Het was een leuk onzintopic , niet voor GC .quote:Op zondag 6 maart 2005 03:11 schreef laffer het volgende:
loedertje, heatwave en/of brighteyes hadden zelf t.z.t. wel een slotje kunnen zetten hoor![]()
zo urgent was jouw aktie echt niet![]()
Gok hier wie wie heeft geneukt en er morgen enorm veel...
dan hoef jij het toch niet te sluiten.....quote:Op zondag 6 maart 2005 04:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was een leuk onzintopic , niet voor GC .
TS-er is dus ook prima in staat om zijn topic naar ONZ te schoppen hoor, heeft ie geen laffertje voor nodig lijkt mijquote:Op zondag 6 maart 2005 04:04 schreef laffer het volgende:
[..]
dan hoef jij het toch niet te sluiten.....
de TS is notabene zelf moderator met dezelfde rechten op dit forum, waarom moet jij dan een topic sluiten in GC, terwijl dat jouw sub-forum niet is![]()
en ook geen loedertje dusquote:Op zondag 6 maart 2005 04:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
TS-er is dus ook prima in staat om zijn topic naar ONZ te schoppen hoor, heeft ie geen laffertje voor nodig lijkt mij
Dr_Flash is liefquote:Op zondag 6 maart 2005 04:28 schreef laffer het volgende:
en ook geen loedertje dus![]()
waarom jouw ingrijpen dan![]()
subjectiviteit wordt tegenwoordig niet meer geschuwd...quote:Op zondag 6 maart 2005 05:09 schreef Loedertje het volgende:
s
[..]
Dr_Flash is lief
daaom dus
n nue ga ik slapen eweantem;n laptoep zitevolebie een eeeeeoeeetht neieeetnim
Vertaling: nu ga ik slapen want mijn laptop zit vol met bier.quote:Op zondag 6 maart 2005 05:09 schreef Loedertje het volgende:
n nue ga ik slapen eweantem;n laptoep zitevolebie een eeeeeoeeetht neieeetnim
En nu heb je allemaal toestafdrukken in je voorhoofd staan?quote:Op zondag 6 maart 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vertaling: nu ga ik slapen want mijn laptop zit vol met bier.
Neh...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu heb je allemaal toestafdrukken in je voorhoofd staan?
Daar is de delete-knop voor.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die TVP's vind ik namelijk maar vervelend
ah, daar hebben we onze mod-wannabee weer met alle oplossingenquote:
Ik vind het vrij ziek allemaal. Maar goed, ik gooi het "achter" even in de groep.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:04 schreef -Angel- het volgende:
Hoewel ik een aap ben, is dit volgens mijn nog steeds geen reden om een topic te sluiten.
Daarom mag het topic "Deel uitmaken van iets speciaals!" weer open?
wat zijn jullie voor stel zielige stakkers...quote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb even overlegd met HW, BE en Cynix. Topic blijft dicht. Voor dit soort onzin is geen plaats hier. EN als het serieus bedoeld is al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |