abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25301508
Geen idee welke sticker origineel is, ik heb er zelf een hoop opgeplakt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25302766
quote:
Op maandag 28 februari 2005 19:57 schreef YPPY het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Briljant!

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_25303015
*nostalgie*

Volgens mij zat er maar 1 sticker in: die groene met "school" erop, die sticker die op de onderste foro gedeeltelijk onder het klepje zit. Bij mij zit hij nog steeds op de kast in mijn kamertje in het huis van mijn ouders.
Wat er voor de rest inzat, geen flauw idee, zo interessant kan het dus niet geweest zijn. Ik heb dat koffertje ook ergens in de kast gepleurd en nooit gebruikt. Zinloos ding zeg.
Unox, the worst operating system.
pi_25315111
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef HeyFreak het volgende:
wat hij zegt, waar gaat dit over

-edit: laat maar, zag de plaatjes eerst niet! Nooit iets over gehoord, laat staan gezien
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:31:56 #30
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25316262
quote:
Op maandag 28 februari 2005 19:57 schreef YPPY het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

gaaf! Dat je hem nog hebt zeg! Collectersitem!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:33:37 #31
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25340234
Ik kan me ook nog wel iets vaags herinneren van dat gele plastic-achtige koffertje, maar wat moest er nou in gedaan worden?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25342242
Bij mij zit het vol met stickers en kaarten. Wat het eigelijke plan ermee was weet ik niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')