die moeten ook salaris krijgen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelers
Wisman haalt spelers uit 't zesde van DWS en die betalen contributie om mee te mogen doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die moeten ook salaris krijgen hoor
Die vult z'n zakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:20 schreef The_Hives het volgende:
is Arie al afgetreden?
Tot aan z'n pensioenquote:
dat duurt me al veel te lang. Helaas zingt de rest nooit meequote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
de supporters zullen wel niet achterblijven..
ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:33 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoorde op de radio van Martin Jol gevraagd is en dat hij er sterk over nadenkt.
Ok, het was op 3FM, maar ik kan me niet voorstellen dat Jol een goede organisatie bij Spurs verlaat voor Ajax.
Ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajax en Amsterdam.
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Ludacriss het volgende:
Geloof je het zelf? Martin Jol die nu naam maakt in Engeland met Tottenham. Dan denken jullie dat ie echt naar ajax gaat? Hij verdient daar het 5 dubbele wat ze in Amsterdam hem kunnen bieden. Hahahaha lach me kapot hier!
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?
Je weet het niet dus laat eerst maar een betrouwbaardere bron dan de Telegraaf het melden.
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Omdat hij was aangenomen als assistent? Je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?
Coach van de maand december, linkerrijtje etc.
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract willen verlengen als Ajax bij hem aankloptquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh volgens mij heeft ie gewoon tot de zomer van 2007 getekendquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Te oud en die spreekt alleen Spaans en Servisch.quote:
gammaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |