Is er ook van o.a. Gamma, die zal voordeliger zijn en mijn ervaringen w.b. het dekkend vermogen van Gamma latex zijn prima.quote:Zien waar je blijft
De nieuwe Histor Easy White latex is roze tijdens het aanbrengen en droogt wit op. Zo zie je altijd precies waar je bent gebleven. Bij een witte onderlaag is dit immers vaak nauwelijks te zien, zeker op plaatsen met wat minder lichtinval. Het is jammer als je er de volgende dag achter komt dat je een stukje bent vergeten. Vooral als het gereedschap en de afdekfolie alweer netjes zijn opgeruimd.
Haha...ik heb je aanbod in beraad.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:37 schreef Omkron het volgende:
Ik heb zowiezo weinig verplichtingen... en ik wil je best helpen... : carlcox@gmail.com..
Joh, ben jij gek, je gaat je muren niet schuren hoor! En zeker niet grondverven!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:44 schreef Hanneman het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik de gaten in de muren moet opvullen. Tussen het ontvetten en de 1e keer schuren? Of moet dit na het schuren en voor de 1e keer grondverven?
Ik hoop niet dat je de huismerkverf van de Formido hebt... ik heb daar HELE slechte ervaringen mee. Als in; drie lagen en dan nog niet dekkend.quote:Op zondag 27 februari 2005 09:47 schreef Hanneman het volgende:
Gisteren begonnen met de klus. Eerst verf, rollers, plamuurmessen enz.. gekocht bij de Formido.
Euhm...quote:Op zondag 27 februari 2005 10:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de huismerkverf van de Formido hebt... ik heb daar HELE slechte ervaringen mee. Als in; drie lagen en dan nog niet dekkend.
Vergeet niet iets op je hoofd te doen! Een petje oid, want plafonds witten is kliederwerk.quote:Op zondag 27 februari 2005 09:47 schreef Hanneman het volgende:
Daarna ga ik beginnen met de plafonds te sauzen.
1. Eerst schoonmaken voordat je gaat opschuren (anders schuur je het evt. vuil in je hout/ schilderwerk)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef Hanneman het volgende:
1. Eerst opschuren
2. Schoonmaken met ammoniak
3. Gaten opvullen met stopverf
4. Grondverf met schuimroller aanbrengen (verdunnen met terpentine)
5. Uiteindelijke verf met schuimroller aanbrengen
Muren en plafond:
1. Gaten opvullen met Albastine poeder
2. Sauzen met vachtroller.
Heb jullie nog tips zodat m'n appartementje er gelikt uit gaat zien?
Ok.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Als je kwasten/rollers de volgende dag weer gebruikt: luchtdicht in een plastic zak doen en in de diepvries leggen. Dan hoef je ze pas schoon te maken als het klaar is.
Waarom snel?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:02 schreef Hanneman het volgende:
Hoe maak je trouwens kwasten en rollers snel schoon? Ik deed het met terpentine en droog maken met een doek, maar m'n tegelverf werd er heel dun door. :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |