Dual Weld niet nemen. Op hogere levels ga je hier ontzettend van balen, want dan is het absoluut niet meer effectief.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:
Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
welke mod gebruik jij? vette interface manquote:Op zondag 27 februari 2005 02:36 schreef R_o_N het volgende:
Leuke designs mensen![]()
Was net een klein opstootje in Auberdine, paar lvl 40+ Horde gasten kwamen binnenrennen en de sentinels konden ze maar net wegjagen... ben maar op een afstandje gaan kijken![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nu lvl 19 dus nog even voor lvl 20 en dan weer naar Hunter trainer voor onder andere duel wield.. lijkt me leuk
onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,quote:Op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef kipknots het volgende:
Zo net ff een lvl 16 wand met 21.6 dps aangeschaft. Als je dan nog eens bedenkt dat als je een dagger gebruikt die sneller is dan de wand, de damage van de twee wapens bij elkaar op word geteld, komt het erop neer dat als m'n priest lvl 16 word hij 31.6 dps damage doet met z'n wapens
En als ik dan ook nog eens inner fire op me cast, (+200 defense en +20 attack) heb ik zo'n gevoel dat ik zonder andere spells te gebruiken van rogues in duels moet kunnen winnen
Yup, zeg maar dag spellcastertjequote:Op zondag 27 februari 2005 03:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
onderschat de rogue niet , als je een goede rogue hebt kan hij ervoor zorgen dat je niks cast,
hij kan gouge gebruiken dat stopt je spells. en een kick die je spells stopt.
als tegen een beetje goede rogue speelt van hetzelfde level leg je het af waarschijnlijk
Geniaalquote:Op zondag 27 februari 2005 03:24 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik stond net bij een race baan, en niet zomaar eentje , nee blizzard heeft star wars episode 1 gezienPodracers
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2721/lolwowpodracer8sl.jpg]afbeelding][/URL]
Congrats, al ben je van die vieze Horde!quote:Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
Jeuj net lvl 40 , mount gehaald ^^
vraagie he...quote:Op zondag 27 februari 2005 05:54 schreef WoWFanboy het volgende:
Jeuj net lvl 40 , mount gehaald ^^
Ik gebruik een mod die ik tegenkwam in een post van Chevalric...quote:Op zondag 27 februari 2005 03:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke mod gebruik jij? vette interface man
Ik vond hem erg handig, moest alleen wel iets doen om je Quest balkje weer passend te maken... dat zal ik nog even voor je opzoeken...quote:Dit http://www.faerun.nl/archives/2005/02/25/18/ is een link naar mijn interface. Is geen cosmos, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Extra bars, MonkeyQuest, klokje bovenin, uitgebreidere player stats, timers op je buffs/debuffs, info over hoeveel je nog in je zakken kunt stouwen, etc.
Gewoon , beetje grinden , spullen in Auction House zetten.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vraagie he...
gaat het goud wat je binnenkrijgt in 1 keer heel hard na level 35 ofzo?
ben nu bijna level 33 maar kheb maar 15goud ofzo en echt hard gaat het niet ofzo
Ik vind vooral black_hole erg mooi, maar die schijnt weer veel te lijken op een anderequote:Op zondag 27 februari 2005 01:47 schreef engessa het volgende:
Keuze 1, Fliepke:
[afbeelding]
Keuze 2. Black_Hole:
[afbeelding]
Keuze 3. engessa:
[afbeelding]
Breng je stem uit in WoW of hier in het topic. De tabard met de meeste stemmen zal het worden
Ow, mocht iemand anders nog een tabard maken, kan ie er ook wel bij
Ook al op het andere eiland geprobeerd?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Ik kan geen goeie quests meer vinden voor een lvl 35 paladin
Alles wat ik krijg is bloedrood en elite lijkt het wel
Gedeeltelijk. Ben in Desolace geweest, stonetalon mountains en ashenvalequote:Op zondag 27 februari 2005 17:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ook al op het andere eiland geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |