Mijn basisschool staat er niet eens tussenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:59 schreef Golden-Fingers het volgende:
Ik heb alles zo goed als het kan daar ook verwijderd... Heb een nieuwe gratis site gevonden.
http://www.uit-het-oog.nl/index.html
Ik mag toch zelf bepalen waar ik voor betaal? Schoolweb vind ik de moeite niet waard. Net zoals ik bijv. nooit voor Fok zou gaan betalen. Voor bepaalde indexeersites betaal ik echter weer wel. Dat is gewoon een keuze die een ieder voor zichzelf maakt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt weer zo typisch Nederlands he. Oh, boehoe betalen!
Daar vind je helemaal niemand en is dus helaas geen alternatief.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:59 schreef Golden-Fingers het volgende:
Ik heb alles zo goed als het kan daar ook verwijderd... Heb een nieuwe gratis site gevonden.
http://www.uit-het-oog.nl/index.html
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoals gezegd kun je ook gewoon met oud klasgenoten in contact komen zonder te betalen, dus zo'n probleem is het niet. Ik heb zelf ook niet betaald, maar toch al flink wat oud klasgenoten weer per email gesproken. Ik kom uit een klein dorpje en om dan oud klasgenoten te vinden moet het wel vrij veel aanmeldingen hebben... en dat is gelukkig zo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:23 schreef Golden-Fingers het volgende:
Waar verdien je meer aan? 12 euro per jaar p.p. Of adverteerders laten betalen? Deze overweging hebben ze niet eens gemaakt!
En dan ga jij mij vertellen hoe ik E-Mailadressen kan achterhalen van personen die ik zoek? Je mag namelijk die adressen niet vermelden. Sommige leerlingen proberen het door "at" of "punt" te vermelden...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd kun je ook gewoon met oud klasgenoten in contact komen zonder te betalen, dus zo'n probleem is het niet. Ik heb zelf ook niet betaald, maar toch al flink wat oud klasgenoten weer per email gesproken. Ik kom uit een klein dorpje en om dan oud klasgenoten te vinden moet het wel vrij veel aanmeldingen hebben... en dat is gelukkig zo.
Alles werkt nu gewoon prima hoor. En je kunt nog steeds een ecard versturen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:52 schreef Marty het volgende:
Volgens mij lezen ze mee hier, want ik wilde een e-card naar iemand gaan sturen en ik kan opeens niet meer op de site komen. (Een paar uur geleden nog wel)
Ze zijn zeker die optie meteen aan het verwijderen
Helemaal niet waar. Je hoeft helemaal niet te betalen om in contact te komen met oud klasgenoten. Hoe kom je daar nou weer bij??? Je kunt die personen gewoon gratis een ecard sturen. Die persoon ontvangtvervolgens die ecard van jou, met je emailadres erbij. Hij/zij kan jou dan gewoon terug emailen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:09 schreef Rodelion het volgende:
2. Ze halen je binnen onder valse voorwendselen: "komt en ziet!" gratis website! zoek contact met oude klasgenoten!" en vervolgens ben je blij die héle leuke, uit het oog geraakte mensen teruggevonden te hebben, moet je opeens betalen... grrr.
Het probleem is dat ze én geld vragen, én je persoonsgegevens doorverkopen aan spammers.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:23 schreef Falco het volgende:
Ik heb me eruit geschreven sinds ze geld gaan vragen voor allerlei diensten. Op zich ben ik niet zo'n krentigere zûnige Hollander, maar voor dit soort dingen te betalen vind ik wat overdreven. Er zijn hierover trouwens ook allemaal topics geweest op Fok.
Als je daar bewijs voor hebt zal ik je zeker geloven, maar op dit moment valt me duidelijk dit regeltje op in de voorwaarden:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:52 schreef Rodelion het volgende:
Ze doen heel scheinheilig over je persoonsgegevens: deze mag je zogenaamd niet met anderen delen uit privacy-overwegingen, maar dat is een leugen, want het gaat om geld. Het gaat me in dit geval puur om het principe. De site werkt wel, gratis, maar ze liegen.![]()
Pardonquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is jammer dat de site blijkbaar nog niet zo bekend is
Ben ik met je eens. Maar toch blijf ik het een prima site vinden waardoor ik oude bekenden weer heb terug gevonden. En ik heb die 12 euro ook niet betaald en ben dat ook niet van plan.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef ChrisJX het volgende:
Betalen is op zich zo erg niet, maar wel als je eerst zelf de inhoud aanlevert. Dus heb ik mijn account verwijderd
Dus wel he. Je kunt een ecard sturen. Dat is net even iets minder als een gewone email, maar de persoon die de ecard ontvangt heeft dan dus wel jóuw emailadres en kan je terugmailen!quote:Op maandag 28 februari 2005 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ikzelf krijg nog steeds die emailtjes van schoolbank, maar ik kan helaas geen berichtjes sturen naar oud-klasgenoten. Want ik vertik het om te gaan betalen.
ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:56 schreef harlingen het volgende:
De site was erg populair totdat je opeens een maand of 2 geleden moest gaan betalen. Uit protest heb ik mijn profiel e.d. verwijderd.
Veel meer mensen hebben dit gedaan, wellicht dat het daarom er nu zo rustig is?
Ow, die heb ik niet gezien. (die optie)quote:Op maandag 28 februari 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus wel he. Je kunt een ecard sturen. Dat is net even iets minder als een gewone email, maar de persoon die de ecard ontvangt heeft dan dus wel jóuw emailadres en kan je terugmailen!
En die schoolpagina is een lachertje. Je bent een uur bezig om je te registreren en er hebben zich haast geen mensen aangemeld. Van de hele scholengemeenschap waar ik op zat was er 1 ander persoon die zich had aangemeld
ik zou het graag willen achterhalen zonder lid te worden... ik heb nog een nummer van haar maar dat is oud, ik krijg in ieder geval steeds dr voicemail...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat was een aantal maanden geleden nog niet zo, maar nu inderdaad wel. Op de verstuurde ecard staat opeens niet meer het emailadres van je klasgenoot
Inderdaad een belachalijke zaak.
Betalen voor een echte dienst is wat anders dan betalen om een mailtje naar iemand te mogen versturen. Dat is dus geldklopperij. Je kan niemand meer bereiken tenzij je gaat dokken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben naar die bugpagina gegaan, waar je zeg maar in zou kunnen loggen, maar al die adressen doen het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Betalen voor een echte dienst is wat anders dan betalen om een mailtje naar iemand te mogen versturen. Dat is dus geldklopperij. Je kan niemand meer bereiken tenzij je gaat dokken.
Dat heb ik net dus getest en tegenwoordig staat er dus geen emailadres van de afzender meer in die email. De afzender is schoolbank.nl ... En in het bericht zelf staat de afzender ook niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:05 schreef Marty het volgende:
Ik heb laatst een e-card naar een oud klasgenootje gestuurd. Ik kon idd alleen voor een standaard tekst kiezen. Maar zij kon op die kaart reageren en kon wel gewoon schrijven wat ze wilde.
In haar berichtje heeft ze dus haar e-mail adres gezet en dat berichtje kreeg ik dus via schoolbank direct in mijn mailbox binnen.
Betalen om een mailtje te kunnen sturen is ook zo gigantisch erg nog niet (al heb ik daar ook geen zin in). Maar wel als je eerst zelf de hele content moet aanleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Lucille het volgende:
Betalen voor een echte dienst is wat anders dan betalen om een mailtje naar iemand te mogen versturen. Dat is dus geldklopperij. Je kan niemand meer bereiken tenzij je gaat dokken.
Dat is waar ja... ook omdat ze daar nu nog wel zullen wonenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:42 schreef Natalie het volgende:
Als ik dat had gewild had ik destijds wel adressen uitgewisseld.
Als in: als ik contact had willen houden had ik destijds wel adressen uitgewisseld en contact gehouden en zodoende nu ook hun huidige adres hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Bijna35 het volgende:
Dat is waar ja... ook omdat ze daar nu nog wel zullen wonen
iddquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:56 schreef harlingen het volgende:
De site was erg populair totdat je opeens een maand of 2 geleden moest gaan betalen. Uit protest heb ik mijn profiel e.d. verwijderd.
Veel meer mensen hebben dit gedaan, wellicht dat het daarom er nu zo rustig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |