abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25228227
Mijn vriendin vroeg aan mij of ik het erg zou vinden als ze een keer met een meisje zou zoenen, want dat meisje wilde erachter komen of ze bi was. Me vriendin zei er wel bij dat het 1malig is en verder niks. Is dit vreemdgaan?

Dan mag ze wel eerlijk zijn en het eerst vragen, maar ik vind het geen goed idee, ben bang dat als ik dat goed vind dat het op de duur heel de relatie verkloot, dat ik niet kan leven met het idee dat ze met een ander heeft gezoend tijdens de relatie...

Alleen ben ik ook bang dat als ik zeg dat ik het geen goed idee vind, dat dat de relatie ook verkloot, en ik wil het toch ook niet goedkeuren

Iemand zoiets ooit meegemaakt en hoe heb je toen gereageerd en hoe is het afgelopen??
Verder iemand een mening hierover?
pi_25228243
zeg dat het meisje met jullie alletwee moet zoenen , zo kan zij meteen het verschil jongen/meisje meteen merken , en zowel jij als je partner hebben met iemand anders gezoend
  donderdag 24 februari 2005 @ 08:57:09 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_25228254
Waarom zou ze zich laten zoenen door een meisje dat wil weten of ze bi is?

Klinkt een beetje onzinnig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25228268
Ik wil niet hard zijn maar, Bij mij moet ze niet z'n stunt uit halen. Kan ze direct een end gaan fietsen.
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_25228271
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:57 schreef Troel het volgende:
Waarom zou ze zich laten zoenen door een meisje dat wil weten of ze bi is?

Klinkt een beetje onzinnig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ze wil dat meisje meehelpen om erachter te komen of dat meisje bi is
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:01:23 #7
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_25228295
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meedoen!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I follow you......but not on Twitter
pi_25228305
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:56 schreef Xlarge het volgende:
zeg dat het meisje met jullie alletwee moet zoenen , zo kan zij meteen het verschil jongen/meisje meteen merken , en zowel jij als je partner hebben met iemand anders gezoend
mijn vriendin heeft weleens met een ander meisje gezoend, maar dat meisje wat ze wil zoenen nog niet, en dat meisje wil erachter komen of ze bi is

En ik wil niet met een ander meisje zoenen, k heb genoeg aan mijn eigen vriendin..maar gewoon het idee dat mijn vriendin met een ander zoent terwijl ze een relatie met mij heeft, denk dat ik daar niet mee kan leven
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:03:54 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25228322
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:02 schreef snappi het volgende:

[..]

mijn vriendin heeft weleens met een ander meisje gezoend, maar dat meisje wat ze wil zoenen nog niet, en dat meisje wil erachter komen of ze bi is

En ik wil niet met een ander meisje zoenen, k heb genoeg aan mijn eigen vriendin..maar gewoon het idee dat mijn vriendin met een ander zoent terwijl ze een relatie met mij heeft, denk dat ik daar niet mee kan leven
Dan is het toch duidelijk...
Jij wil het niet.
Gaat dat meisje het lekker uitproberen met een ander meisje, i.p.v. met jouw vriendin.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_25228327
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:58 schreef MDKme2 het volgende:
Ik wil niet hard zijn maar, Bij mij moet ze niet z'n stunt uit halen. Kan ze direct een end gaan fietsen.
daarom vraagt ze het ook netjes of ik het goed vind als ze zoiets doet, alleen ik heb het gevoel dat ik maar 1 antwoord kan geven, omdat bij het andere antwoord de relatie de klote in loopt
pi_25228336
ten eerste: je hoeft echt niet iemand te zoenen voordat je weet op welk geslacht je valt... heb jij zelf een meid moeten zoenen voordat je erachter kwam dat je hetero was?

ten tweede bepaal jij wat je wel en niet over de grens vind gaan, als je gaat toegeven terwijl je er niet achter staat, komt dat ook tussen jullie in te staan, je kan hier wel vragen wat anderen zouden doen, maar iedereen stelt persoonlijk zijn of haar eigen grenzen, als jij het niet wilt in je relatie is dat jouw goed recht.

Wel een kutsmoes hoor, erachter willen komen of ze bi is, sure
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat ben je of dat ben je niet...
pi_25228370
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:05 schreef MarMar het volgende:
ten eerste: je hoeft echt niet iemand te zoenen voordat je weet op welk geslacht je valt... heb jij zelf een meid moeten zoenen voordat je erachter kwam dat je hetero was?

ten tweede bepaal jij wat je wel en niet over de grens vind gaan, als je gaat toegeven terwijl je er niet achter staat, komt dat ook tussen jullie in te staan, je kan hier wel vragen wat anderen zouden doen, maar iedereen stelt persoonlijk zijn of haar eigen grenzen, als jij het niet wilt in je relatie is dat jouw goed recht.

Wel een kutsmoes hoor, erachter willen komen of ze bi is, sure
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat ben je of dat ben je niet...
toegeven ga ik ook zeker niet doen

het lijkt mij ook niet dat je eerst met een meidje/jongen moet zoenen om erachter te komen of je bi bent, maar volgens mijn vriendin is zij er ook op die manier achter gekomen...
pi_25228372
Ik denk dat dat meisje gewoon verliefd is op je vriendin want je weet zonder te zoenen met een meisje wel of je (les)bi bent of niet. Als jij het niet zo ziet zitten moet je dat ook maar gewoon zeggen.
Weet je trouwens wel zeker dat je een echte vent bent want een optie tot een trio zou ik niet hebben laten schieten toen ik wat jonger was.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_25228376
uhmzz,.
Meedoen,.. en anders niet?? *optie??*
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:10:28 #15
102747 Riot
Je weet toch....
pi_25228377
Mijn vriendin mag alles doen wat ze wil met een andere vrouw.
Ik vind dat geen vreemdgaan.
pi_25228378
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:54 schreef snappi het volgende:
Mijn vriendin vroeg aan mij of ik het erg zou vinden als ze een keer met een meisje zou zoenen, want dat meisje wilde erachter komen of ze bi was. Me vriendin zei er wel bij dat het 1malig is en verder niks. Is dit vreemdgaan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Dan mag ze wel eerlijk zijn en het eerst vragen, maar ik vind het geen goed idee, ben bang dat als ik dat goed vind dat het op de duur heel de relatie verkloot, dat ik niet kan leven met het idee dat ze met een ander heeft gezoend tijdens de relatie...
als je daar bang voor bent, zeg dan nee..
quote:
Alleen ben ik ook bang dat als ik zeg dat ik het geen goed idee vind, dat dat de relatie ook verkloot, en ik wil het toch ook niet goedkeuren
Als je daar al bang voor bent, is ze het niet waard
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als ze daarom de relatie op het spel wil zetten, kon ze wat mij betreft een ander zoeken..
quote:
Iemand zoiets ooit meegemaakt en hoe heb je toen gereageerd en hoe is het afgelopen??
Verder iemand een mening hierover?
gelukkig niet en zie bovenstaande
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_25228387
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:10 schreef Deetch het volgende:
Ik denk dat dat meisje gewoon verliefd is op je vriendin want je weet zonder te zoenen met een meisje wel of je (les)bi bent of niet. Als jij het niet zo ziet zitten moet je dat ook maar gewoon zeggen.
Weet je trouwens wel zeker dat je een echte vent bent want een optie tot een trio zou ik niet hebben laten schieten toen ik wat jonger was.
een trio wil ik niet, zal vast wel lekker zijn, maar als je een relatie wil behouden moet je volgens mij niet zulke dingen doen
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:12:06 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_25228390
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:59 schreef snappi het volgende:

[..]

ze wil dat meisje meehelpen om erachter te komen of dat meisje bi is
Ja dat snap ik, maar daar kom je toch niet achter door zomaar een ander meisje te zoenen.

Eigenlijk lijkt het er meer op dat dat andere meisje gewoon graag met jouw vriendin wil zoenen en jouw vriendin ook wel met dat andere meisje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25228400
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:10 schreef snappi het volgende:

[..]

toegeven ga ik ook zeker niet doen

het lijkt mij ook niet dat je eerst met een meidje/jongen moet zoenen om erachter te komen of je bi bent, maar volgens mijn vriendin is zij er ook op die manier achter gekomen...
Right.. moet jij met een jongen zoenen dan om erachter te komen dat je niet homo bent of weet je dat gewoon van jezelf? think boy....
pi_25228405
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:10 schreef Riot het volgende:
Mijn vriendin mag alles doen wat ze wil met een andere vrouw.
Ik vind dat geen vreemdgaan.
en met een man dan?
pi_25228417
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar daar kom je toch niet achter door zomaar een ander meisje te zoenen.

Eigenlijk lijkt het er meer op dat dat andere meisje gewoon graag met jouw vriendin wil zoenen en jouw vriendin ook wel met dat andere meisje.
jah dat vliegt dus ook al rond in mijn hoofd, en dat zal ik me vriendin vanavond wel vertellen, want dan zie ik haar weer
pi_25228429
ik zou gewoon nee zeggen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
jij voelt je er niet prettig bij, dat heeft ze gewoon te accepteren, ze zou het zelf waarschijnlijk ook maar niks vinden als jij ineens aankondigde met een jongen of ander meisje te willen zoenen..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_25228430
Mja. Ik zou inderdaad opteren voor meekijken, ik bedoel, als ze zelf instemt met het verzoek van die vriendin van haar, en ze vraagt toestemming, zou ik op zijn minst aanwezig mogen zijn denk ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maarre, ff serieus, ik snap wel wat je bedoeld met dat het eik vreemdgaan is. Dat is het ook. En ook al mag het beeld of de situatie van 2 kussende vrouwen een ideale mannenfantasie zijn in gedachten, in de realiteit blijft het wel hetzelfde principe, en dat is dat ze niet meer trouw is aan jou. Wel gek dat je nu twijfelt, want als een mannelijke vriend haar had gevraagd hem te kussen om te checken of ie hetero was, had je er geen minuut over hoeven denken, dunkt me
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is dus volgens mij gewoon een kwestie van hou je van een geintje. Ik weet niet hoe jullie relatie is, maar stel eens een tegenprestatie voor, kijk hoe ze reageert. Zeg maar eens gewoon dat je haar ook wil proberen, ook al hoeft dat voor jou niet, zoals al voorgesteld werd. Als ze begrijpend reageert, dan weet je iig dat ze je wel snapt. Als ze zegt "no way, echt niet" dan kan je haar de vraag stellen waarom jij het haar wel zou moeten toestaan, omdat het in feite wel vreemdgaan is, of ze nou om toestemming vraagt of niet.

Op het moment dat ze daarmee beide instemmen kun je er altijd nog voor kiezen niet mee te doen, maar geeft het je iig een beter gevoel over het vertrouwen tussen jullie 2. Misschien moeten we niet zo wantrouwig zijn en vraagt ze het jouw vriendin omdat ze elkaar vertrouwen, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg gevoelsmensen, mannen spelen meer op logica.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25228444
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Right.. moet jij met een jongen zoenen dan om erachter te komen dat je niet homo bent of weet je dat gewoon van jezelf? think boy....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dude wat denk je nou zelf??? om te weten waar je op welk geslacht je valt hoef je er echt niet mee te zoenen,..
voordat ik zoende wist ik allang dat ik voor de vrouwenliefde was.
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:18:00 #25
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_25228455
Als ze bi is.... Dan weet ze dat waarschijnlijk zelf al wel, nog voordat ze met een meisje heeft gezoend. In dat geval is het voor het vriendinnetje van je vriendin net zo makkelijk om in een willekeurige kroeg een vrijgezelle chick te scoren (Zoek in de kroeg onder B: Br33z4hsletje), dan dat dat ze per se jouw vriendin moet zoenen.

Omdat ze al bevriend zijn, die twee meiden, is de kans ook nogal groot dat het meisje gevoelens voor je vriendin gaat krijgen, of denkt te krijgen. Dus kijk daar mee uit.
power to the people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop