Ook allemaal erg aangenaam...quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Heb zo'n slecht middenveld omdat je countert?!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat gaan ze zeker doen.. Maar wat is daar mis mee?
ahumquote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je nu nog geen tegendoelpunten hebt gekregen, dan ben je erg goed bezig...Asspirine
Respect
Aspirine
Die punten zijn een optelling van alle ratings. Dit geeft dus een veel beter beeld van je team dan de sterren want het draait tuurlijk allemaal om de ratings en niet om de sterren. Deze punten kan je vast in elk programma terugvinden bij de wedstrijdgegevens en via http://www.go-2-it.com/Top-Stats/.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk de HATstats... Een ander soort rating die aangeeft hoe je team presteerde...
Alsof we nog niet genoeg manieren daarvoor hadden...
Je hatstat score kan je trouwens zien in HAM en vast ook wel ergens anders
Vol stadion, almostquote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vol stadion
1e plek
Geen blessures
Een coach met uitstekend leiderschap zodat PIC-en langer dan 2 dagen effect heeft...
Moet ik nog meer opnoemen?
ahumquote:
er zit veel verschil tussen de divisie komradquote:Op zondag 27 februari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik dacht voor de VIII toch best een aardig team te hebben en ik win met heel veel pijn en moeite mijn wedstrijden. Tevens heb ik nog een paar serieuze concurrenten te gaan. Zie ik hier mensen met een doelsaldo van 23-0, het is gewoon niet normaal. Heb he een mega team voor de VIII Moonsquad of zijn je tegenstanders echt serieuze prutsers?
ik had vanavond 30,5 ster. Ik heb 2 WO's gehad in mn eerste wedstrijd 8-0 gewonnen en vanavond tegen mn enige concurrent die een gelijkwaardig team heeft (volgens mij) met 5-0 gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik dacht voor de VIII toch best een aardig team te hebben en ik win met heel veel pijn en moeite mijn wedstrijden. Tevens heb ik nog een paar serieuze concurrenten te gaan. Zie ik hier mensen met een doelsaldo van 23-0, het is gewoon niet normaal. Heb he een mega team voor de VIII Moonsquad of zijn je tegenstanders echt serieuze prutsers?
wat train je, ik vermoed dat ik namelijk door mijn beperkte opstellingskeuze deze problemen heb. Wat voor soort opstellingen speel jequote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had vanavond 30,5 ster. Ik heb 2 WO's gehad in mn eerste wedstrijd 8-0 gewonnen en vanavond tegen mn enige concurrent die een gelijkwaardig team heeft (volgens mij) met 5-0 gewonnen.
ik speel 3-5-2 en ik train op dit moment positiespel (komende week voor et eerst weer na een aantal weken conditie)quote:Op zondag 27 februari 2005 23:59 schreef komrad het volgende:
[..]
wat train je, ik vermoed dat ik namelijk door mijn beperkte opstellingskeuze deze problemen heb. Wat voor soort opstellingen speel je
ja ik dacht dat al. Het grote nadeel van deftrainen is dat je je wedstrijden wat moeilijker wint. Aan de andere kant kan je, volgens qyn, nergens zo veel geld aan verdienen. Ik ga me maar eens toeleggen op de countertactiekquote:Op maandag 28 februari 2005 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik speel 3-5-2 en ik train op dit moment positiespel (komende week voor et eerst weer na een aantal weken conditie)
quote:Team Gespeeld Goals Punten
1. FC Chen 4 12 - 1 12
2. AFC Cruquius 4 10 - 6 9
3. toekie 4 11 - 7 6
4. hoi allemaal 4 8 - 6 6
5. vitwest 4 6 - 5 6
6. fc nutte 4 5 - 8 6
7. bak513 4 3 - 7 3
8. Noordwijk A3 4 1 - 16 0
Ach ik ben ook blij met maar 2 tegendoelpuntenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je nu nog geen tegendoelpunten hebt gekregen, dan ben je erg goed bezig...
11 nieuwe supporters erbij en ik sta eindelijk eens weer meer dan 50k in de plusquote:Op maandag 28 februari 2005 09:10 schreef truSteh het volgende:
10 nieuwe supporters erbij, maar sta gvd nog wel 189k in de min
Dat matige MF haalde hij in een thuiswedstrijd en ik krijg m gelukkig op bezoek en daar kwam hij tot een zwak MF en daar moet ik overheen kunnen komende zondag in een thuispotjequote:Op maandag 28 februari 2005 09:14 schreef komrad het volgende:
matig MF, ik kan daar alleen maar van dromen. Nicomart zag ik gisteren een zwak MF halen en ik moet woensdag hem voor de Fok!cup
En denk je dat ik dat echt wil wetenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat matige MF haalde hij in een thuiswedstrijd en ik krijg m gelukkig op bezoek en daar kwam hij tot een zwak MF en daar moet ik overheen kunnen komende zondag in een thuispotjeMijn 2 formidable middenvelders haalde weer eens 4 sterren
dat was zondag komradwoensdag staat mijn b-team er
Maar ja, ik train wel mf en ik heb nog een paar b-spelers die aan de deur rammelen van het a-team. Maar die staan nog op uitstekend positiespel
ligt eraan.. ik weet niet of trustuh nog beker speelt, want dan mag tie woensdag inderdaad niet mee doenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:45 schreef komrad het volgende:
dan mag hij woensdag best meedoen, maar zondag zal hij de tribune moeten verwarmen trusteh
ik geloof dat hij X speelt dus ik denk niet dat beker nog reeel van hem te verwachten isquote:Op maandag 28 februari 2005 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
ligt eraan.. ik weet niet of trustuh nog beker speelt, want dan mag tie woensdag inderdaad niet mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |