Ook allemaal erg aangenaam...quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Heb zo'n slecht middenveld omdat je countert?!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat gaan ze zeker doen.. Maar wat is daar mis mee?
ahumquote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je nu nog geen tegendoelpunten hebt gekregen, dan ben je erg goed bezig...Asspirine
Respect
Aspirine
Die punten zijn een optelling van alle ratings. Dit geeft dus een veel beter beeld van je team dan de sterren want het draait tuurlijk allemaal om de ratings en niet om de sterren. Deze punten kan je vast in elk programma terugvinden bij de wedstrijdgegevens en via http://www.go-2-it.com/Top-Stats/.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk de HATstats... Een ander soort rating die aangeeft hoe je team presteerde...
Alsof we nog niet genoeg manieren daarvoor hadden...
Je hatstat score kan je trouwens zien in HAM en vast ook wel ergens anders
Vol stadion, almostquote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vol stadion
1e plek
Geen blessures
Een coach met uitstekend leiderschap zodat PIC-en langer dan 2 dagen effect heeft...
Moet ik nog meer opnoemen?
ahumquote:
er zit veel verschil tussen de divisie komradquote:Op zondag 27 februari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik dacht voor de VIII toch best een aardig team te hebben en ik win met heel veel pijn en moeite mijn wedstrijden. Tevens heb ik nog een paar serieuze concurrenten te gaan. Zie ik hier mensen met een doelsaldo van 23-0, het is gewoon niet normaal. Heb he een mega team voor de VIII Moonsquad of zijn je tegenstanders echt serieuze prutsers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |