Redelijk!? Het is duidelijk dat je niet in Rotterdam woont.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, AR.
Maar het aanbod is redelijk
Ja, ik heb toch ook al gezegd dat je hier meer dan welkom bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:54 schreef zodiakk het volgende:
Ik blijf dit een muf heikneutertopic vinden hoor.
Tot zo-diakk!quote:En ik wil jullie vanavond niet in Rotterdam zien want daar woon ik en dat betekent dat het mijn musea zijn, en alle kroegen zijn van mij. Bovendien ben ik sinds vorig jaar een notoire Museumnacht-zuiplap.
En dat wil ik graag zo houden.quote:Het is duidelijk dat je niet in Rotterdam woont.
Nu ja, ik hou wel erg van de havens en de industrie.., maargoed daar zijn geen galeries te vinden natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2005 13:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
En Rotterdam is en blijft natuurlijk een lelijke stad.
It's a dirty job...quote:Op maandag 28 februari 2005 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, hoe ontroerend, zodiakk die zijn stadje verdedigt....
Ah kijk, dat verandert de zaak (een beetje).quote:Overigens ken ik Rotterdam vrij goed, hoor...
Mijn broer woont daar immers al ja-ren, en die is binnen Rotterdam al een aantal keer van hot naar her verhuisd. Ik kom ver boven die 5% van je, zodiakk.
Je mag Rotterdam best lelijk vinden hoor, als je dat maar niet op basis van de koopgoot en de lijnbaan doet. Overigens is Rotterdam geenzins een saaie stad, als dat het geval is dan voert die broer van je ook vrij weinig uitquote:Maar goed, kennelijk mag je Rotterdam geen lelijke stad vinden...
Nou vooruit, ik vind Rotterdam een saaie stad. Heb je nu je zin?
Taal is zo ruw als degene die het bezigt.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind taal echt ontzettend ruw en lomp
Tja, hetzelfde kan je zeggen van een kettingzaag....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Taal is zo ruw als degene die het bezigt.....
ik heb jouw site bekeken (erg mooi trouwens) om e.e.a in een context te zetten, maar het blijft in mijn ogen kort door de bocht. Beeldende kunst spreekt voor zichzelf, maar woorden evenzeer....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde kan je zeggen van een kettingzaag....
Als ik me een keer verveel ga ik hier wel een topic over openen
.
Hoi Do2
Krijg je ook nog een college over Wittgenstein?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, wat ik dus zei als afsluiting Do2:
Ja, maar dan ben je zelf niet actief bezig.
Nooit gehad dat je iets wou uitdrukken en er met woorden niet uitkwam en dan maar uit riep "Kijk dan!!"
Ik vind taal echt ontzettend ruw en lomp
Gisteravond filosofie gehad, ging over Nietzsche.., was blij te horen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.... Wel jammer om vervolgens te horen dat Nietzsche behoorlijk gestoord ge-eindigd is...
Zo, en nu ga ik opzoek naar een nieuwe opgave, momentje
Dat denk ik ook. Maar de geschiedenis leert dat het toch nog goed gekomen is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een Matisse? Was ie de weg kwijt ,of zo?
Voor mijn gevoel is het nu diep in de nacht (vanwege het tijdsverschil van 7 uur). Ik ga nu onder dek, want het lukt mij niet wakker te blijven. Hopelijk ben ik morgen weer weer bij de tijd.quote:Oh, en welkom terug Gajus! Het werd tijd...
Ik weet nog een leuke Fok!-user!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gisteravond filosofie gehad, ging over Nietzsche.., was blij te horen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt....[/i]
Mag jij zo spotten met Fok!-users met een persoonlijkheidsstoornis?quote:
Het ging over Nietzsche en Nietzsche is zwaar overschat net als Rotterdam.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mag jij zo spotten met Fok!-users met een persoonlijkheidsstoornis?
Sssssst, niet doorvertellenquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:34 schreef Z het volgende:
NatuurlijkBreitner.
Is ditdeze topic eigenlijk niet stiekem het TTK-Slowchat topic?
Zit ie hier een beetje te slowchatten en rare plaatjes te plaatsen...quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:34 schreef Z het volgende:
NatuurlijkBreitner.
Is ditdeze topic eigenlijk niet stiekem het TTK-Slowchat topic?
En jij moet station to station van David Bowie luisteren, en rap een beetje!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zit ie hier een beetje te slowchatten en rare plaatjes te plaatsen...
Jij moet naar het nieuwe album van VS luisteren, Z! Dat moet jij doen!.
Oh ja..quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En jij moet station to station van David Bowie luisteren, en rap een beetje!!
In dat geval kan ik 't ding niet vinden...quote:Jazeker, betrof het hier meneer Matisse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |