en ook als je geen warcraft fan bent...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
Het spel heeft zeker z'n minpunten, maar overall is het elke cent waard. Zeker als je al een Warcraft fan bent, haal je hier een hoop uit
Er is zeker keuze zat. Al vind ik het wel leuk om te verwijzen naar onze Nederlandse afkomst (doe ik anders ook nooit) en dan wordt de keuze nogal snel beperkt. Ik heb immers maar 2 plaatjes van leeuwen kunnen ontdekken en die zijn hier allebei voorbij gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Keuze zat hoorDat een andere guild al zoiets heeft kan ik ook niet ruiken. Wilde een beetje verder in dezelfde stijl als het andere voorstel.
Ik heb het probleem ook gehad. Om het te fixen, moet je twee dingen doen:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
Heb je in je Interface/Addons een directory ChatProfiler staan? Zo ja, dan moet je even het versienummer in de CharacterProfiler.toc veranderen naar 4216 (staat nu 4211). Als die directory er niet staat, moet je nog even in de zip-file kijken en dan alsnog het versienummer veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:26 schreef Miiso het volgende:
[..]
@chevalric
Ik heb je profiler geupload naar mijn site en het werkt volgens mij prima op 1 ding na, ik kan mijn profiel niet zien lol
http://www.miiso.nl/ProfilerWeb/
Ik heb de settings ook in de uniuploader goed staan, echter krijg ik in de chat niet de zin te zien die je hier eerder op het forum heb omschreven?!
What to do?
Ik heb mijn profile ook naar jouw site geupload en daar krijg ik m ook niet te zien
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:48 schreef existenz het volgende:
Wie kan mij overigens vertellen of, als je de trial van de CE hebt gebruikt verder kan blijven spelen op deze key door je CC nummer in te vullen?
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou je kunt niet eens spelen zonder CC... dus het antwoord is ja.
Dat is echt zwaar tegen de naming policy...je mag niet dezelfde naam hebben als een NPC, zeker niet zo'n belangrijke als sylvanas windrunner.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:53 schreef Furby het volgende:
Bweee, Emerald Dream ligt plat(daarom zit ik ook weer ff op Fok) Maar over die topic titel, zit zij op Emerald Dream ? Vanmiddag vroeg een Sylvanas naar de gryphon rider in IronForge aan me.
Ah kijk, nu begrijp ik je.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Is het niet zo dat na 10 dagen trial je key wordt geblocked en je een nieuwe moet invoeren of dat je trialaccount geblokkeerd wordt? Want je moet namelijk dan de retail kopen valt overal te lezen. Echter heb ik al een retail (USA) versie, met gebruikte key, dus acc om zetten gaat niet als ik dat zou willen en ik heb geen zin om nog eens ¤40 uit te geven. Dus ik wil gewoon weten of ik na de 10 day trial mijn CC in vul en ze me gewoon gaan billen ipv dat ik een nieuwe key of zo moet invullen.
Een lekkere avond stappenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:31 schreef Chevalric het volgende:
Crap server restart.... Wat moet ik nou op zaterdagavond doen?
Ik speel in Windowed Modequote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom speel je dan nu niet? Hmmmm!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |