We wilde eigenlijk 2 van zulk soort foto's naast elkaar...maar ze hadden er maar 1 helaas. We hadden deze ook nog op het oog, maar die is niet helemaal zwart/wit maar een beetje bruiniger als die anderequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef Flipmo het volgende:
[..]
Toevallig ook zien hangen bij IKEA gisteren,
Vond hem ook wel wat hebben
Heb je dan wat nieuws aan de muur hangen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
Goed moment om dit topic te kicken vind ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Heb je dan wat nieuws aan de muur hangen?
die stopcontacten zo midden op je muur is wel lelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
Dit hangt er bij ons aan de muur. De linker 2 zijn mijn rode poezen Indy en Kyra, de rechter is Ayla.
Dat weet ik, maar ze verplaatsen gaat mij iig niet lukken (ben niet zo handig) en daarbij heeft het nu ook wel weer z'n voordelen met een baby (veiliger). Maar ik heb ze niet echt nodig dus ik denk erover om ze weg te halen, af te dekken met een plaatje en vervolgens de schilderijen iets te verplaatsen zodat ze over de plaatjes komen te hangen. Dat kan ik dan nog net welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die stopcontacten zo midden op je muur is wel lelijk
Mijn hele huis hangt vol met filmposters. Je kunt het wel zien als een soort statement denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:52 schreef girllover het volgende:
Het valt me op dat veel mensen hier posters van cultfilms in hun huis hebben hangen. Is dat een soort statement? Het komt op mij wel zo over. Ben benieuwd.
Ja, dat is waar. Het is met die dingen vaak toch wel zoeist van "Dit ben ik". Dat heb ik zelf ook wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn hele huis hangt vol met filmposters. Je kunt het wel zien als een soort statement denk ik.
Mensen die bij je thuis komen krijgen meteen een indruk van je smaak in films.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |