abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:02:36 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25220632
Wilde mijn PC upgraden, had alle onderdelen al uitgezocht. Ik wou morgen naar Alternate, zijn de spullen pas over 3-5 dagen weer voorradig . Heeft geen nut dus om morgen te gaan. Wel balen, want het kwam juist perfect uit morgen. Geen tijdsdruk enzo. Nu moet ik maandag gaan, en dan wordt het juist wel weer een beetje druk, i.v.m school enzo. Waarom is het nou gewoon niet voorradig, dat scheelt me een hoop gezeik.

Zucht
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25220690
Andere winkel?
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:11:26 #3
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25220800
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:18:10 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_25220927
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:22:31 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25221011
Ok, als iemand een winkel in de omgeving van Rotterdam kent die de volgende onderdelen voorradig heeft:
Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.

Dan hoor ik het graag .
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 21:22:52 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_25221018
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_25221134
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
pi_25221153
zoek verder
don't give me that fucking bullshit
pi_25221193
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
Ok, als iemand een winkel in de omgeving van Rotterdam kent die de volgende onderdelen voorradig heeft:
Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.

Dan hoor ik het graag .
Kijk eens op tweakers.net in de pricewatch (staat bij elke shop postcode bij) best kans dat je succes hebt.
Lazyness is an Art!
pi_25221201
druk met school? :S
pi_25221205
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:34:23 #12
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_25221240
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:36:16 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25221277
la la la

andere winkel dus....
don't give me that fucking bullshit
pi_25221354
Misschien bij Silverview
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:46:20 #15
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25221481
Nope, hebben het ook niet. Wat ze wel hebben is bovendien erg duur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:50:16 #16
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25221564
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25221596
Hebben ze in rotterdam geen computerland ofzo
pi_25221664
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
pi_25221702
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:52 schreef michelc85 het volgende:
Hebben ze in rotterdam geen computerland ofzo
Er zit een computerland in Rotterdam. Alleen als ik op hun site kijk dan staat het moederbord wat hij zoekt er niet bij.
pi_25221748
Informatique.nl
pi_25222222
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:24:28 #22
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_25222238
Gigabyte
Gekloond: ♫
pi_25222375
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
Ok, als iemand een winkel in de omgeving van Rotterdam kent die de volgende onderdelen voorradig heeft:
Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.

Dan hoor ik het graag .
Het ging toch om een upgrade?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_25222587
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_25222754
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 00:14:08 #27
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25224359
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Tevens -purist.
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:15:39 #28
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_25224916
Heyy, misschien heeft niemand het nog gezegd, maar waarom probeer je niet een andere winkel ?
pi_25224925
Wachten tot het weer op voorraad is?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:43:16 #31
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_25224994
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:39 schreef Crazykill het volgende:
Heyy, misschien heeft niemand het nog gezegd, maar waarom probeer je niet een andere winkel ?
Goed idee
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:44:11 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25225015
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Het ging toch om een upgrade?
Een nieuw moederbord is geen upgrade?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25225117
Spreek een Marokkaan aan op straat. Wellicht dat die nog wat te verhelen heeft.
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:52:56 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25225152
Ze zullen wel geen voorraad houden maar op bestelling bestellen bij hun leverancier.
3-5 dagen is namelijk de aantal dagen dat de leverancier er over doet om naar de retailer ( alternate) spullen te versturen.

Vandaag besteld morgen in huis of 1 dag later. Voor buffer zetten veel retailers er een dag bij. Bv een dag verlies je als je het gaat opsturen. Goederen komen binnen van leverancier en dan vaak kunnen ze niet de zelfde dag nog naar de klant en dus verlies je 1 dag
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25227927
[tk]

Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.

[tk]

wegens upgrade
Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit !!!
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 09:10:17 #36
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:38:12 #37
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_25228618
Er zit toch ook een MyCom in rotterdam?

Iets anders: 'k zou als ik jou was een Asus A8V Deluxe nemen, en gaan voor zeker 1 Gigabyte geheugen (als je niet twee wil).
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_25228787
Wat pas echt smerig is, zijn online winkels als die van de FRS. Daar bestel je iets, maak je het geld over, en dan blijkt later dat het niet voorradig is. Ondertussen hebben ze wel drie weken onterecht je geld..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:14:38 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25230702
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:38 schreef cyberstalker het volgende:
Er zit toch ook een MyCom in rotterdam?

Iets anders: 'k zou als ik jou was een Asus A8V Deluxe nemen, en gaan voor zeker 1 Gigabyte geheugen (als je niet twee wil).
Dat moederbord is weer veel duurder. 1024 mb geheugen is misschien wel aan te raden, maar voorlopig doe ik het met 512
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:19:23 #40
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_25230777
Ja, 't is ietsje duurder. Maar als je toch veel geld gaat uitgeven aan 64 bits dingen, kun je het natuurlijk beter gelijk goed doen. En zo heel veel duurder is het moederbord niet. Bij MyCom kost ie 130 euri.
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:22:34 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25230840
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:52 schreef ook_gek het volgende:
Ze zullen wel geen voorraad houden maar op bestelling bestellen bij hun leverancier.
3-5 dagen is namelijk de aantal dagen dat de leverancier er over doet om naar de retailer ( alternate) spullen te versturen.

Vandaag besteld morgen in huis of 1 dag later. Voor buffer zetten veel retailers er een dag bij. Bv een dag verlies je als je het gaat opsturen. Goederen komen binnen van leverancier en dan vaak kunnen ze niet de zelfde dag nog naar de klant en dus verlies je 1 dag
Alternate heeft wel voorraad. Is ook gewoon een echte winkel.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')