Joh gek hoor! Op de site van de IBG staat dat ze het de 24e storten en dan is het hun schuld dat het de 23e er bij jou nog niet op staatquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik word er zo schijt ziek van he, elke maand krijg je het weer op een andere dag, echt zwaar vervelend. Zoals gisteren ook, ik had al men zuur verdiende centen er al doorheen gejasd voor een grafische rekenmachine van 2 en een half meijer. Dus ik gisteren ga ik na de voetbaltraining nog even lekker een pilsje drinken. Wat denk je GVD is die Stufie nog niet bij gestort.
IB-groep bedankt![]()
Laat die lui gewoon een vaste datum bijv. elke 23e van de maand dat spul storten heb je ook geen geouwehoer meer. En hoef ik ook niet te kijken wanneer ik men geld krijg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:50 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Joh gek hoor! Op de site van de IBG staat dat ze het de 24e storten en dan is het hun schuld dat het de 23e er bij jou nog niet op staat
Ik nog niet! Normaal staat het er al 's morgens vroeg op bij de rabo....en ik wou zo graag boodschappen doen vanmorgen...quote:
Als student bij de ING. Hoor je niet vaak... is het wat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:07 schreef DivineJester het volgende:
Jeuh.........
ING-bank en IBG, driewerf hoera:
hoera
hoera
hoera
Whoei,quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Adriaantje het volgende:
Binnen. Postbank.
Precies alles er direct weer door heen jagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |