quote:
quote:
Kijk eens op tweakers.net in de pricewatch (staat bij elke shop postcode bij) best kans dat je succes hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
Ok, als iemand een winkel in de omgeving van Rotterdam kent die de volgende onderdelen voorradig heeft:
Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.
Dan hoor ik het graag.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:05 schreef Drifter__ het volgende:
Andere winkel?
Er zit een computerland in Rotterdam. Alleen als ik op hun site kijk dan staat het moederbord wat hij zoekt er niet bij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:52 schreef michelc85 het volgende:
Hebben ze in rotterdam geen computerland ofzo
Het ging toch om een upgrade?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
Ok, als iemand een winkel in de omgeving van Rotterdam kent die de volgende onderdelen voorradig heeft:
Gigabyte K8NS-939;
AMD Athlon 64 3000+ (S939);
512 mb DDR PC 3200 geheugen.
Dan hoor ik het graag.
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 24 februari 2005 00:39 schreef Crazykill het volgende:
Heyy, misschien heeft niemand het nog gezegd, maar waarom probeer je niet een andere winkel ?
Een nieuw moederbord is geen upgrade?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Het ging toch om een upgrade?
Dat moederbord is weer veel duurder. 1024 mb geheugen is misschien wel aan te raden, maar voorlopig doe ik het met 512quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:38 schreef cyberstalker het volgende:
Er zit toch ook een MyCom in rotterdam?
Iets anders: 'k zou als ik jou was een Asus A8V Deluxe nemen, en gaan voor zeker 1 Gigabyte geheugen (als je niet twee wil).
Alternate heeft wel voorraad. Is ook gewoon een echte winkel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:52 schreef ook_gek het volgende:
Ze zullen wel geen voorraad houden maar op bestelling bestellen bij hun leverancier.
3-5 dagen is namelijk de aantal dagen dat de leverancier er over doet om naar de retailer ( alternate) spullen te versturen.
Vandaag besteld morgen in huis of 1 dag later. Voor buffer zetten veel retailers er een dag bij. Bv een dag verlies je als je het gaat opsturen. Goederen komen binnen van leverancier en dan vaak kunnen ze niet de zelfde dag nog naar de klant en dus verlies je 1 dag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |