Ga dan nu nog een console halen ofzoquote:Ik wil gewoon gamen
Nou ja... je hebt in ieder geval een gerucht de wereld uit geholpen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Helaas, het mailtje wat ik heb teruggekregen is niet wat ik gehoopt had.
Tja. Ik heb nu genoeg aan me PC. Anders speel ik op me NES als ik op de TV wil gamen. Over een paar maanden wordt 't misschien tijd voor een Gamecube.quote:Op zondag 17 april 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga dan nu nog een console halen ofzo
Ja... ze moeten wel, anders kunnen ze het wel vergeten.quote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat ze de Revolution echt wel gaan tonen. Als er echt iets ongelooflijks nieuw en revolutionair aan is, is het al veel te laat voor Microsoft en Sony om het idee ervan te stelen.
Bovendien, als ze afwezig zijn, missen ze enorm veel publiciteit. Want ongetwijfeld gaan alle gamessites/-magazines in het nummer na de E3 groots uitpakken met console specials.
Dat wij er teveel van verwachten.quote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef MMaRsu het volgende:
Waar hebben ze dat gezegd dan?
Da's al een tijdje terug geweest, wacht nou maar op de E3quote:Op maandag 18 april 2005 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
Waaaaar link url http www
Waar is dat gezegd.
Dat heet een platform, geen console.quote:Op zondag 17 april 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze moeten vier consoles ondersteunen dus die grootste stand hebben ze inderdaad nodig
Een gerucht die in de wereld is geholpen door SPoNG.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:33 schreef Cerbie het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37010
(Als het waar is, ze hebben geen bron vermeld)
Opzettelijk een beetje Nintendo demoniserenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Een gerucht die in de wereld is geholpen door SPoNG.
ik hoor eigenlijk alleen maar revolution en xbox 2. Niks van de PS3, maarja die heeft natuurlijk al een grote naamsbekendheid dus kan het niet "wegraken" zeg maarquote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef twi het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, en of de Revolution ook daadwerkelijk o pde E3 te zien zal zijn, feit is dat er alleen maar gesproken wordt over de PS3 en de X2. Over de Revolution hoor je gewoon helemaal niks. En dat lijkt me funest voor de naamsbekendheid van de console en dus ook voor het echte succes.
Mwuah, ligt ook een beetje aan degene die al de SPonG shit geloven. Zo wordt een gerucht steeds maar groter. Sommige geruchten zijn in de wereld geholpen door een dronken aapje op de forum van SPonG die gewoon even wat stoms lult.. Serieus...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:28 schreef Young_David het volgende:
[..]
Opzettelijk een beetje Nintendo demoniseren, optiefen met die spong
![]()
Dan zou ik toch maar wat neutralere sites gaan bezoeken als ik jou was. Er is al jaren veel nieuws over de PS3 en Cell, en er is al tijden evel nieuws over harde schijven / naamgeving van de Xbox 2. Qua Revolution hoor je eigenlijk alleen wat in de verte echo'en achter de Nintendo DS verhalen en de nieuwe Zelda op de GameCube. Het is verstandig van Nintendo om zelf eens wat ophef te creeeren rond de Revolution, want voorlopig zijn er maar 2 met elkaar aan het stoeien en dat zijn Sony en Microsoft.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik hoor eigenlijk alleen maar revolution en xbox 2. Niks van de PS3, maarja die heeft natuurlijk al een grote naamsbekendheid dus kan het niet "wegraken" zeg maar
grappigquote:
Dit is een respons op hetzelfde mailtje dat ik had verstuurd, alleen naar iemand anders binnen het bedrijf. Zoals je ziet verschilt deze weer heel erg van dat andere mailtje.quote:Dear Matthijs,
Thank you for your interest in the Novint Falcon. As you indicated, the Falcon is scheduled to be released in the first quarter of 2006 for use with PCs. At this time, however, we cannot provide further information concerning plans and/or schedules for the offering of the Falcon for console gaming. Please do not hesitate to contact me in the future as this information becomes available.
Attached is more information about the Falcon. I hope you find it useful.
Thank you again for your inquiry.
Regards,
Jonathan
Komt omdat er ook weinig tot niks bekend word gemaakt, lijkt me logisch dat je er dan geen berichtgeving over hebtquote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar wat neutralere sites gaan bezoeken als ik jou was. Er is al jaren veel nieuws over de PS3 en Cell, en er is al tijden evel nieuws over harde schijven / naamgeving van de Xbox 2. Qua Revolution hoor je eigenlijk alleen wat in de verte echo'en achter de Nintendo DS verhalen en de nieuwe Zelda op de GameCube. Het is verstandig van Nintendo om zelf eens wat ophef te creeeren rond de Revolution, want voorlopig zijn er maar 2 met elkaar aan het stoeien en dat zijn Sony en Microsoft.
Inderdaad. We weten nog steeds niet hoe snel de Rev wordt. Specs van de PS3 en Xbox 2 zijn al zo'n beetje bekend. Er was wel gezegd door iemand van Nintendo dat de specs waarschijnlijk evengoed zullen zijn als de Xbox 2.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komt omdat er ook weinig tot niks bekend word gemaakt, lijkt me logisch dat je er dan geen berichtgeving over hebt![]()
En dat vind ik dus een zeer domme tactiek. Elke speculatie (zijn er dageslijk wel te vinden over de X2 en de PS3) is meer aandacht en meer bekendheid.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komt omdat er ook weinig tot niks bekend word gemaakt, lijkt me logisch dat je er dan geen berichtgeving over hebt![]()
Goedzo... ik denk dat dit de grootste E3 ooit wordt. Drie next-gen consoles die bekendgemaakt gaan worden aan het publiek tijdens één E3!!!quote:
2 worden ervoor al bekend gemaakt tochquote:Op woensdag 20 april 2005 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo... ik denk dat dit de grootste E3 ooit wordt. Drie next-gen consoles die bekendgemaakt gaan worden aan het publiek tijdens één E3!!!
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo... ik denk dat dit de grootste E3 ooit wordt. Drie next-gen consoles die bekendgemaakt gaan worden aan het publiek tijdens één E3!!!
Wat heb ik dan gepost? Scroll is even omhoog.quote:
Zijn er nog andere opties dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:
Voor draadloze connectie met de DS en om online te gaan. Meer niet.
/pizzaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er nog andere opties dan?
Misschien ook verbinding met een draadloze controller? Zodat je niet zo'n vaag ding nodig hebt op je controller port (Gamecube).quote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef speknek het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4017
Revolution krijgt dus inderdaad WiFi support. Waar denken jullie dat het voor is, de verbinding met internet, de verbinding met DS of een van de accessoires?
WiFi is misschien we draadloos, maar is in eerste instantie bedoelt voor netwerken en niét voor andere draadloze toepassingen zoals controllers. Hoewel het opzich wel mogelijk is, is het een erg omslachtige toepassing voor WiFi. Daar kun je beter Blue-Tooth voor gebruiken, of het nieuwe nog in ontwikkeling zijnde wireless-USB.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Misschien ook verbinding met een draadloze controller? Zodat je niet zo'n vaag ding nodig hebt op je controller port (Gamecube).
Nee, maar ik bedoel als iemand een wireless controller koopt, dat het gewoon makkelijk aan te sluiten is. Net zoals een Apple computer ofzo. Als je een wireless keyboard of mouse hebt, moet ie gewoon in de buurt staan van je computer en klaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
WiFi is misschien we draadloos, maar is in eerste instantie bedoelt voor netwerken en niét voor andere draadloze toepassingen zoals controllers. Hoewel het opzich wel mogelijk is, is het een erg omslachtige toepassing voor WiFi. Daar kun je beter Blue-Tooth voor gebruiken, of het nieuwe nog in ontwikkeling zijnde wireless-USB.
Dat moet jij zeggenquote:Ga er sowieso maar niet vanuit dat de Revolution standaard draadloze controllers krijgt. Maakt 't ding alleen maar onnodig duur. En als console-fabrikanten draadloze controllers moeten gebruiken om klanten te trekken, dan is het triest gesteld met de consolemarkt!
Ja, maar als je de bereik express kleiner maakt is de batterij verbruik minder, zoals Nintendo dat heeft gedaan met de DS. Het gebruikt gewoon de WiFi apparatuur, maar verkort de afstand.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Tain het volgende:
Denk ook niet dat WiFi gebruikt gaat worden voor draadloze controllers, als er iets namelijk stroom vreet is het WiFi wel. Mijn laptop gaat maar max 2 uur mee met een volle batterij en met WiFi aan dan is dat zeker een half uur korter
Zoals Tain al aangaf vreet WiFi inderdaad ook erg veel stroom en wat je Apple voorbeeld betreft... die doen het ook met Blue-Tooth. Verder zijn controllers geen netwerkapparaten, straks moet je je controller nog een IP-adres geven, van iedere controller het MAC-adres weten of beveiligen met een encryptie!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar ik bedoel als iemand een wireless controller koopt, dat het gewoon makkelijk aan te sluiten is. Net zoals een Apple computer ofzo. Als je een wireless keyboard of mouse hebt, moet ie gewoon in de buurt staan van je computer en klaar.Terwijl je standaard met een apple computer volgens mij gewoon een draadje hebt.
Trouwens lijkt WiFi mij gewoon geschikt hoor. Het is zo ver ik weet flexibiel genoeg. Bluetooth vind ik persoonlijk gewoon bagger.
Wat de hel heeft dat er nou weer mee te maken? Ik zeg dat consoles onnodig duur worden, als ze standaard draadloze controllers meeleveren. Dit is óók nadelig is voor de producent en heeft niks met geldklopperij te maken.quote:Dat moet jij zeggenSony doet erg veel aan geldklopperij (maar 2 controller ports op een PS2, proprietary formats, etc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |