Als TD kan ik me daar in vinden, maar als trainer absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
Het Ajax-publiek is gewoon nogal arrogant, dat blijkt uit alles. Een trainer doet het nooit goed, dat blijkt ook wel uit jouw verhaal. Je zult ook eens een wat mindere periode moeten pikken. Wat dat betreft kunnen jullie nog heel veel leren van andere clubs.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
het is best prima als de ploeg presteert zoals we verwachten.
kampioen, beker en CL winnen. Maar iig op niveau meestrijden op deze 3 fronten, en niet klasseloos ten ondergaan. Verliezen kan altijd, maar als je daar als coach medeverantwoordelijk voor bent moet je weg, simpel. Foute opstellingen, wissels en taktieken pikt het Ajax publiek niet, en terecht. Als de tegenstander beter is accepteren we dat wel, maar dat was Auxerre niet op papier, thuis hadden ze geen kans. Maar MEDE door Koeman is die wedstrijd verloren, en dat was niet de eerste keer.
Conflicten met de talenten is niet lekker voor de ontwikkelijk van de ploeg.
Slechte aankopen is funest voor de lange termijn.
Altijd maar wisselen in de 70ste minuut getuigt van een soort "sjabloon" van hoe een wedstijd zou moeten verlopen, dat is dus onmogelijk. DUs heb je geen inzicht tijdens de wedstijd zelf. Kijk maar naar Donderdag, de Ridder NEGEN min voor tijd wisselen, dat had ie in de rust moeten doen, dan had Babel wellicht WEL meer dan die ene voorzet gehad.
meer dan genoeg redenen om kritiek op Koeman te hebben, en als ie nou wint, ja dan slikken we het wel, maar door auxerre er zo uitgeknikkerd worden is de druppel, als was de emmer allang overgelopen hoor.
Je ziet het probleem niet vrees ik maar dat past ook wel bij Ajax. Kijk eens naar jezelf man. De ploeg is helemaal niet ijzersterk maar jij denkt van wel. Wat ben je nou voor namaaksupporter als je de realiteit niet eens onder ogen ziet. Paul Onkenhout heeft vandaag volkomen gelijk in zijn column: "Bij Ajax denken ze dat ze de beste zijn en ondertussen geven ze de coach de schuld en wordt PSV kampioen".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:46 schreef HeatWave het volgende:
Ach, die arrogant verhalen kennen we nou wel. Ajax is een topclub en daarbij horen hoge verwachtingen, dat het een keer minder kan gaan accepteren we best wel, dat kan gebeuren, kijk maar naar Real Madrid. Maar zodra de trainer duidelijk een zwakke schakel is heeft Ajax geen keuze he? Zoals altijd kan je niet de hele selectie eruit gooien, dus is de trainer de lul. Zeker als hij aangeeft de schouders er niet onder te kunnen zetten.
Ik zou het als trainer een uitdaging vinden om dit materiaal weer op de rails te zetten. En een valkuil is wel weer een beetje overdreven, al ben ik ook niet gecharmeerd van de clubleiding.
De ploeg is op papier ijzersterk, iedereen zag ons als DE kampioenskandidaat dit seizoen, en dat komt niet zomaar ergens vandaan. Dat het er niet uitkwam is zeker MEDE Koemans schuld. Geen motivatie, geen ontwikkeling, slechte taktiek vooraf en vrij laffe coaching/sturing tijdens wedstijden. Hij greep vaak te laat of helemaal niet in bij wedstijden. Iedereen zag waar in dat soort wedstijden de zwakke punten lagen, en ALS hij al ingreep was dat meer wel dan niet de verkeerde ingreep.
En er is niet mis met een beetje arrogantie op zijn tijd.
Dat is dit toch al?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Xenomaniac het volgende:
SCH, waarom open je niet een 'hiep hiep hoera, het gaat niet best met Ajax-topic'.?![]()
Ik ook van jouquote:Zeikstraal.
Ik ben helemaal niet lief homoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef HeatWave het volgende:
SCH is best lief hoor, maar je moet een beetje terug happen soms.
wel, nicht!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief homo![]()
Maar bedenk wel: wij stonden Foppe toe te juichen toen we op de 15e plek stonden, en met succes!
heerlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Als je het leuk vindt om driekwart van de tijd teleurgesteld te zijn en op je club te kankeren, heb je met Ajax inderdaad de goede keuze gemaakt
waar blijft Doc verdomme
lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
A.ub geen Leo, *zucht* daar zou ik echt moe van worden als ik een Ajax speler was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |