...................OMG!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:09 schreef Chevalric het volgende:
Als we toch game-related dingen gaan verzinnen: Splinter Cell
Leuk idee dat "Tain Shari"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:15 schreef Migwi het volgende:
Tja, het is jammer dat we niet alleen Night Elves zijn, maar ook van die onderkruipsels zoals Dwarves en Gnomes erbij hebben. Om van de Humans maar niet te spreken.
Anders konden we mooi iets nemen zoals "Dawn Runners" of "Night Spears".
Ik blijf bij "Tain Shari" wat zoveel betekent als "True Bloods", maar dat is mijn eerbetoon aan The Wheel of Time van Rober Jordan en waarschijnlijk vind niemand dat iets
Ik heb 't wel naar mijn zin, ook al ben ik een beetje alleen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Bah, fix de stable bug en pet speed bug maar eens. Dat is een emergency issue!quote:- World of Warcraft Client Patch 1.2.4 (2005-02-24)
--------------------------------------------------------------------------------
- We have deployed a client-side change that should improve
performance when large numbers of players are gathered in a small
area of the world. No other changes are included with this emergency
patch.
Heel nice en bedankt voor de urlquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't ook online staan... Klik maar op de link in mijn sig om te zien hoe het er uit ziet
Ik ben nog bezig om het script aan te passen. Ik heb zonet de quests toegevoegd en ik wil de talents nog doen. Daarnaast wil ik ook nog de weergave van m'n bags anders gaan doen.
Voor instructies en de zip-file zie deze url
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:56 schreef Migwi het volgende:
Errr, ik kan niet vinden waar je je method of payment moet veranderen
Aangezien ik dat nog steeds moet doen
En heb net Cosmos geinstalleerd, hopelijk werkt 't allemaal een beetje.
En Chevalric, ik had trouwens die mod geinstalleerd, ingelogd, uitgelogd en .lua bestand ge-upload, maar werkt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:47 schreef gieling het volgende:
Hoe kan ik m'n billing info veranderen? Op wow-europe.com lukt het niet om billing info te updaten en op worldofwarcraft.com kan ik weer niet inloggen met name+pass...
tnxquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Payment methode kan nog niet veranderd worden, alleen als je belt naar Billing & Accounting service van Blizz.
Als parodie op de tweakers:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:40 schreef Chevalric het volgende:
Wat dachten jullie van "Goblin Assassination Mob (GAM)"
Of nog erger: Gamers against Mobs (gezien mobs de term is die binnen WoW gebruikt wordt om beestjes aan te duiden, is deze best grappig, al zeg ik het zelf)
En anders kunnen we nog wat namen jatten van D&D
Zentharim
Cult of the Dragon
Red Wizards (rode kleding verplicht)
Silver Ravens
Fire Knives
Champions of Ruin
Chosen of Azeroth
Argent Legion
Nopequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Migwi, krijg je als je ingelogd bent in WoW in je chatvenster een melding van "CharacterProfiler 0.xxx started!"?
The GOT!Bustersquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als parodie op de tweakers:
The highlanders!
of the cheeselanders
of the Polderlanders
ofzoiets
Vind ik wel, al vaak genoeg samen gequest met Thiona en Burakin en andere guildmembers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Bacow het volgende:
Is de fokkers guild een beetje gezellig.
Ik ben een lvl 28 mage zonder guild en het lijkt mij tijd om aan mijn toekomst te denken.
Dat is absoluut zo! Als je iets nodig hebt en iemand anders in je guild heeft 't, dan is 't een kwestie van even over het guild channel roepen en je krijgt het van drie kanten toegestuurdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er in principe ook wel voor om deze te behouden hoor.
En gezellig vind ik het in onze guild zeker, iedereen is bereid om elkaar te helpen
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderenquote:
Lezen jullie weleens de wow site of niet ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zeg even als je gebeld hebt en of 't gelukt is, ik moet het namelijk ook nog veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |