Enlighten me! Waar ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:59 schreef JPM01 het volgende:
ik ga vanavond eens kijken of de vrije trainingen al binnen zijn met downloaden![]()
voeg me maar op msn toe msn en mail adres staat in het profiel vermeldquote:
Dat zou erg jammer zijn. Waarom zouden andere teams (waar er ook tussen zitten met financiële beperkingen) dan nog moeite doen om wel aan de regels te voldoen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Lionheaad het volgende:
Ze hebben alle benodigde handtekeningen en ze moeten nu via de rechtbank afdwingen om te mogen starten met de PS04.
wat ik vaag vind, dat fia eerst verklaarde dat als de teams akkoort gaan hij mag rijden en nu volgens de stewards mag hij nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Lionheaad het volgende:
Minardi komt morgen toch in actie....
Ze hebben alle benodigde handtekeningen en ze moeten nu via de rechtbank afdwingen om te mogen starten met de PS04.
Lukt dit niet, bouwen ze de auto's om naar de 2005 specs.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=78643
Waar haal je die info vandaan ? gezien ik overal lees dat er een droog raceweekend wordt voorspelt?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:52 schreef Flem het volgende:
De kans dat het zaterdag en/of zondag gaat regenen is zeer redelijk aanwezig.
hij zit in melbournequote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan ? gezien ik overal lees dat er een droog raceweekend wordt voorspelt?
Ik niet, help me outquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:17 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voeg me maar op msn toe msn en mail adres staat in het profiel vermeld
als ik het hier zet heb je kans dat de FOM die site gaat sluiten vandaar. ik hoop dat je met bittorent overweg kan![]()
Australische tv. Vandaag was het grijs, grijs en nog eens grijs in Melbourne.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan ? gezien ik overal lees dat er een droog raceweekend wordt voorspelt?
ah!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:06 schreef Flem het volgende:
[..]
Australische tv. Vandaag was het grijs, grijs en nog eens grijs in Melbourne.
Coole filmpjesquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.saunalahti.fi/~bot/Melbourne2005_Fp1_Montoya_Lap.avi
http://www.saunalahti.fi/~bot/Melbourne2005_Fp1_Ralf_Onboard.avi
Omdat de stewards van de race de Minardi niet mee wil laten doen omdat ze niet aan de technsiche regels van 2005 voldoen. Volgens het Concorde Agreement voldoen ze echter wel en om deze reden spant Stoddart een rechtzaak aan om toch mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou erg jammer zijn. Waarom zouden andere teams (waar er ook tussen zitten met financiële beperkingen) dan nog moeite doen om wel aan de regels te voldoen?
[..]
Dat weet je gewoon als je Minardi bent, of je nu een nieuwe of oude auto hebt, in de punten rijden gaat zéér lastig worden..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anderzijds is de inzet van Minardi om toch mee te mogen doen om dan kansloos laatste te eindigen bewonderenswaardig.
Dat zou wel mooi zijn jah!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:51 schreef Giem het volgende:
Ziet er goed uit voor Mclaren. Hopelijk vegen ze de baan aan met ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |