abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25240984
Jaja, ik was ook die ene die die mp3 speler van 250 ¤ weer wegbracht omdat ie hem niet gebruikte en er spijt van had. Nu echter heb ik mijn oog laten vallen op een 320 ¤ kostend beest. Je kan er films en whatever mee kijken

Kort samengevat; ik ben bang om een groot bedrag uit te geven aan iets leuks. Waarom? Omdat ik bang ben dat ik spijt krijg en het apparaatje niet gebruik. Wat? Een MP3/Video speler van 320 euro.

Waarom wil ik dit dingetje? Nou, je kan er superveel mee; video kijken, foto's kijken, mp3 afspelen, en hij's erg klein. Leuk voor op vakantie (2 weken per jaar :S) en ehm... als ik niet achter mijn computer zit waar ik een 5.1 surround set heb? :|

Maar... stel ik gebruik hem amper (te bang om hem mee te nemen op de fiets bijv.), dan krijg ik spijt. En het is toch 320 euro.

Wat moet ik doen? Help me! Behhhh
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:12:01 #2
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25241006
niet kopen,
heb je geen telefoon waar dat allemala mee kan?
pi_25241031
Ja niet kopen natuurlijk, je zegt nu al dat je spijt krijgt in principe dus neit zo raar doen
pi_25241089
Nope, geen telefoon. Heb een 3310

Maar.. het is zo'n leuk dingetje, en je kan er zoveel plezier aan beleven :| Misschien krijg ik hier wel geen spijt van?
pi_25241217
Wat ben je voor een waus?
Als je zoveel nadelen weet te verzinnen koop je em toch niet?
Ik koop gagdets alleen als ik er helemaal verliefd op ben. En vooralsnog heb ik hierdoor nog nooit spijt gehad van een dure gagdet aankoop. Maar als je denk... jaah zou ik het wel doen?

Neej niet kopen.
Krijg je spijt van. Waarom? Je kan er films mee kijken. Heb jij ooit het gevoel van whaah! Ik moet NU een film kijken! Zo nee.. die feature valt af. Idem met foto's (die je ws niet eens fatsoenlijk met het ding maken kunt) en muziek.
Als je een mp3speler terug brengt omdat je er niets mee kan. Waarom zou je dan nu wel een videoding kopen?

Bij grote aankopen is het bij mij heel makkelijk... Als ik 2 weken alleen maar over product/ding x kan hebben en ik kan een fatsoenlijke reden bedenken (dingen als: ik kan dit dit en dit ermee tellen niet. Wat wel telt is, heb ik een device nodig die dat dat en dat kan?) waarom ik em wil hebben. Koop ik het ding.

Maar anders niet.

Dat je er uberhaupt een topic voor opent .

[ Bericht 29% gewijzigd door blieblie op 24-02-2005 23:29:23 ]
pi_25241270
Ik heb een 20 GB mp3speler al sinds een jaar en het is echt een ideaal aparaat maarja .
pi_25241448
Twijfelen... ik haat het
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:38:57 #8
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25241506
[offtopic] klinkt goed, welke is het? [/offtopic]

als je er zo erg aan twijfelt is de kans groot dat je er spijt van gaat krijgen
pi_25241567
de Archos Gmini 400. Zal ook wel in love gevallen zijn met 't design... en de functies natuurlijk -.-

Ik gá spijt krijgen. Maar misschien niet, en krijg ik er heel veel plezier van... Wie kan het zeggen? Alleen de Kaaskopper die dat ding al heeft gekocht, dus die mag mij dat even vertellen... -_-
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:44:49 #10
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25241602
ja die heb ik ook al ns gezien, die wil ik ook hebben had ik het geld er maar voor
pi_25241729
LoL.. hij is even duur, zo niet goedkoper dan een iPod 20 GB... Dus áls ik er al één wil.... kreeg ik maar geen spijt
pi_25241838
Nogmaals.... Als je op de fiets zit, in de trein zit, thuis zit.... Heb je dan ooit het gevoel van.... hmmmm ik wil *insert functie x van Archos* NU kunnen gebruiken.

Komt dat onder de 4 keer per week... niet kopen.
Komt dat boven de 4 keer overweeg het.

Wij kunnen niet spreken voor jouw. Maar als je een beetje gezond verstand hebt kijk je naar jouw behoeftes. Niet naar de specs van het kreng.

Of koop je ook een Mazda MX5 (2 zitter cabrio) terwijl je thuis 3 kinderen hebt zitten die je beter kan vervoeren in een Opel Astra Station? Puur omdat die MX5 er leuker uitziet. Neej... Doe je niet (hoop ik). Je bedenkt eerst wat je nodig denkt te hebben. Koop je iets wat je dagelijks gebruikt, zal je er nooit spijt van hebben.
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:58:20 #13
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25241870
ja ik ga volgend jaar studeren dus het lijkt mij wel relaxt om in de trein serie te kunnen kijken bv
  Donald Duck held donderdag 24 februari 2005 @ 23:58:41 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25241875
Ik zou het niet doen. Je twijfelt, en 320 is toch niet niks. Je kunt het ongetwijfeld beter besteden.
Dit is echt zo'n typisch hightech hebben!-hebben! ding. Video's afspelen: hartstikke leuk natuurlijk, maar wanneer ga je dit gebruiken? Reis je heel veel met het openbaar vervoer? Dan is het wellicht nog leuk. Maar doe je dat niet, dan is het al een stuk minder nuttig. Waarom films kijken op een klein schermpje als je ook een computer en tv hebt met veel groter scherm.
MP3-functionaliteit is dan weer wel leuk, maar dat kan veel goedkoper. Voor minder dan 100 euro heb je bij de Media Markt echt wel een leuk spelertje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25241976
Mee eens ja
pi_25241981
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het niet doen. Je twijfelt, en 320 is toch niet niks. Je kunt het ongetwijfeld beter besteden.
Dit is echt zo'n typisch hightech hebben!-hebben! ding. Video's afspelen: hartstikke leuk natuurlijk, maar wanneer ga je dit gebruiken? Reis je heel veel met het openbaar vervoer? Dan is het wellicht nog leuk. Maar doe je dat niet, dan is het al een stuk minder nuttig. Waarom films kijken op een klein schermpje als je ook een computer en tv hebt met veel groter scherm.
MP3-functionaliteit is dan weer wel leuk, maar dat kan veel goedkoper. Voor minder dan 100 euro heb je bij de Media Markt echt wel een leuk spelertje.
Juistem... En als je niet langer dan 1 uur per dag doorbrengt in een OV thingy kan je het videogedoe schrappen. Daarnaast is er geen 1 film die fatsoenlijk te bekijken is op zoon pisschermpje.
pi_25242000
Pisschermpje? Nuja zeg!

Je hebt wel een punt hoor, daar niet van
pi_25242056
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:04 schreef Kaaskopper het volgende:
Pisschermpje? Nuja zeg!

Je hebt wel een punt hoor, daar niet van
Download een filmpje en bekijk deze eens op 3.5 (ofzo, ken de specs niet van het ding) inch .
Is weinig op te volgen hoor .
pi_25242156
Ik verkoop Nextbase "portable" dvdspelers. Hier zit een 7 inch schermpje in, dingen zijn behoorlijk smal. Maar iemand die het ding in zijn zak stopt voor dagelijks gebruik.... knappe jongen.

TOCH, vind ik persoonlijk het schermpje te klein om er fatsoenlijk films op te kunnen kijken.
Ik kan me niet voorstellen dat een portable HD met scherm fatsoenlijk films af kan spelen.

Ikzelf heb een Ipod Mini waar ik bijna een jaar eeeeeeeeeeenorm blij mee ben. Een gigantisch geniale gadget. En ik ben behoorlijk gadgetminded. Maar neej... Films wil ik kunnen zien op een fatsoenlijk scherm. Dus al die portable muk valt voor mij af .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:25:07 #20
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25242431
je kan m ook op de tv aansluiten en dan daar de film op kijken, wel leuke feature
pi_25242621
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:25 schreef rezjeh het volgende:
je kan m ook op de tv aansluiten en dan daar de film op kijken, wel leuke feature
Kan mijn pc ook .
Neej mijn magische 4 eenheid blijft:
- Laptop (portable internetten & werken)
- GSM (bellen)
- Mp3 speler (muziek, veel afwisselbare muziek, 4gb is perfect. Soms als portable HD)
- Digitale Camera (Klein, handzaam, kwaliteit, niet te duur, Ixus 430)
Laatste staat nog op de verlanglijst overigens

Dan kan je alles.
Ik heb lang niet altijd Laptop nodig, dus die kan in de schoudertas, en dat scheelt weer een hoop kilo's .
De rest past in mijn zakken .

Ideaal toch?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:47:05 #22
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_25242831
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Kan mijn pc ook .
ja uiteraard, maar het is een leuke feature vooral als je thuis filmpje hebt en die bij wat vrienden wilt gaan kijken bv

en ben het wel eens met je magische 4 eenheid gsm met gps er in zou t nog handiger maken als je veel op reis bent dan
pi_25246751
Come on... 2,2 inch... daar ga je geen films op kijken nee. Maar korte videoclips of andere zooi... dat kan dus wel heel goed. Domme foto's kan je er ook op kijken als je met vrienden op school zit.

Alleen, dan koop je hem dus voor je vrienden nietwaar? Misschien heb ik gewoon geld over en wil ik iets uitgeven -_-
pi_25247122
Ik ken 't probleem.. Ik koop ook ontzettend veel hebbedingen om ze een maandje later met verlies weer te verkopen op marktplaats .
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25249450
BTW ik geloof dat je die video bestanden eerst moet converteren naar een aparte resolutie en met een andere codec. Lijkt me kut.
pi_25251200
Heb een mooi 256 mb flash iRiver gekocht van 96 euro
pi_25257286
Ik heb er 1tje Super apparaat hoor. Je kan hem op de fiets gewoon in de binnenzak stoppen. Nooit last van schokken ofzo. Maarja... als je bang bent dat je spijt krijgt, moet je hem zeker (nog) niet kopen. Voor vragen ben ik altijd bereikbaar
pi_25334816
Tja als je denkt er spijt van te krijgen moet je het niet doen.
Maar het klinkt wel leuk
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:58:51 #29
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_25334981
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Lolo_Konijn het volgende:
BTW ik geloof dat je die video bestanden eerst moet converteren naar een aparte resolutie en met een andere codec. Lijkt me kut.
klopt en met foto's is het ook gezeik.
en je kan er geen video mee opnemen
beginnen we geeneens over ondertiteling
maar ja geld moet rollen
Klaar?
Ik niet!
pi_25335381
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

klopt en met foto's is het ook gezeik.
en je kan er geen video mee opnemen
beginnen we geeneens over ondertiteling
maar ja geld moet rollen
Films converteren meot idd. Foto's geen gezeik mee. Ondertitels ook geen gezeik mee. Video openemen kan idd niet. Maar jou minpunten kloppen niet helemaal... of helemaal niet.. Komt nog bij dat je av out functie heb. Dus als je er een aantal films op zet hoef je op vakantie geen dvd speler ofzo meer mee te nemen. Als je op je hotel kamer tv hebt, heb je aan je gmini genoeg.
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:37:11 #31
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_25337907
Ondertitels ook geen gezeik mee =Je hebt een beelddiagonaal van 5.6 cm ,hoe groot zijn je letters dan?
AV out hebben we het toch niet over,en jij beweert dus dat elke resolutie goed overkomt qua foto's dat je niet hoeft te verkleinen? .Diverse eigenaren in mijn omgeving en de archos fan sites spreken dat tegen.
Ben overgens totaal niet negatief qua prijs/prestatie wat hij te bieden heeft,........
Klaar?
Ik niet!
  Eindredactie Games woensdag 2 maart 2005 @ 22:44:00 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_25338050
Ik heb de Gmini 400. Half jaar geleden aangeschaft, toen moest ik namelijk een half jaar stagelopen waar 3 uur reizen per dag gepaard mee ging. Ik ben toen een tijdje gaan zoeken, en kwam zodoende bij deze terecht. Heb er een half jaar lang erg veel plezier van gehad, zeer veel gebruikt, maar uitsluitend voor muziek.. Ja, en voor de filmpjes om andere mensen te laten zien "wat ie allemaal kan". Oftewel, ik had net zo goed een normale mp3 speler kunnen kopen. Maarja ik was destijds dus "in love" met die ketsjet ;>
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_25347247
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:37 schreef Foo_niks het volgende:
Ondertitels ook geen gezeik mee =Je hebt een beelddiagonaal van 5.6 cm ,hoe groot zijn je letters dan?
AV out hebben we het toch niet over,en jij beweert dus dat elke resolutie goed overkomt qua foto's dat je niet hoeft te verkleinen? .Diverse eigenaren in mijn omgeving en de archos fan sites spreken dat tegen.
Ben overgens totaal niet negatief qua prijs/prestatie wat hij te bieden heeft,........
Heb er momenteel maar 1 film op staan. TF&TF. Ondertitels geen gezeik mee idd. Goed leesbaar. Foto's hebben resolutie van 2160X1440. Zou eens kijken of camera hogere resolutie kan. Ik spreek alleen over ervaringen die ik zelf met het apparaat heb. "AV out hebben we het toch niet over" Wil alleen aangeven dat dat (nog) een reden is om deze speler wel te kopen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:52:57 #34
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_25348017
Koop hem nou maar ,als je spjt krijgt neem ik hem voor de helft wel over
Klaar?
Ik niet!
pi_25371550
Lezen = thx
quote:
Heb een mooi 256 mb flash iRiver gekocht van 96 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo