Ik weet ook wel dat er geen Bergkamps in lopen of Van bastens of een wouters maar er lopen wel jongens in waarmee je makkelijk in de HCE kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:51 schreef sociologist het volgende:
[..]
Sommige spelers kunnen zeker wel een aardig balletje trappen, maar het ontbreekt de meeste anderen aan spelinzicht. Ik hoop ook op gasten zoals Babel die wellicht later ajax een meer rooskleurige toekomst kunnen brengen. Maar de huidige selectie is gewoon ondermaats. Er zitten een redelijk aantal spelers in die bij andere (mindere) clubs uitblinkers hadden kunnen zijn, maar gewoonweg niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau.
Denk het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Die heeft al een mooie baan. De nieuwe trainer zal sowieso eentje worden die niet ideaal bij Ajax zal passen, aangezien alleen van Basten en van 't Schip samen ideaal zouden zijn.
Interesseert mij dat iets?quote:
Ik werd gelijk weer chagerijnigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:05 schreef StarGazer het volgende:
Waarom moest de NOS nou weer dat kutdoelpunt van Milaan laten zien?Dat ligt nogal pijnlijk NOS
Dan doe je andere teams te kort en verwacht je iets teveel van de jongens..dan doel ik voornamelijk op het woordje makkelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er geen Bergkamps in lopen of Van bastens of een wouters maar er lopen wel jongens in waarmee je makkelijk in de HCE kampioen kan worden.
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:09 schreef Chen het volgende:
Peter Boeve
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:59 schreef BobRooney het volgende:
Danny Blind zal het wel worden...
Laat ik het zo zeggen dat je nu een hele hoop punten meer zou hebben en het alleen lastig zou hebben bij PSV en AZ. Er zit weinig voetbal in en dat is de taak van een coach. Er zitten geen automatismes in niks . De jongens voetballen puur op talent en het is net of ze net met elkaar aan de slag zijn geraakt.. Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan doe je andere teams te kort en verwacht je iets teveel van de jongens..dan doel ik voornamelijk op het woordje makkelijk.
quote:Assistent-trainers Ruud Krol en Tonny Bruins Slot zullen de komende wedstrijden de taak van Koeman overnemen. Ajax beraadt zich op een aantal scenario’s voor de opvolging van Ronald Koeman.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ze daarvoor een plan hadden klaar liggen en niet dat ze zeggen: de komende tjid gaan we evalueren wat voor coach we nodig hebben en wie in dat profiel past en beschikbaar is.
Daar kan ik me beter in vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat je nu een hele hoop punten meer zou hebben en het alleen lastig zou hebben bij PSV en AZ. Er zit weinig voetbal in en dat is de taak van een coach. Er zitten geen automatismes in niks . De jongens voetballen puur op talent en het is net of ze net met elkaar aan de slag zijn geraakt.. Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.
euh..... euh.....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat doet die eigenlijk tegenwoordig?
What's in a name.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:12 schreef Chadi het volgende:
Ze moeten elkaar blind vinden als ze 3 jaar bij elkaar zitten.
Tsjah , Ik denk wel dat hij aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef twi het volgende:
Vind het ook wel triest voor zo'n jongen als Charisteas. Net gehaald door een coach, na een paar wedstrijden is 'ie gelijk al weg.
Ja, dat is echt jammer voor hem...treurig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef twi het volgende:
Vind het ook wel triest voor zo'n jongen als Charisteas. Net gehaald door een coach, na een paar wedstrijden is 'ie gelijk al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |