komt omdat ik de volgeladen accu in me laptop had laten zitten en daarna een maand niks meegedaan (was op vakantie)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:04 schreef renkie het volgende:
Erg jammer dat de accu zo slecht is
bied 225
400quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:56 schreef Prowl het volgende:
300,-
hoe krijg ik dat voorelkaar?quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef Troy het volgende:
batterij in de freezer trucje misschien?
een drain van een maand hoeft niet dodelijk te zijn.
wellicht dat een expert je ff kan helpen, ik denk namelijk dat je accu gewoon ff een opdonder nodig heeft, heb wel een keer een accu op 24 volt gezet en toen werkt hij weer goed, het vriezer trucje kan wel,quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:33 schreef Troy het volgende:
batterij in de freezer trucje misschien?
een drain van een maand hoeft niet dodelijk te zijn.
nopequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:10 schreef Troy het volgende:
[..]
wellicht dat een expert je ff kan helpen, ik denk namelijk dat je accu gewoon ff een opdonder nodig heeft, heb wel een keer een accu op 24 volt gezet en toen werkt hij weer goed, het vriezer trucje kan wel,
moet je hem 24u in de vriezer leggen
18u laten ontdooien en dan rustig met de laptop uit laten opladen, of het ook voor li-ions werkt geen idee...test it zou ik zeggen
ik zie mensen op dit forum laptops verkopen +- 1 gig mhz voor 400 euro nog wat. en het werdt nog verkocht ook dus tja... mijn lappie is dan wel niet het nieuwste van het nieuwste en een brakke accu maar echt wel meer dan 325 waardquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:10 schreef Deadl0ck het volgende:
325 voor deze laptop met slechte batterij is nog een verdomd netjes bod... ik heb het er niet voor over.
Het verhaal is simpel. Een laptop is pas een laptop met goede accu. Die komt bovenop de prijs en dat is aardig wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:34 schreef ARKON het volgende:
[..]
ik zie mensen op dit forum laptops verkopen +- 1 gig mhz voor 400 euro nog wat. en het werdt nog verkocht ook dus tja... mijn lappie is dan wel niet het nieuwste van het nieuwste en een brakke accu maar echt wel meer dan 325 waard![]()
350?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef jaccoq het volgende:
Ik bied er 325 voor, wegens het niet werken van de accu.
als je intesse hebt, mail me maar jaccoq @ hotmail.com
Uhm ik had met hem afgesproken dat we ergens zouden afspreken maar nog niks gehoord, dus laptop is er gewoon nog.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:27 schreef Gurb het volgende:
al verkocht?
Je hebt het toch niet uitgeprobeerd heh??? Dan heb je nu helemaal niets meer aan je accu, de vriezer truc werkt alleen bij NiCD batterijen en oudere door het invriezen onstaat er een kristal structuur waardoor de alle electrische lading wegvaltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |