quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien dat ze met een nieuwe trainer weer mee kunnen gaan doen voor het kampioenschap. 8 punten is zeker niet onoverbrugbaar.
Die spelen allemaal keurig 4-4-2 met hun ploeg, cult, en hebben nooit anders gedaan. Sterker nog, Joaquin en Vicente spelen zelfs regelmatig in een ploeg die 4-5-1 speelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
MM, je column klopt gedeeltelijk, maar dat je niet aan Joaquin, Exteberria en Vicente refereert m.b.t. "echte vleugelspitsen" is jammer
Ik kan me herinneren dat PSV 2 jaar geleden het bijna voor elkaar kreeg om een voorsprong van 11 punten te verliezen. Ik geloof dat ze uiteindelijk op 1 puntje kampioen werden.quote:
Ja maar de Mancunians spelen toch ook geen 4-3-3-? En in de nationale ploeg spelen Vicente en Joaquin, afgewisseld met Exteberria wel degelijk op de flanken in dienst van één centrale spitsquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die spelen allemaal keurig 4-4-2 met hun ploeg, cult, en hebben nooit anders gedaan. Sterker nog, Joaquin en Vicente spelen zelfs regelmatig in een ploeg die 4-5-1 speelt.
een deel van die 11 punten werd ook pas verloren na het behalen van het kampioenschapquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat PSV 2 jaar geleden het bijna voor elkaar kreeg om een voorsprong van 11 punten te verliezen. Ik geloof dat ze uiteindelijk op 1 puntje kampioen werden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn we in de zomer van 2003 al begonnen, Doc...
Da's niet waar, PSV pakte het kampioenschap in de laatste speelronde door een fantastische, boeiende, spannende en kansrijke 0-0 uit tegen FC Groningenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een deel van die 11 punten werd ook pas verloren na het behalen van het kampioenschap
oja, t komt weer terugquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Da's niet waar, PSV pakte het kampioenschap in de laatste speelronde door een fantastische, boeiende, spannende en kansrijke 0-0 uit tegen FC Groningen
't Maakt niet uit hoe je iets wint. Zodra je gewonnen hebt, vergeet je toch weer hoequote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, t komt weer terugdan neem k t weer terug.
dat was destijds op hemelvaartsdag. dat was het eerste kampioenschap sinds 10 jaar ofzo dat k niet naar Eindhoven ben geweest vandaar dat dat allemaal een beetje vaag isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
't Maakt niet uit hoe je iets wint. Zodra je gewonnen hebt, vergeet je toch weer hoeMaar als je verliest dan vergeet je dat soort dingen niet
Niet echt realistisch. Alsof het met Krol en TBS opeens wel gaat lopen. Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat PSV 2 jaar geleden het bijna voor elkaar kreeg om een voorsprong van 11 punten te verliezen. Ik geloof dat ze uiteindelijk op 1 puntje kampioen werden.
Denk het wel, maar we zullen het zien in Kerkrade. Ben er in ieder geval bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:14 schreef JeroenV het volgende:
Krol en TBS zullen weinig veranderen kwa speelstijl, taktiek en opstelling lijkt mij.
Dan ga ik huilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Als Cruijff adviseert, dan zal Wim Jansen wel TD worden.
Wim Jansen past toch meer bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Als Cruijff adviseert, dan zal Wim Jansen wel TD worden.
Ik heb het ook gezien. Vond dat er wel heel veel onzin werd geroepen, weinig verstand van zaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:46 schreef Kapmes het volgende:
Momenteel is er een hele interessante discussie op Nederland 3 met o.a. Martin Gaus over Ajax "hoe & wat"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |