Nee foto's aan het verhuizen naar mijn sitequote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:08 schreef Bowiefan het volgende:
gebeurt lekker weinig hier
allemaal heerlijk op de bank voor de buis
Het ging erover dat leica bijna failliet gaat. En over de degelijkheid van hun camera's. Enkele bekende fotografen aan het woord. Het probleem is dat ze nog steeds 90% met de hand doen, en dat daardoor de prijs omhoog vliegt. Daarbij komt dat ze (ten tijde van de docu) nog geen goeie digitale camera hadden. Volgens mij nu wel, ik las zoiets in 1 van de fotografiebladen die ik mee had op vakantie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:59 schreef Bowiefan het volgende:
en ? was het wat?
Feli Ivoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Teruggekomen met een bronzen medaille om de nek.
quote:
En brood niet vergeten natuurlijk, zal vast niet gebeuren want dan is je tas zo leegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Bowiefan het volgende:
hoe meer mensen, hoe meer lol, gaan we gewoon de camera's op elkaar richten
* Bowiefan vast broodbakker klaarzet
Nu wel even af laten koelen hequote:Op zondag 27 februari 2005 01:58 schreef Bowiefan het volgende:
hahahaha, nou dat is dan ook weer gelukt
brood is klaar, ziet er weer goed uit, moet het alleen nog snijden en smeren
Hoi Puckzzzquote:Op zondag 27 februari 2005 08:39 schreef Puckzzz het volgende:
Alweer een meeting? Waar gaat de reis vandaag naartoe?
Goedemorgen trouwens
Troost je, het ziet er van binnen naar buiten lekker uit door het zonnetje, maar zo gauw je buiten stapt snijdt de wind dwars door je heen....quote:Op zondag 27 februari 2005 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
mja lekker weer iddEn net nu zit ik een dagje ziek thuis
Doe dat ff door de week of zo andersZiek zijn in het weekend
Oh geweldigquote:Op zondag 27 februari 2005 14:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Troost je, het ziet er van binnen naar buiten lekker uit door het zonnetje, maar zo gauw je buiten stapt snijdt de wind dwars door je heen....
het rood in mijn jas is weer veel te 'saturated'quote:Op zondag 27 februari 2005 18:34 schreef Bowiefan het volgende:
Mocht er twijvel bestaan over dat groot wild.... wie is dit
[[url=http://img186.exs.cx/img186/9507/edelhertsb19ux.jpg]afbeelding][/url]
en dan nu eerst ff eten, tot vanavond![]()
Geen last van gehad hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 14:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Troost je, het ziet er van binnen naar buiten lekker uit door het zonnetje, maar zo gauw je buiten stapt snijdt de wind dwars door je heen....
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had weer zomaar door iemand op de horens genomen kunnen worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |