Ik wil ook mee, al is het alleen maar om Zodiakk te pestenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Al is het alleen maar om zodiakk te pesten...
ja nou uhquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjee, waar was je al die tijd Troel???
Absoluut!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:01 schreef Troel het volgende:
[..]
ja nou uh
ik had het erg druk
en ik had niet gepost in het laatste topic
en het kwam dus niet boven drijven
en toen dacht ik ineens
ik mis wat
en toen moest ik nog nadenken wat
en toen wist ik het ineens
maar ik begrijp dat jullie me gemist hebben![]()
Voor dergelijke akkefietjes doe ik een beroep op een computernerd, door mij ooit gecreëerd en sindsdien geformeerd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gajus, jij weet veel van computers toch?? Of Troel anders???
http://forum.fok.nl/topic/677083
ik was aan het posten!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, de vreugde was van korte duur...
ik ben er dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom jij ook, Troel?
dat had ik ook net!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie een of andere banner door mijn beeld vliegen als ik reageer...
Rond koninginnedag meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:53 schreef Troel het volgende:
wanneer do2?
Waar ligt dat nou weer??? Kinkt Brabants trouwens...quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:58 schreef Troel het volgende:
om en nabij omstreeks (dubbelop) Koninginnedag zit ik in Luyksgestel vanwege een vakantie. Ik weet niet in hoeverre ik vrijaf kan krijgen van Bert.
Ja, ik wist niet meer welke vorm Gajus had gehanteerd,quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:58 schreef Troel het volgende:
om en nabij omstreeks (dubbelop) Koninginnedag zit ik in Luyksgestel vanwege een vakantie. Ik weet niet in hoeverre ik vrijaf kan krijgen van Bert.
jawel, maar we zitten daar met de hele familie snappiequote:Op donderdag 10 maart 2005 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet meer welke vorm Gajus had gehanteerd,
dus ik dacht; ik gooi er gewoon een paar in...
En verder vind ik dat Bert jou best een dag vrij kan geven...
Nu ja, ik las ergens anders dat je kleren 10 jaar oud zijn....quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, wat denken jullie nou? Dat ik wel in het oranje ga?
Dat zou dan louter toeval zijn, kan ik je melden...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:07 schreef Troel het volgende:
ja best wel do2
...housebroeken...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ik las ergens anders dat je kleren 10 jaar oud zijn....
En die housebroeken hadden soms wel van die kleuren ja....
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
..ik heb vandaag geen goede dag![]()
Ik heb meerdere reden om dat te claimen...quote:
Kijk, dat vind ik dan weer humor,quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
excusses voor het taalgebruik
ik had eerst een mooiere ui gemaakt, met kleur van dat softpastelgebeuren, maar daar ging de tekst verkeerd... Deze ui is gevlektquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, de tekeningen. De tekst mag ik wegdenken he??
Nou, ik vind de UI wel mooi eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |