daarom stop ik ook af en toe 5 seconde met pissen om daarna weer door te gaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:01 schreef LostFormat het volgende:
Volgens mijn toenmalige biologieleraar kun je een volle blaas nooit in 1 keer leegplassen.
dat zal er wel raar uitzien in een overvolle kroegenplee voor de urinoirsquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:04 schreef diabolotin het volgende:
als je denkt dat je klaar bent met plassen, blijf dan in ieder geval nog een aantal seconden gewoon zitten, en kantel je bekken een aantal keren naar voren en naar achteren. Hierdoor lopen de laatste druppeltjes er meestal wel uit.
Succes
Net zo lang door blijven slaan, totdat het glazuur je om de oren vliegt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat zal er wel raar uitzien in een overvolle kroegenplee voor de urinoirs
Naar de huisartsquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
wat te doen bij blaasontsteking?
Antibiotica geven. Als dat het is natuurlijk, je zal eerst wat plas in moeten leveren ter controle.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:17 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
wat kan een huisarts nou doen aan een blaasontsteking :p
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik kan de mijne ook niet in 1 x leegplassen.
'k heb geen blaasproblemen ,hoor .. gewoon een grote piem0l
zou het wel doen als je wat langer thuis zit, laxeert echt als de neten, en dat wil je ook niet overalquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Andoire het volgende:
[..]
Naar de huisarts
( of eerst veel Cranberrysap drinken, schijnt ook te helpen).
Schijnt dat bier ook helpt ( -> veel bier = veel plassen = reinigt de blaas of zo..)quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef SpotterNL het volgende:
[..]
zou het wel doen als je wat langer thuis zit, laxeert echt als de neten, en dat wil je ook niet overal.
Heb ik geen last van. Ik neem cranberrypillen (gillend duur, maar ja) zodra het plassen wat zwakjes wordt enzo en daarna gaat het weer als een speerquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef SpotterNL het volgende:
[..]
zou het wel doen als je wat langer thuis zit, laxeert echt als de neten, en dat wil je ook niet overal.
zou daar de benaming 'vlakanon' vandaan komen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:49 schreef Allan24 het volgende:
Vergelijk het met een pak vla. Dat krijg je ook nooit helemaal leeg.
En puddingbuks... wie weetquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zou daar de benaming 'vlakanon' vandaan komen?![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat zal er wel raar uitzien in een overvolle kroegenplee voor de urinoirs
Liever een grote die druipt dan een kleine die... mja laat ook maarquote:Op donderdag 24 februari 2005 03:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat kon wel eens een druipertje zijn.
in het verkeerde gaatje kruipt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 03:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Liever een grote die druipt dan een kleine die... mja laat ook maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |