abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:18:23 #31
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25269199
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat voor spelletje?
Online managementspel..
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
http://en.uclfantasy.uefa.com/

in het kort: Je stelt een team samen uit een budget van 100 miljoen, goede spelers kosten veel geld, dus je kan niet alleen maar superspelers opstellen. Je mag maximaal 2 spelers van 1 team opstellen (in knockout fase 4 spelers). Als je een opstelling hebt gemaakt, wacht je tot de Championsleague wedstrijden gespeeld zijn. Als je spelers hebt die scoren, of assists geven krijg je punten, en verdedigers die de 0 houden ook. De punten van je captain worden daarna nog es verdubbeld. Alles bij elkaar optellen en je hebt je score voor die ronde. Je kan als je overall winnaar word zelfs 2 kaarten voor de finale winnen... maar da's echt mega impossible (of je moet HEEL goed wedstrijden kunnen voorspellen)
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25269324
Okee. Leuk, maar ik houd dat soort dingen altijd te weinig bij. Net als de VI League. Speel nog met spelers die benen gebroken hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25269476
Best leuk team samengesteld

Casillas

Cafu Alex Nesta Zambrotta

Frings Van Bommel Emerson Essien

Eto'o Adriano

Maxi Lopéz wissel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25270917
Casillas is een misser. Beter een italiaanse keeper nemen.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 21:49:15 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25271633
Morgen een belangrijke wedstrijd, jammer dat Alex er niet bij is.
Een overwinning moet er toch wel inzitten, Heerenveen is aangeslagen door de 2 verliespartijen.

Sibon dus weer speelminuten, met een goaltje, maar da's logisch

Verder wens ik MM nog veel sterkte met het verlies van Dhr. Koeman, alsmede de punten morgen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 26 februari 2005 @ 22:07:47 #36
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25271919
Lekkere tijd om 16:30.. Maar ik heb er vertrouwen in. Ooijer moet Alex vervangen en dan Bogelund rechtsback. Ik hoop met je mee Zapper dat Sibon speelt en scoort, want dat zal hem wel goed doen na dat idiote fluitconcert vorige week. Er zijn ook al plannen om hem extra toe te gaan zingen in Heerenveen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25272705
PSV TVP .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25272881
Ik heb weer wat met statistieken lopen spelen. Hier zijn mijn bevindingen:

Voor de volledigheid:
Dit is het tweede jaar dat er in de Champions League na de eerste groepspoule een knock-out ronde met 16 teams gespeeld wordt. Daarom heb ik ook de kwartfinale van vorig jaar en die van de jaargangen 2000/2001, 2001/2002 en 2002/2003 meegenomen in mijn statistieken.

PSV speelde thuis tegen Monaco en won met 1-0

Van de 4 teams die eerst thuis speelden en daar wonnen met 1-0, ging 67% door naar de volgende ronde.

Van de 5 teams die in de eerste wedstijd wonnen met 1-0, ging 75% door naar de volgende ronde.

Van de 14 teams die in de eerste wedstijd thuis speelden en wonnen, ging 47% door naar de volgende ronde.

Van de 19 teams die in de eerste wedstijd wonnen, ging 58% door naar de volgende ronde.

Van de 24 teams die in de eerste wedstijd thuis speelden, ging 35% door naar de volgende ronde.

Het meest opvallende vind ik dat het lijkt alsof eerst thuis spelen helemaal geen voordeel is.

Verder is het zo dat op basis van deze statistieken het duidelijk is dat PSV nog goed zijn best zal moeten doen in Monaco om de buit zeker te stellen.
T-Mobile
pi_25274942
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Volgend seizoen zit PSV in groep 2 van de CL-loting
Goed nieuws
  zondag 27 februari 2005 @ 01:13:56 #40
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25275300
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 23:03 schreef Timo_Baal het volgende:
Het meest opvallende vind ik dat het lijkt alsof eerst thuis spelen helemaal geen voordeel is.
En dat heb je nu mooi onderbouwd met cijfers. Een cliché wordt feit. Maar een ander cliché luidt: behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Mooie cijfers allemaal, maar het zal toch wel bikkelen worden daar in Zuid-Frankrijk.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25279971
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 23:03 schreef Timo_Baal het volgende:

Verder is het zo dat op basis van deze statistieken het duidelijk is dat PSV nog goed zijn best zal moeten doen in Monaco om de buit zeker te stellen.
Niet alleen op basis van deze statistieken. PSV moet sowiezo zijn best doen om te winnen, maar dat (zijn best doen) zal uiteraard wel gebeuren, verwacht ik.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25281301
Waarom Heerenveen-PSV 16:30u eigenlijk ?
pi_25281322
quote:
Op zondag 27 februari 2005 14:10 schreef Krattenkoning het volgende:
Waarom Heerenveen-PSV 16:30u eigenlijk ?
Zo kan Canal + zowel Ajax, Feyenoord en PSV helemaal uitzenden.
pi_25282984
Was dat de reden... Ik dacht ook al. Bizar zeg.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 februari 2005 @ 16:17:29 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25283069
Bizar? Das juist prettig

Hiddink zet weer Farfán in de basis, onbegrijpelijk
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25283092
Wat is er mis met farfan? Die heeft toch wel een beetje de onvoorspelbaarheidsfactor die veel psv'ers missen.
  zondag 27 februari 2005 @ 16:21:08 #47
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25283112
Farfán heeft durf en zorgt voor dreiging. Wie dan, Beasley?
pi_25283170
Ik hoop dat Robert vandaag zijn debuut maakt en scoort
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25283210
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Robert vandaag zijn debuut maakt en scoort
Zal niet gebeuren, hij is niet op tijd terug gekomen uit Brazilië om goed genoeg voorbereid te zijn voor vandaag. Hij zit dus niet bij de selectie

Wellicht Donderdag, is denk ik wel een geschikte wedstrijd voor zijn debuut

EDIT: ik lees net dat hij zelfs nog niet is teruggekeerd.
EDIT 2: Hij is vandaag jarig, geen wonder dat hij nog niet in Nederland is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bomenverzameling op 27-02-2005 16:35:06 ]
pi_25283309
Robert is jarig ja
pi_25283406
Gaan we weer wedden op Robert?
www.thuisuiteten.nl
pi_25283441
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Gaan we weer wedden op Robert?
Voor vandaag dus niet, maar misschien voor a.s. Donderdag (Amstelcup tegen Top Oss)
pi_25283476
Jammer. Ik zeg vandaag Robert 77.
www.thuisuiteten.nl
pi_25285011
Weer 3 belangrijke punten, ben benieuwd naar de 1e goal van Farfan
pi_25285051
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:36 schreef pascalheister het volgende:
Weer 3 belangrijke punten, ben benieuwd naar de 1e goal van Farfan
Ik ook, en ook naar de situatie rond de penalty. Waardoor Ooijer de volgende wedstrijd helaas geschorst is.
  zondag 27 februari 2005 @ 18:41:25 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25285083
Mooi, zal nu ook de eerste zijn om te zeggen dat Farfán een goede wedstrijd heeft gespeeld, de 0-2 was van ongekende schoonheid!

En na vandaag kan er weer een scheidsrechter op de zwarte lijst, van je stoel val je als je ziet wat Temmink PSV flikt. Bij de penalty (die terecht was) vertelde Ooijer netjes dat de bal niet op de stip ligt. Ooijer krijgt geel, waarna Temmink tegen Huntelaar zegt dat de bal niet goed ligt Ooijer geschorst voor de volgende wedstrijd

Maar goed, één ding is nu wel zeker, PSV gaat kampioen worden, als dit soort wedstrijden, met een uitblinkende Park, gewonnen worden, kan er niets meer fout gaan

Vennegoor overigens viel erg tegen, jammer...
  zondag 27 februari 2005 @ 18:44:21 #57
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25285123
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Ik zeg vandaag Robert 77.
Robert zit in Brazilië he..

Gomes was vandaag weer goed. Erg mooi de penalty gestopt 2-0 (volley) van Farfán was erg mooi.

Wanneer wordt de schaal nou eens uitgereikt?
pi_25285136
Temmink is een Hoyzer. Vennegoor mag een keer tegenvallen met al zoveel doelpunten achter z'n naam En Farfán blonk uit samen met Van Bommel, Gomes en Park
pi_25285139
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:39 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ook, en ook naar de situatie rond de penalty. Waardoor Ooijer de volgende wedstrijd helaas geschorst is.
kreeg hij door mekkeren dat de bal niet goed lag, bogelund ook geel door de overtreding
  zondag 27 februari 2005 @ 18:45:18 #60
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25285148
Overigens is Yildirim maar een matige voetballer, die inderdaad goed kan schoppen, zoals ie vanmiddag veel liet zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')