dat wil inderdaad helpen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:40 schreef kastanova het volgende:
Haal de vibrator eruit vóórdat je gaat neuken [afbeelding].
hoe oud ben jij en hoe oud is zij?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:37 schreef Enil het volgende:
Kleine disclaimer: nee: ze is niet droog, ze is niet erg gespannen, ik ben niet bovengemiddeld geschapen, we doen niet wild.![]()
Misschien wel handig te vermelden jaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:45 schreef Isabeau het volgende:
Is het ooit wèl gelukt?
Haar huisarts zit in haar ouderlijke woonplaats. Als ze daar een afspraak mee wil maken, moet ze doordeweeks naar haar ouders voor de doktersafspraak. Gezien ze geen zin heeft in een gesprek met haar moeder over dit onderwerp, wil ze liever buiten haar ouders om naar een dokter gaan.quote:Maar het is me volkomen onduidelijk waarom ze hier niet met haar eigen huisarts over wil/kan praten.
Ah,. ik had niet begrepen dat ze niet meer in die woonplaats woont..Dan nog een tip..Had zelf bij de vorige vriendin ook een soortgelijke situatie..Zij woonde 150km van mij vandaan en werd ziek toen ze hier was..Ze is dus naar mijn huisarts gegaan die er geen probleem van maakte, achteraf werd het gewoon door het ziekenfonds vergoed..geen optie om naar jouw huisarts te gaan?quote:Haar huisarts zit in haar ouderlijke woonplaats. Als ze daar een afspraak mee wil maken, moet ze doordeweeks naar haar ouders voor de doktersafspraak. Gezien ze geen zin heeft in een gesprek met haar moeder over dit onderwerp, wil ze liever buiten haar ouders om naar een dokter gaan.
Goed idee! Het betreft jullie namelijk alletweequote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:56 schreef DeeCruise het volgende:
geen optie om naar jouw huisarts te gaan?
Openingspost: "Kleine disclaimer: nee: ze is niet droog"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:00 schreef teknomist het volgende:
Glijmiddel?
Op zich een goed idee,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:56 schreef DeeCruise het volgende:
geen optie om naar jouw huisarts te gaan?
Op www.rutgershuis.nl staat een contact-telefoonnummer, ik zal die anders nog wel even bellen om te vragen hoe ziets in zijn werk gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:55 schreef Isabeau het volgende: Ik meen me te herinneren dat ze een standaard tarief hebben, maar tsja...hoeveel weet ik niet.
Met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Openingspost: "Kleine disclaimer: nee: ze is niet droog"
Blijft moeilijk voor sommige mensen om iets helemaal te lezen![]()
![]()
Ik lees wel degelijk goed. Ik sluit alleen niet bepaalde alternatieven uit. Zeker niet wanneer ik weet dat iets wel degelijk kan werken. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:34 schreef DeeCruise het volgende:
"Met je verkeerde been uit bed gestapt?"
Nee, theoretisch gezien nog niet in de buurt van mijn bed geweest...Maar heb een hekel aan mensen die niet goed lezen...daarbij lijkt me dat de glijbaarheid geen probleem is in dit geval, althans dat maak ik op uit de OP...correct me if I'm wrong..
Daar ga ik over dromen ofzo. Ik ben al vanaf 7 uur wakker, mag ik ook eens slapen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:38 schreef Greetings het volgende:
Owjee... Steijn is weer terug uit de kroeg.....
Kom je weer met je biermerken-topics aan?
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 25 februari 2005 05:37 schreef DeeCruise het volgende:
Het spijt mij ook vreselijk dat ik jouw o zo goed bedoelde helppost saboteer..Laat je instelling niet verpesten door iemand als mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |