abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25297745
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:43 schreef Bacow het volgende:

[..]

Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden .
Ja we zaten met zn 5 door de hele stad heen, ik had in de town hall die 2 gastjes gekilled en toen nam iemand anders (47) het over, kwamen teveel guards voor mij, daarna hebben we de hele Inn gesloopt en toen kwamen er een stuk of 50 alliance man, ons wegdrijven, maar we bleven toch steeds terugkomen ( stealth ) . Na een uurtje of 2 gingen we nog even Rebel Camp in STV uitmoorden, daarna heel even naar Goldshire gegaan maar daar stikte het iets te veel van de hoge lvl guards.

Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  maandag 28 februari 2005 @ 13:39:05 #277
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25298229
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:05 schreef WoWFanboy het volgende:
Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.
pi_25298355
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:39 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.

Sure,.. Sure..
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  maandag 28 februari 2005 @ 15:31:39 #279
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25299492
Ik zit even naar m'n character roster op mijn site te kijken en ik zie daar een aantal namen tussen staan die ik niet ken. Ik ga het script binnenkort aanpassen zodat je een password moet meegeven bij het uploaden (kan eenvoudig via de UniUploader.exe), zodat niet iedereen z'n profiel op m'n site kan plaatsen.
Het gaat met name om de namen die niet op de Bloodscalp server spelen. Is een van die characters van jullie, dan moet je het even melden, dan zal ik zorgen dat ze blijven staan.
Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
Serpent op Turalyon
Telchar op Turalyon
Aeglos op Turalyon
  maandag 28 februari 2005 @ 15:54:58 #280
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25299721
quote:
Ik ben ook een gnome mage. Prima charkeuze vind ik zelf (level 34 nu). Maar nu heb ik een probleempje. Ik zit muurvast. Letterlijk. In de raid op stranglethorn gisteren blinkte ik uit een gevecht en kwam ik onder de grond terecht.

.

Daarna viel ik gewoon 20 meter naar beneden dood op de grond. En ik kon mijn lijk niet tot leven wekken omdat ik niet dichtbij genoeg kon komen. Nu ja, 1 keer is niet erg, bugje kan gebeuren. Ik ben terug gelopen naar de graveyard aan heb die geflipte engel me weer tot leven laten wekken. Maar een uur later gebeurde het weer. Maar ik blijf niet bezig. Mijn items zijn straks helemaal weg en daar heb ik geen zin in. De gm's negeren mij gewoon (mijn ticket staat nu al bijna 24 uur open) en ook op emails reageert de technische dienst niet.

Heb je dat ook weleens meegemaakt?
pi_25299729
the horde is gewoon duidelijk actiever als de alliance met raids pvp hulp naar elkaar enz

vandaag ravenblood gejoined en een supervette staff gevonde
hardcoholic
pi_25301373
quote:
Op maandag 28 februari 2005 15:31 schreef Chevalric het volgende:

Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
That's me
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 28 februari 2005 @ 22:50:17 #283
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25303114
klopt het dat cosmos geheugen slurpt aangezien ik hiervoor amper lag had en nu door cosmos wel :S vooral in gebieden als sw en ironforge
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25303372
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.

Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....

Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...

Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25304084
Nee cosmos used amper geheugen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25304156
daarnet dus echt super vette raid meegemaakt

goed georganiseerd met 20 man lvl40+ hebben we astranaar totaal uitgekamd (zelfs de lvl 55 elite gryphon master) daarna naar auberdine ggaan, gedeeltenlijk uitgekamd, had elemaal gekunt maar we zijn richting de boot gegaan naar menethil harbour in wetlands daar kwamen we tot middne in de stad, toen werden we terug gedreven door een boze grypon master heeeeel veeeel guards en veel aliance players

was echt toffe raid, zal straks ff wat pics uploaden ervan
hardcoholic
pi_25304238
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef chinaski het volgende:
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!

vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
Ik vrees dat diegene met level 60 een probleem heeft met contact maken met mensen in de echte wereld. Anders is zoiets niet mogelijk

Of het is een WoW GM die het spel controleerd op fouten, dat kan ook.
pi_25304388
die lvl 60 char werd door 2 mensen gespeeld, en was nooit offline, (afwisselend spelen dus)
hardcoholic
pi_25304436
Ik begin nu ook RAIDs mee te maken op mijn rustige realm. Stormwind, Ironforge en de stad in de Wetlands werden tegelijkertijd binnengevallen door de Horde. Ik zag het helaas alleen vanuit mijn World Defense kanaal, (ik was tin aan het minen in Duskwood) anders had ik meegedaan aan de verdediging van Stormwind.
  maandag 28 februari 2005 @ 23:59:42 #290
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25304642
Had vanmiddag een GM te pakken, toffe gast. We mogen onze naam ws wel houden al zei ie dat ie op het randje was . Aardige vent, ze krijgen alleen wel veel gezeik omdat er te weinig van zijn.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:56:24 #291
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25309650
Weet een van jullie misschien of er ergens nog een mirror online is met de client? Ik ben bij mijn ouders en wil hier graag ook spelen, maar ik heb de cd niet bij me. Anders moet ik weer tot het weekend wachten.

.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:23:24 #292
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25310075
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.

Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....

Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...

Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:42:19 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25310386
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:23 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Op de wow-europe fora zijn zat mensen met hetzelfde probleem die wel 1GB geheugen hebben, en ik weiger up te graden aangezien de minimum specs zeggen 256mb RAM is genoeg. (en ik heb 512mb)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:43:29 #294
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25310407
AthlonXP 3200+
1 Gb geheugen
GeForce 6800GT 256mb DDR3

Draait lekker, hakkelt alleen soms bij grote drukte van spelers als dit tegelijkertijd gaat met laden van textures.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25310455
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?

Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.

Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:56:40 #296
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25310582
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?

Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.

Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
Geen idee, maar je character wordt 6 maanden bewaard iig.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:27 #297
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_25310717
Ik moet zeggen dat ik zo af en toe ook vind dat het traag loopt... mischien ligt het aan de server waar je op zit want op Bloodhoof had ik nergens last van.
Ik speel nu op Doomhammer en daar loopt het beduidend trager, ik hen nu mn interface map leeg gehaald kijken of dat beter gaat. (COSMOS)

Ik heb BTW een athlon 2800+ - 1 gig ram - 10K rpm HD - radeon 9600XT ... mijn snelheidsverlies is dus niet zo schokkend maar ik merk het verschil met hoe het aan het begin was wel.
Trying is the first step towards failure
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:27 #298
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_25310718
Meer mensen problemen met op de server te komen?

Ik kan niet inloggen en de europese website is ook onbereikbaar nu!

gr
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:08:57 #299
105703 Vunn
Niet te verwarren met mamaboo
pi_25310763
Kom er ook niet in (((((((

Bah...nergens info te vinden wat er aan de hand is?
I've heard it could take days to explore this site
pi_25310775
Volgens mij is Blizzard Europe down
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')