Mooi, dan kun je 'm daar wel aan kwijtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:42 schreef Syd het volgende:
inmiddels een bod van 280 binnen via mail
Ik heb hier nog Tomb Raider 2 liggen. Kostte me destijds 45 euro.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef Syd het volgende:
okay over prijs ja je hebt misschien wel gelijk , maar ik vind 200 te weining aangezien ik hem voor meer als 400 heb gekocht toen die tijd bij www.partshop.nl ik heb de BON nog van en als goed is zit er ook nog ongeveer 2mnd garantie op.
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:37 schreef Syd het volgende:
okay is goede:) , maarja vind het dan zonde om hem voor de helft wat ik heb betaald weg te doen ,
alleen snap ik nog steeds niet waarom ik destijd 110 euro voor mijn CF kaartje betaalde en die dingen nu nog maar 40 euro zijn , gaan de prijzen dan zo snel omlaag ?
haakjes [tk] zoals in de titelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:22 schreef PAA-053 het volgende:
Sorry maar wat zijn tags, zoals in "tags gezet"????
En nu ben je aan het uitzuigen. 200 is een redelijk bod.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
haakjes [tk] zoals in de titel
IK bied je 100euro voor de set. Leuk verjaardagscadeau voor m'n ouwe heer
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
haakjes [tk] zoals in de titel
...
Dus als jij je auto aanbiedt mag ik daar ook 100 euro voor bieden, vind je dus ook niet raar?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:06 schreef Innisdemon het volgende:
vind je? ik vind het een redelijk bod voor een 2e hands apparaat.
maar goed, laten we er dan 125 van maken
doe er 115 euro bij en hij is voor jouwquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:06 schreef Innisdemon het volgende:
vind je? ik vind het een redelijk bod voor een 2e hands apparaat.
maar goed, laten we er dan 125 van maken
Als jij 25% van de nieuwwaarde voor mijn auto biedt, mag je 'm komen halen.quote:Dus als jij je auto aanbiedt mag ik daar ook 100 euro voor bieden, vind je dus ook niet raar?
Ik bied misschien meer...hangt even van mn financien af. Ik doe het gewoon ik zie wel hoe ik het financier...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:30 schreef Syd het volgende:
@VIP ik heb je bod genoteerd, ik wacht nog even af want krijg morgen avond iemand hier die hem misschien ook wilt kopen
@Rampestamper : ligt er aan of morgen avond de koop door gaat anders wil ik ze wel opsturen voor 2.5euro excl. ze zijn 10euro per 3
@Gutteguttegut : VIP heeft al een bod staan van 200euro ik weet niet hoeveel jij er max. voor wilt uitgeven .
Maar ik moet nog even w88 tot morgenavond dan weet ik of ik hem nog heb
Ja, hallo, ik denk: "ik reageer nog even". ¤2,50 is wel ok. mail maar even op hjdetuinman aapje gmail punt com.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:30 schreef Syd het volgende:
@Rampestamper : ligt er aan of morgen avond de koop door gaat anders wil ik ze wel opsturen voor 2.5euro excl. ze zijn 10euro per 3
WLAN zit er bij deze niet op.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:22 schreef Tuutje het volgende:
Bluetooth zit er op zie ik.
Ook WLAN? Of moet dat met een of andere uitbreiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |