guitar) and George Young (vocals/keyboards) pursued the new wave as well and had several prominent hits in the 80's. During their time-off in the 70's, they became well known producers of George's little brothers Angus and Malcom's band, AC/DC! Before settling on the group's name, they released material under at least five other names. They also wrote the hit "Love Is In The Air" as performed by John Paul Young. Vanda and Young received their greatest tribute in 2001 when their classic hit (with The Easybeats) "Friday On My Mind" was named the number one Australian song of the past 75 years. 1977-96.
Frieda & Benny ?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
Zij kon wel 's Frieda van Abba zijn, maar 'k heb geen idee wie die fatso is...
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw Kaas dan?
Dat is weer die Julee toch, van de eerste pagina van dit topic?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
Misschien is ze zo beter herkenbaar:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is weer die Julee toch, van de eerste pagina van dit topic?
Die schoonheid met die bos hout voor de deur heb ik hier nog niet eerder gezien.quote:
Mijn favoriete Twin Peaks personagequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:26 schreef sooty het volgende:
[..]
Die schoonheid met die bos hout voor de deur heb ik hier nog niet eerder gezien.
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hele jonge Scatman Crothers?
Ja kloptquote:Op zondag 27 februari 2005 08:23 schreef huggy_bear het volgende:
Eric DaRe
Da's dan van voor mijn actieve periode. (topic <100)quote:Op zondag 27 februari 2005 11:25 schreef pyl het volgende:
(McCarthy behoort vermoedelijk tot de top tien meest geplaatsten in de geschiedenis van RJPvD, hetgeen mr RJPvD toch zou moeten weten....)
Lara Flynn Boylequote:
O ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Lara Flynn Boyle
quote:Op zondag 27 februari 2005 12:41 schreef pos het volgende:
Greetje Kauffeld?
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:27 schreef Bimmel het volgende:
Alles wel?
O ja, dat is 'm!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een lok haar van Peter Gabriel of zit ik er naast en laat ik me misleiden door z'n brede scheiding ?
quote:
ik ken FvD natuurlijk welquote:Op zondag 27 februari 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Die speelde bijrollen bij André van Duin. Hij deed dat op tv in Engeland bij een grote komiek.
En Willem Beverquote:Op zondag 27 februari 2005 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ken FvD natuurlijk wel
meneer de uil
Ga je schamen Dolle...dit is niemand minder dan Vadertje Bier, Pappa Pils....quote:Op maandag 28 februari 2005 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
zo'n marginale nl. bijrollenboer
niet freddy, die van THquote:Op maandag 28 februari 2005 09:59 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ga je schamen Dolle...dit is niemand minder dan Vadertje Bier, Pappa Pils....
Maarten van Wansink.quote:
Correct!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:33 schreef Z het volgende:
Stanley Tucci.
Inderdaad. De opperwanker van de Premier League.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef Z het volgende:
Alex Ferguson
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:43 schreef Z het volgende:
OPen jij een "Raad je PLaatje voor Wankers"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |