Ik sta altijd open voor Laudrup, maar ik vind eigenlijk dat er eerst een TD aangesteld moet worden, zodat er niet dezelfde fout gemaakt wordt als met Van Gaal. Stel dus eerst maar een man als Olsen aan, die kan het wel vinden met Laudrupquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef StarGazer het volgende:
Sta je nog open voor Michael Laudrup Twi? Ik hoop nl van harte dat hij komt.
Vanenburg? Heeft wel al (een klein beetje) ervaring...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op Ten Cate, maar dat lijkt toch onmogelijk.
Ik wil geen Adriaanse, van der Lem, Neeskens, Stevens of Blind.
Maar wie zijn er dan eigenlijk nog over?
Nee er moet een trainer komen met aanzien en die wat heeft gepresteerd en die snotneuzen op de feiten drukt. Dus geen Neeskens.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef numero_uno het volgende:
Kut voor Koetjeboe maar ja als je strak met een kutopstelling blijft spelen en domme fouten maakt dan houd t een x op
Neeskens lijkt me niet eens zo'n slechte opvolger
talent?? dan ben ik wel benieuwd naar jouw definitie van talentquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zat talent alleen niemand die het eruit krijgt zoals het hoort.
Kom op Suijkie, zelfs jij weet beter dan dat God nog es naar beneden zou komenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
Cruijff zat eigenlijk al te solliciteren afgelopen week.
Gaarnequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
Cruijff zat eigenlijk al te solliciteren afgelopen week.
quote:Wellicht is de positie van algemeen directeur Arie van Eijden ook in het geding. De Amsterdamse nieuwszender AT5 schrijft: "Ook zouden velen graag zien dat algemeen directeur Arie van Eijden zijn verantwoordelijkheid neemt en op korte of iets langere termijn zijn biezen pakt."
Olsen vind ik een hele goede optie ja samen met Laudrup. Maja, vraag is of Olsen nog oren heeft naar Ajax, nadat hij oneervol is ontslagen dankzij de Affaire de Boer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor Laudrup, maar ik vind eigenlijk dat er eerst een TD aangesteld moet worden, zodat er niet dezelfde fout gemaakt wordt als met Van Gaal. Stel dus eerst maar een man als Olsen aan, die kan het wel vinden met Laudrup
Hoe bedoel je? Heitinga is een talent op de juiste plek en met de juiste begeleiding komt hij uit d everf. De Jong ook... Sneijder ook... VDV ook .. ook al wordt hij daar niet meer toe gerekend door sommige. Hij heeft capaciteiten die niet ten volste tot uiting komen en een trainer moet hem zo slijpen dat hij het wel brengt. De Ridder is een talent.. Babel is een talent.. zelfs Mitea heeft iets waar ajax wat aan zou kunnen hebben als zijn voortzetting wat beter wordt en als hij leert wat zijn taak is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef sociologist het volgende:
[..]
talent?? dan ben ik wel benieuwd naar jouw definitie van talent![]()
![]()
Tja, een mens mag dromen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom op Suijkie, zelfs jij weet beter dan dat God nog es naar beneden zou komen![]()
Er is maar 1 scenario minder waarschijnlijk dan het absoluut onmogelijke scenario dat Cruijff trainer wordt, en dat is ditquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:42 schreef Everett het volgende:
Mij grootste schrikbeeld is echter dat Ruud Gullit binnenkort wordt ontslagen bij Feyenoord en dat hij bij Ajax wordt aangesteld als trainer.
Huub Stevens wil met Koln terug naar de Bundesliga. Geef 'm geen ongelijk, Koln is een fantastische club.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:45 schreef Cruise het volgende:
Huub Stevens? Of is die alweer terug bij Roda?
Zou mooi zijn, er moet een bezem door de hele organisatie van Ajax, ook door de selectiequote:
't Is OF Koeman, OF van Eijden. Na vanmiddag lijkt me het onwaarschijnlijk dat Koeman nog kan werken, heel Nederland "weet" dat hij weg gaat. Vertrekt hij niet, dan krijg je wel een HELE rare situatie.quote:
Sommige spelers kunnen zeker wel een aardig balletje trappen, maar het ontbreekt de meeste anderen aan spelinzicht. Ik hoop ook op gasten zoals Babel die wellicht later ajax een meer rooskleurige toekomst kunnen brengen. Maar de huidige selectie is gewoon ondermaats. Er zitten een redelijk aantal spelers in die bij andere (mindere) clubs uitblinkers hadden kunnen zijn, maar gewoonweg niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heitinga is een talent op de juiste plek en met de juiste begeleiding komt hij uit d everf. De Jong ook... Sneijder ook... VDV ook .. ook al wordt hij daar niet meer toe gerekend door sommige. Hij heeft capaciteiten die niet ten volste tot uiting komen en een trainer moet hem zo slijpen dat hij het wel brengt. De Ridder is een talent.. Babel is een talent.. zelfs Mitea heeft iets waar ajax wat aan zou kunnen hebben als zijn voortzetting wat beter wordt en als hij leert wat zijn taak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |