Maar om hem dan gelijk in 3 verschillende topics te lopen spammen is nou ook weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:21 schreef methodmich het volgende:
Heb hem net pas geschreven Hoolie, deze is nog verser dan het bericht van Koemans opstappen.
Sorry, Maxwel hoort er ook bij. Heitinga speelt de laatste tijd ondermaats. V/d Vaart laat het al 2 seizoenen afwetenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, maar waar laat jij Maxwell, Heitinga en van der Vaart?
Paar puntjes, ga niet te diep want ik zit op dial-up verbinding op werk:quote:
Grygera kon niet naar Juve, omdat ie geen EU-pas had. Monaco was op dat moment sportief misschien wel minder aantrekkelijk dan Ajax, dat net naam gemaakt had, waar Monaco net aan een failissement was ontsnapt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
Maar MM als die spelers echt op de lijstjes van de europese topclubs stonden (iig finacieel) waarom zouden ze dan in hemelsnaam voor ajax kiezen.
En zo goed is ie niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar om hem dan gelijk in 3 verschillende topics te lopen spammen is nou ook weer wat overdreven.
Nee, okee, maar toch.. Welke aankopen waren dan echt onlogisch? Ik kon me in alles wel vinden, al vond ik wel dat je moest afwachten wat het zou worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Paar puntjes, ga niet te diep want ik zit op dial-up verbinding op werk:
- Koeman heeft ook 2 seizoenen niet goed gedaan.
- Grygera
- Aankoopbeleid noem jij begrijpelijk, ik een lachrtje. De namen kennen we ondertussen.
- 442 ben ik weel met je eens.
En ik heb Koeman altijd een fletse flut kwibus gevonden, zit geen greintje felheid in.![]()
Maar goed, we hoeven 't niet eens te zijn.
In een column moet iets meer zitten dan een opsomming van feiten. En sowieso vind ik 't raar om de clubcultuur er bij te halen. Dat is iets wat vantevoren bekend is. Daar heeft hij dus zelf voor gekozen en als hij niet de ballen heeft om 't anders te doen dan is hij geen slachtoffer, maar heeft hij gewoon te weinig ruggengraat.quote:
Alle aankopen van Koeman/Kalfjongen zijn mislukt op Boukhari na. De toppers van dit elftal en de toppers die zijn weggegaan zijn allemaal gekocht tijdens het bewind van Adriaansequote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, okee, maar toch.. Welke aankopen waren dan echt onlogisch? Ik kon me in alles wel vinden, al vond ik wel dat je moest afwachten wat het zou worden.
En waarom staat Boukhari in godsnaam hierin?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Koeman. Maar zijn positie was echt onhoudbaar. Maar ik betwijfel of er überhaupt iemand het team beter kan maken. Van dit team vind ik alleen Boukhari, Sneijder, Trabelsi, Babel en de Jong ajax-waaridg, eventueel nog Rosales, de rest is onzinnig en niet goed genoeg
Omdat hij een goede voetballer isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom staat Boukhari in godsnaam hierin?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:45 schreef keesjeislief het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Martin Jol?
Omdat die jongen de enige jongen in de eredivisie is die op vetrouwensbasis uitstekend kan spelen. Hij heeft de potentie om uit te groeien tot een pseudo-Bergkamp. Hij heeft dezelfde intelligentie en steekpass in huis als hem. De enige minpunten van Boukhari is dat hij de actie niet durft te maken, terwijl dat dat zijn sterkste punt is, en dat hij niet echt snel isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:39 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom staat Boukhari in godsnaam hierin?
Op het Panna-tournooitje en bij Studio Spaan misschienquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:46 schreef RCHY het volgende:
[..]
Omdat hij een goede voetballer is
Boukhari![]()
Ow?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Waarom zijn al die Ajacieden zo blij? De opvolger van Koeman zal ook niet veel meer kunnen met dit team.
laten dat nou precies 2 punten zijn waardoor je je als linksbuiten zou kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige minpunten van Boukhari is dat hij de actie niet durft te maken, terwijl dat dat zijn sterkste punt is, en dat hij niet echt snel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |