Heb je dat programma zelf gemaakt? Ziet er goed uit. Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de clientquote:
Als ik even wat langer had nagedacht, had ik dat niet hoeven vragen. Want niet alle webservers ondersteunen natuurlijk ASP.NET of PHP SOAP extensies en zoals het nu werkt is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet iets als SOAP of Remoting ervoor gebruikt voor de client
Verraderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:44 schreef Adagio het volgende:
Lachen, ik liep net Fliepke tegen het lijf in Lakeshire. Jammergenoeg kreeg ik telefoon en moest ik daarna weg. Tjsa, dat krijg je als je bij de Lowlanders zit, dan word je als FOK!ker niet herkend
bronquote:Class Improvements:
Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools
Druid - Cat form damage per second increased
Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked
Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members
@chevalricquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:40 schreef Chevalric het volgende:
.....
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:10 schreef Euvermaniac... het volgende:
is dr ook nog een Nederlandse Horde guild die ik kan joinen?![]()
ben zelf Undead Warlock lvl 12
Das nie waar, er zijn ook guild waarbij ze mensen met een lager lvl mensen aannemen. maar dat ligt aan de guild zelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ik was level 2 dat ik in de FOK!kers guild kwam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je minstends level 20 moet zijn om ergens geaccepteerd te worden.
Ja dat kunnen de meeste guilds wel denken, maar als we nu handelen zijn we een van de eerstequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:18 schreef Max_Dark het volgende:
Fliepke's voorstel vind ik wel mooi, lekker oranje met die leeuwen, echt NL's. Alleen zullen er wel meerdere NL guilds zijn die iets dergelijks in gedachten hadden.
En over naamsverandering, mocht dat ooit een probleem worden dan krijg ik denk ik wel een mailtje van een GM.
Btw de 1Gb RAM zit er in mensen. Dus ik ben weer bereikbaar!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef Da_Koen het volgende:
In de nieuwe patch gaat de Warrior er flink op vooruit. Nu was het zo dat als een warrior tegen hogere levels vocht hij geen rage genereerde, dat is nu verholpen
[..]
bron
same here dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:50 schreef mvt het volgende:
[..]
oja, @chevalric : die mod is wel erg leuk. maar mijn questlog is te lang en kan nu niet meer sharen en abandonnenverder had ik een overlap van de bags van de bank en het bankscherm en aangezien je niet kan slepen heb ik toch die mod er maar uit gegooit
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminstequote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:11 schreef Black-Hole het volgende:
Ook net een tabbard gemaakt voor de guild:
[afbeelding]
Ook maar een mooie leeuw voorop![]()
Vind dat door het grote aantal keuzes in tabbards dat er iemand hier een toontje lager moet gaan zingen. Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
vindt deze wel erg veel lijken op onze tabbard dus niet orginieel wil fok deze nemen tenminste
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Het enige dat overeenkomt is de leeuw...er zijn maar een paar sjablonen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |