quote:Op zondag 27 februari 2005 02:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bij het openen van een bierflesje kreeg hij de dop in zijn oog.
quote:Op zondag 27 februari 2005 02:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik ga dit goedrekenen, want de vraag was niet wat er precies gebeurde, maar waardoor hij uit de running was, en dat was inderdaad oogletsel.
Bij het openen van een bierflesje kreeg hij de dop in zijn oog.
GLO +1
Waar heb jij het vandaan dan?quote:Op zondag 27 februari 2005 02:21 schreef bukgeit het volgende:
Kan iemand daar overigens bewijs van vinden? Op internet lees ik er niets over.
Ook zo makkelijk hè?quote:Op zondag 27 februari 2005 02:25 schreef bukgeit het volgende:
Ray Charles
Stevie Wonder
Five Blind Boys Of Alabama
Andrea Bocelli
Jose Feliciano
Wanneer was dat dan ongeveer? Dan kan ik het misschien nog wel terugvinden.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef bukgeit het volgende:
Toen had je nog geen internet. Het stond in alle muziekbladen.
Midden jaren 90.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ongeveer? Dan kan ik het misschien nog wel terugvinden.
Hm. Da's me iets te vaag. Heb trouwens ook nog ff tevergeefs rondgegoogled; vond wel dit, wat ik jullie niet wil onthoudenquote:
quote:Helaas was 2004 geen groot jaar voor de Nederlandse literatuur. Er verschenen wel veel boeken, maar te weinig van aansprekende kwaliteit. De jury werd er soms moedeloos van. De vraag naar het slechtste boek van 2004 was daarentegen eenvoudig te beantwoorden. Twee titels kwamen daarvoor in aanmerking, maar de winnaar werd toch zonder concurrentie Hemelrijk van de zanger-kunstenaar Thé Lau. Daarin kwamen wij zinnen tegen als: "Urenlang kan ik rechtuit gaan, dan moet ik me krommen, omdat een ster, een planeet, mijn baan voor een moment verspert. Onderweg kwispel ik wormkanalen binnen, mijn gevolg achter me, om het tempo van de reis te verhogen tot boven de lichtsnelheid. Ik laat me er bijna orgastisch weer uitslingeren en ben jaren verder." Deze kwispelende wormkanalen konden de jury niet bekoren: een slecht voorbeeld ook voor de jeugd.
Volgens mij heb ik dat gezien op tv, kan dat? Een Nederlander dacht ik.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:32 schreef bukgeit het volgende:
En Thé Lau niet te vergeten
Welke muzikant verklaarde deze week jaloers te zijn op zijn fans, omdat die zijn teksten beter kennen dan hijzelf?
Nee. André Hazes scoorde een hit met een vertaling van zijn grootste kraker.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gezien op tv, kan dat? Een Nederlander dacht ik.
Zou het dan de schrijver van zij gelooft in mij zijn?quote:Op zondag 27 februari 2005 02:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee. André Hazes scoorde een hit met een vertaling van zijn grootste kraker.
Du. Bist Alles. Was ich hab' auf diesem We-he-helt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |