abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25249442
Cruijff zat eigenlijk al te solliciteren afgelopen week.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:41:27 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25249446
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:32 schreef StarGazer het volgende:
Sta je nog open voor Michael Laudrup Twi? Ik hoop nl van harte dat hij komt.
Ik sta altijd open voor Laudrup, maar ik vind eigenlijk dat er eerst een TD aangesteld moet worden, zodat er niet dezelfde fout gemaakt wordt als met Van Gaal. Stel dus eerst maar een man als Olsen aan, die kan het wel vinden met Laudrup
pi_25249451
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op Ten Cate, maar dat lijkt toch onmogelijk.
Ik wil geen Adriaanse, van der Lem, Neeskens, Stevens of Blind.

Maar wie zijn er dan eigenlijk nog over?
Vanenburg? Heeft wel al (een klein beetje) ervaring...
pi_25249452
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef numero_uno het volgende:
Kut voor Koetjeboe maar ja als je strak met een kutopstelling blijft spelen en domme fouten maakt dan houd t een x op

Neeskens lijkt me niet eens zo'n slechte opvolger
Nee er moet een trainer komen met aanzien en die wat heeft gepresteerd en die snotneuzen op de feiten drukt. Dus geen Neeskens.
pi_25249453
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zat talent alleen niemand die het eruit krijgt zoals het hoort.
talent?? dan ben ik wel benieuwd naar jouw definitie van talent
pi_25249456
Probleem blijft dat je nog steeds met een stinkbestuur zit, dat van der Eijden een zakelijke droogkloot is en dat er nog steeds geen goede technisch directeur is.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:42:41 #57
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_25249461
Ik ben blij dat Koeman weg is. Het ging gewoon niet langer. Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om momenteel een geschikte vervanger te vinden, maar dat is een verkeerde basis om een slecht functionerende trainer te laten zitten.
Nu ik hier namen lees als Ruud Krol, Danny Blind, Gerard van der Lem, Johan Neeskens...ik word daar niet blij van.

Mij grootste schrikbeeld is echter dat Ruud Gullit binnenkort wordt ontslagen bij Feyenoord en dat hij bij Ajax wordt aangesteld als trainer.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:42:45 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25249463
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
Kom op Suijkie, zelfs jij weet beter dan dat God nog es naar beneden zou komen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_25249466
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
Gaarne .
slettebak [@] gmail.com
pi_25249470
Iedereen met dat gejuich hoera, vorig jaar gewoon kampioen, dan sta je een keer 3e en dan ben je meteen iemand die alles gesloopt heeft Ligt gewoon aan die verwende kolerelijerts die voor dat salaris niet wat meer hun best doen, vorig jaar konden ze het toch ook?
pi_25249474
Er hangt iets in de lucht .
quote:
Wellicht is de positie van algemeen directeur Arie van Eijden ook in het geding. De Amsterdamse nieuwszender AT5 schrijft: "Ook zouden velen graag zien dat algemeen directeur Arie van Eijden zijn verantwoordelijkheid neemt en op korte of iets langere termijn zijn biezen pakt."
slettebak [@] gmail.com
pi_25249482
Gheh dan had van Gaal liever teruggegaan naar de arena Zou wel een stunt zijn als co terug zou komen
pi_25249489
Huub Stevens? Of is die alweer terug bij Roda?
pi_25249491
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef twi het volgende:

[..]

Ik sta altijd open voor Laudrup, maar ik vind eigenlijk dat er eerst een TD aangesteld moet worden, zodat er niet dezelfde fout gemaakt wordt als met Van Gaal. Stel dus eerst maar een man als Olsen aan, die kan het wel vinden met Laudrup
Olsen vind ik een hele goede optie ja samen met Laudrup. Maja, vraag is of Olsen nog oren heeft naar Ajax, nadat hij oneervol is ontslagen dankzij de Affaire de Boer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25249508
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef sociologist het volgende:

[..]

talent?? dan ben ik wel benieuwd naar jouw definitie van talent
Hoe bedoel je? Heitinga is een talent op de juiste plek en met de juiste begeleiding komt hij uit d everf. De Jong ook... Sneijder ook... VDV ook .. ook al wordt hij daar niet meer toe gerekend door sommige. Hij heeft capaciteiten die niet ten volste tot uiting komen en een trainer moet hem zo slijpen dat hij het wel brengt. De Ridder is een talent.. Babel is een talent.. zelfs Mitea heeft iets waar ajax wat aan zou kunnen hebben als zijn voortzetting wat beter wordt en als hij leert wat zijn taak is.
pi_25249516
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Kom op Suijkie, zelfs jij weet beter dan dat God nog es naar beneden zou komen
Tja, een mens mag dromen toch?
Hij lijkt me de enige waartegen sommige egootjes in de selectie op kijken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25249531
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maak me gek!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:47:45 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25249533
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:42 schreef Everett het volgende:
Mij grootste schrikbeeld is echter dat Ruud Gullit binnenkort wordt ontslagen bij Feyenoord en dat hij bij Ajax wordt aangesteld als trainer.
Er is maar 1 scenario minder waarschijnlijk dan het absoluut onmogelijke scenario dat Cruijff trainer wordt, en dat is dit
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:48:33 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25249546
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:45 schreef Cruise het volgende:
Huub Stevens? Of is die alweer terug bij Roda?
Huub Stevens wil met Koln terug naar de Bundesliga. Geef 'm geen ongelijk, Koln is een fantastische club.
pi_25249550
quote:
[..]
Zou mooi zijn, er moet een bezem door de hele organisatie van Ajax, ook door de selectie
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25249559
Niet verrassend, nu maar weer afwachten waar ze mee komen.

Please Ajax, maak een goede en verstandige keuze, gebaseerd op feiten en niet op gevoel, het zou toch een keer moeten kunnen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_25249575
Van Basten? Samen met Ten Cate
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:49:58 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25249580
quote:
[..]
't Is OF Koeman, OF van Eijden. Na vanmiddag lijkt me het onwaarschijnlijk dat Koeman nog kan werken, heel Nederland "weet" dat hij weg gaat. Vertrekt hij niet, dan krijg je wel een HELE rare situatie.
pi_25249595
Koeman naar Valencia, Reiniri naar Ajax?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25249600
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Heitinga is een talent op de juiste plek en met de juiste begeleiding komt hij uit d everf. De Jong ook... Sneijder ook... VDV ook .. ook al wordt hij daar niet meer toe gerekend door sommige. Hij heeft capaciteiten die niet ten volste tot uiting komen en een trainer moet hem zo slijpen dat hij het wel brengt. De Ridder is een talent.. Babel is een talent.. zelfs Mitea heeft iets waar ajax wat aan zou kunnen hebben als zijn voortzetting wat beter wordt en als hij leert wat zijn taak is.
Sommige spelers kunnen zeker wel een aardig balletje trappen, maar het ontbreekt de meeste anderen aan spelinzicht. Ik hoop ook op gasten zoals Babel die wellicht later ajax een meer rooskleurige toekomst kunnen brengen. Maar de huidige selectie is gewoon ondermaats. Er zitten een redelijk aantal spelers in die bij andere (mindere) clubs uitblinkers hadden kunnen zijn, maar gewoonweg niet goed genoeg zijn voor het hoogste niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')