[Ajacieden-modus]omdat we volgend jaar champions league spelen?[/Ajacieden-modus]quote:Op zondag 27 februari 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
[Ajacieden-modus]: Waarom zou Jol een topclub verlaten voor een provincieclub met pretenties?[/Ajacieden-modus]
Veels te vroeg bij de selectie gehaalt. Ik zou niet weten waar hij nu zitquote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er trouwens met Aborah gebeurd ?
Hij kan wel meer willen.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Andy 'objectief' Houtkamp wil Hiddink naar Ajax.
Is nu de vedette bij Jong Ajax. Zien we nog wel weer terug hoor!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Veels te vroeg bij de selectie gehaalt. Ik zou niet weten waar hij nu zit
Was te verwachten dat hij niet tussentijds weg zou gaan.quote:28/2/2005 - Ten Cate: in ieder geval niet tussentijds weg
(Van onze verslaggever RvN)
In Barcelona heeft Ten Cate tegenover de krant El Mundo Deportivo laten doorschemeren dat Ajax contact met hem heeft gezocht. "Waar rook is, is vuur" aldus Ten Cate. De assistent-coach van Barcelona liet weten vereerd te zijn met de interesse, maar gaf direct aan het heel erg bij Barcelona naar zijn zin te hebben net als zijn familie. Hij denkt er dan ook niet aan om nu al tijdens het seizoen te vertrekken. Hij wil eerst de titel halen met Barcelona. In het interview gaf hij aan voorlopig niet te willen vertrekken, maar nu niet te kunnen zeggen wat er in de zomer gaat gebeuren.
mochten ze willen in Amsterdamquote:Op maandag 28 februari 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Andy 'objectief' Houtkamp wil Hiddink naar Ajax.
Neuj, want in Amsterdam verliezen ze liever met goed aanvallend voetbal en opgeheven hoofd dan dat ze winnen met zulk vervelend bejaardenvoetbal hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 11:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mochten ze willen in Amsterdam
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSVquote:Op maandag 28 februari 2005 17:54 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Neuj, want in Amsterdam verliezen ze liever met goed aanvallend voetbal en opgeheven hoofd dan dat ze winnen met zulk vervelend bejaardenvoetbal hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSV![]()
idd maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSV![]()
Voetbal Insite misschien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Aan Arie Haan moest ik ook direct denken, hoe kom jij daar zo bij BSB?
Niet gezien. Mij lijkt het wel een goede, wat vinden de neuzenAjacieden ervan?quote:
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Niet gezien. Mij lijkt het wel een goede, wat vinden de neuzenAjacieden ervan?
Doe we altijd toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef F1Bas het volgende:
idd maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Want?quote:
Ik vond hem toen bij F'noord en VFB Stuttgart niet echt overtuigend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |