hey relaxed man...ik ben uiterst relaxed (de benamingen zag ik als geintje) was gewoon een reactie op een reactie. chilll. en maak je geen zorgen over mijn sexleven ok?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:59 schreef Sanduhrr het volgende:
[..]
*zucht* sommige mensen
nou dan kijk je niet he...
nb: vat mn knulletje niet zo serieus op man, volgensmij heb je echt al veeeeelstelang geen sex meer gehad..uptight mannetje
doe es gewoon kijken bij afbeeldingen dan, dan snap je mn grapje ook gelijk en kan je jezelf waarschijnlijk wel voor je hoofd slaan want nu ben je..nahjah, op zich..niet zo heel slim bezigquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey relaxed man...ik ben uiterst relaxed (de benamingen zag ik als geintje) was gewoon een reactie op een reactie. chilll. en maak je geen zorgen om mijn sexleven ok?
maar ik heb wel gelachen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:13 schreef Sanduhrr het volgende:
truste trouwens, geen zin meer om kortzichtige mensen dingen uit te leggen waar ze zelf binnen 10seconden achter zouden kunnen komen![]()
Precies, en als je ze dan ook nog een paar tikken geeft zijn ze helemaal niet te houden!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:28 schreef JooB het volgende:
Mijn ervaring is, hoe botter je tegen ze bent, hoe geiler ze worden.
Dat zeg je nu wel zo, maar er zit volgens mij wel een kern van waarheid in. Die domme wichten zijn veel vatbaarder voor het 'bad boy'-image dan wijven met hersens.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:28 schreef JooB het volgende:
Mijn ervaring is, hoe botter je tegen ze bent, hoe geiler ze worden.
Die denken nog dat ze zo'n badboy kunnen veranderen, slimmere meisjes weten wel beter...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel zo, maar er zit volgens mij wel een kern van waarheid in. Die domme wichten zijn veel vatbaarder voor het 'bad boy'-image dan wijven met hersens.
Zoiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die denken nog dat ze zo'n badboy kunnen veranderen, slimmere meisjes weten wel beter...
*checked profile....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:51 schreef Joana het volgende:
Jeetje het is maar neuken, wat kan jou nou schelen dat het geen inhoud heeft. Of moet ze nog een literaire onderbouwing geven tijdens het voorspel.
Hup d'erin schuiven.
Gewoon neuken die handel, net zo makkelijk als intelligentere dames. Intelligentere dames doen er alleen moeilijk over in woord.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:20 schreef op_dreef het volgende:
Je kent het wel: ze zijn zo dom als het achtereind van een varken en er komt geen zinnig woord uit, maar zien er des te lekkerder uit. Toen ik nog vrijgezel was heb ik vaak overwogen om na het stappen gewoon zo'n meisje mee naar huist te nemen en haar een flinke beurt te geven. Echter zorgt "iets" er voor dat ik altijd weer bij intelligentere dames uitkom die minder snel in bed te krijgen zijn. Wellicht een soort "angst" om er na een leuke nacht niet meer vanaf te komen of zoiets. Kennen jullie dit probleem ?
Damn dit is echt hilarisch niet grappig en daarom weer grappig.quote:
ring ring ring ring ring banana phone!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn dit is echt hilarisch niet grappig en daarom weer grappig.
Dat muziekje, ik lach me hier dood...
En zo beroerd is onze missy elliot-danseres niet
Jammer dat het 'vriendje' van de Missy-danseres het niet overleefd heeft. hij heeft zijn leven moeten geven voor onsquote:
neej iddquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jammer dat het 'vriendje' van de Missy-danseres het niet overleefd heeft. hij heeft zijn leven moeten geven voor onsMaar wij mannen klagen niet
![]()
Die psychogirl is echt gestoord, echt serieus gestoord. Het zijn allemaal een beetje BrEeZaH's met persoonlijkheidsissues, maar ja ... ik klaag nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |