Ja natuurlijk, maar ik denk dat je hem pas echt uitgespeeld hebt als je 100% hebt, niet alleen de storyline...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:31 schreef Crudus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het verhaal van dit spel? Kun je het ook echt uitspelen zegmaar? Dus met een echt einde (endscene). Ik kan me herinneren van Vice City dat ik op een gegeven moment erachter kwam dat het spel afgelopen was. Had ik niet in de gaten gehad. Het enige dat ik nog kon doen waren van die losse missies om wat meer centen te verdienen. Dus, "eindigt" het verhaal van SA ook echt?
Ja, weet ik. Maar ik vind het verhaaltje het leukst. Die losse missies boeien met echt niet zo. Ik zal ook echt niet gaan jagen op die 100 pakketjes, zoals die in vice city zaten enzo. Ieder hutje zijn mutje natuurlijk, maar ik ben pas bevredigd met een cool verhaaltje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik denk dat je hem pas echt uitgespeeld hebt als je 100% hebt, niet alleen de storyline...
Ja, dat begrijp ik wel. Daarbij is vice city 100% een peuleschil vergeleken San Andreas, ik denk ook niet dat ik het ooit zal halen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vind het verhaaltje het leukst. Die losse missies boeien met echt niet zo. Ik zal ook echt niet gaan jagen op die 100 pakketjes, zoals die in vice city zaten enzo. Ieder hutje zijn mutje natuurlijk, maar ik ben pas bevredigd met een cool verhaaltje.![]()
Tering, dat scheelt nogal...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Overigens is het spel voor 37 euro te bestellen bij cd-wow, da's wel ff wat minder de de 60 euro van de FRS...
http://www.google.nl/search?q=gta%20controls&hl=nl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozillaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:31 schreef Neverstop het volgende:
Ok misschien dat dit makkelijker werkt in het PS2 topic.
Ik heb een PS2 like controler voor m'n PC en nu wil ik graag de controls hetzelfde hebben als op de PS2.
Heeft iemand zin om z'n GTA:SA boekje te scannen(alleen de pagina met de controls dus, er zal vast wel zo'n handig plaatje in zitten met wat welke knop doet).
Alvast bedankt.
Dat dunne strookje bij Mulholland Intersection heb ik al, zit er boven San Fierro ook een territory? Zometeen maar even kijken dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt de map van Los Santos, ongeveer in het midden, en dan helemaal bovenaan, vlakbij Mulhulland Intersection, daar zit een heel dun strookje.
En heb je het havengebied boven San Fierro al gecheckt, helemaal links bovenin de map, waar je ook de boatschool hebt zitten?
Als je slim bent ga je trouwens meebabbelen in het Xbox/PC-topic, daar zijn nu heel veel mensen met het spel bezig.
De tags geven je ook respect. En dan zijn er nog de foto's in San Fierro, ben ff vergeten wat die doen....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De horseshoes zijn voor je Gambling Skills geloof ik. Oysters weet ik niet (diving skill?) en die Graffiti Tags zijn voor het verzamelen van wapens bij je huis geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |