Daar is de kans op prijzen erg klein, máár als je daar dan een prijs wint is het wel geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Kang-He het volgende:
Jol, die heeft daar in Engeland een betere ploeg dan wij hier. Die is gek als die komt.
Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef JaWi het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die morgen meegaan naar Roda?
Valt wel mee hoor, immers wil iedere coach CL spelen. Met de Spurs is dat nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:17 schreef pascalheister het volgende:
Jol zou gek zijn als hij de Spurs verruilt voor ajax
Ik mischien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef JaWi het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die morgen meegaan naar Roda?
Pardon?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:41 schreef poepsie het volgende:
hey jawi rotzak dat je bent..
Met ajax waarschijnlijk ook niet volgend seizoenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, immers wil iedere coach CL spelen. Met de Spurs is dat nagenoeg onmogelijk.
Daar gaat toch wel een paar weken overheen lijkt me.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb echt geen idee wie het zou kunnen worden.
Wanneer denken jullie dat de nieuwe trainer bekend gemaakt wordt? Paar dagen, week?
net zoals ze natuurlijk gewoon kampioen zouden wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:20 schreef ThomasBerge het volgende:
AZ gaat nog punten verspelen, Ajax wordt gewoon tweede
Nu je het zegt, alles is nog mogelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals ze natuurlijk gewoon kampioen zouden worden
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals ze natuurlijk gewoon kampioen zouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |