quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Waarom zijn al die Ajacieden zo blij? De opvolger van Koeman zal ook niet veel meer kunnen met dit team.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef ferrarifreak het volgende:
Alleen een toptrainer als Hiddink zou van Ajax weer een echt goed team kunnen maken. En zulke trainers zijn momenteel niet beschikbaar, dat is het probleem een beetje.
Dat is wel heel erg toevallig ja......quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:56 schreef twi het volgende:
Ranieri is weg bij Valencia, dus daar zal Koeman wel heen gaan.
quote:
Komen jullie ook nog met argumenten dat ik niet gelijk zou hebben in plaats van alleen sarcastische smileys?quote:
volgens je columnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
De selectie is helemaal scheef. Er moet een coach komen die 4-4-2 wildurft te spelen.
Hoe zie jij die opstelling in de huidige selectie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
De selectie is helemaal scheef. Er moet een coach komen die 4-4-2 wil spelen.
alsof we die anders niet gewonnen hadden....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:05 schreef ferrarifreak het volgende:
Lekker moment trouwens, vlak voor de wedstrijden tegen Roda en AZ
Stekelenburgquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hoe zie jij die opstelling in de huidige opstelling?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof we die anders gewonnen hadden....
Als we voor de sub-top gaan wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:15 schreef Peregrijn het volgende:
Voor de toekomst graag Foeke Booy als TD en op termijn Gert-Jan Verbeek als trainer. Blind blijft assistent. Natuurlijk blijft mastermind Tonnie Bruin Slot ook aanwezig.
Zo! De komende vijf a tien jaar zijn zo wel gedekt volgens mij
je stelt me niet teleurquote:
En waarom niet?quote:
Oh ja, sinds november 04 zie ik inderdaad... Da's wel jammer vind ik... Want het Premiership mag dan wel het "Walhalla" zijn, als je de erelijsten van beide clubs naast elkaar legt is het duidelijk wie historisch gezien de betere is...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Martin Jol is net de hoofdcoach geworden bij de Spurs, keesjeislief. Trainer in het Premiership. Dat gaat 'ie echt niet opgeven voor een plekkie bij Ajax.
Dramatischer kan het iig niet ....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef pascalheister het volgende:
Het zat er al aan te komen en na het debakel van gisteren was het alleen maar wachten, maarja of ajax er beter van wordt weet ik niet
Dat lijkt mij dan ook schier onmogelijk, wanneer je als Ajax-supporter zijnde in de wetenschap bent dat Koeman er sinds vandaag mee is gestoptquote:
Zelfde soort trainer als Koeman en er moet nu een sterke persoonlijkheid komen. Iemand waar de spelers tegenop kijken. En dat zullen de meeste spelers niet hebben met Blind. Ik voorzie een Wouters effect. Een onervaren coach kan dit elftal, vrees ik, niet aan de praat krijgen.quote:
Omdat die gast 0,0 persoonlijkheid/uitstraling heeft? En als trainer nog he-le-maal niets bewezen heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |