Vroegerquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik laat altijd de nullen weg omdat het niks toevoegd. Dit formaat is trouwens met beide typenummers in de handel.
Lees maar ff.quote:... 锂锰钮扣式电池一览表 - Lithium Button Cell. █ 电池规格Battery Specification. 型 号 Model, 本厂编号 Fty.Ref. ... CR2032. CR2032. CR2320. CR2320. ...
En het is best oppassen met batterijen. Zo hadden wij knoopcelletjes voor (die inmiddels oudequote:Drogisterijen hebben deze trouwens ook, neem ze niet los maar in een setje. Zo'n setje van 10? batterijtjes is goedkoper dan 1 celletje los.
nog een mooie SS50 kopen ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:09 schreef Macchia_Nera het volgende:
Hier thuis staat alleen een ouwe lullen pekel fiets uit 1956.
Kreidlertje,Honda SS50, en een wannabe motor van 50cc
een driede maakt het pas echt compleet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:11 schreef Macchia_Nera het volgende:
nog een mooie SS50 kopen ?![]()
Staan er al 2 in de schuur
Raus ligt al na te genietenquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ga jij eens je schortje aandoen Mercy ..
![]()
Tadaaaahquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb je er een foto van ?
Informatie etc ?
Ik heb het over de handel Peppie, op het batterijtje zelf staat inderdaad altijd 2032 maar op de verpakking niet, toch heb je het over hetzelfde dingetje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Vroegerspreek over 10 jaar geleden bestond dat CR232 niet wat jij noemt. Zie het bij Varta.nl ook niet.
Hieronder spreken ze wel over een CR2320 zou in moederborden moeten zitten dus dan is het idd dezelfde.
Maar normaal gesproken is het volgens mij geen europese typeaanduiding.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus ligt al na te genieten![]()
![]()
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb het over de handel Peppie
Ik moet na de zomervakantie (het derde jaar dus) een half jaar stage lopen ja. Ik ben nu aan het kijken of ik een buitenlandstage kan regelen maar het ziet er niet echt rooskleurig uit tot nu toe.quote:Hollander schreef in het vorige topic:
Al een idee welke richting? Als je kiest voor Embedded systems of industriele automatisering weet ik nog wel een leuk stageadres voor je in de buurt. Of hoef je geen stage te lopen?
Ik heb ook iemand van 27 in mijn klas ofzoquote:Kwam hier eigenlijk op omdat ik zelf volwassenen onderwijs heb gedaan toen ik 16/17 was en ik vond mensen van 25 al zo oud........
Had zelfs bij engels een klasgenootje van 71, de oudste die dat jaar slaagde en ze was geen uitzondering.
Ja, niet-tweelingen zijn echt een bevooroordeeldquote:Ploderus schreef in het vorige topic:
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroer
We sliepen vroegen alleen bij oma in een stapelbed en we hadden net zo veel ruzie als elk ander tweetal broers/zussen enz
dat om maar even alle gemiddelde vooroordelen (door niet-tweelingen) de wereld uit te helpen
Neuh, praktijkgeval. Had mijn schoonzusje op pad gestuurd om een 2032 te halen en ze kwam terug met de woorden: "ze hadden alleen een 232 en dat leek er voor mij genoeg op, alsjeblieft".quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.![]()
![]()
Ik vind het gewoon raar.Maar het zal wel goedkope shit uit China zijn.
Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengenquote:
Link doet het nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham of Youssef gaan de krant bezorgen.
Downloading, gaat wel hardstikke traagquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica studentquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengen
[..]
Link doet het niet
Ghostrider op een pizzabrommerquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Faithz het volgende:
[..]
rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |