Ja we zaten met zn 5 door de hele stad heen, ik had in de town hall die 2 gastjes gekilled en toen nam iemand anders (47) het over, kwamen teveel guards voor mij, daarna hebben we de hele Inn gesloopt en toen kwamen er een stuk of 50 alliance man, ons wegdrijven, maar we bleven toch steeds terugkomen ( stealth )quote:Op maandag 28 februari 2005 10:43 schreef Bacow het volgende:
[..]
Waren jullie dat die onze town hall gekaapt hadden.
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:05 schreef WoWFanboy het volgende:
Die alliance towns zijn overigens veel beter verdedigd met NPCs dan Horde towns vindt ik.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:39 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Fits the world... De Horde is nu eenmaal een ongeorganiseerd zootje.
Ik ben ook een gnome mage. Prima charkeuze vind ik zelf (level 34 nu). Maar nu heb ik een probleempje. Ik zit muurvast. Letterlijk. In de raid op stranglethorn gisteren blinkte ik uit een gevecht en kwam ik onder de grond terecht.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo zie ik er nu uit:
http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva18kx.jpg
http://img226.exs.cx/my.php?loc=img226&image=omentuva21ky.jpg
-edit- Even gefixed, hoop ik.
That's mequote:Op maandag 28 februari 2005 15:31 schreef Chevalric het volgende:
Het gaat hier om:
Ratchu op Lightning's Blade
Ik vrees dat diegene met level 60 een probleem heeft met contact maken met mensen in de echte wereld. Anders is zoiets niet mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef chinaski het volgende:
ben nu echt totally addicted.... lvl 23 wrrior op een PvE server, ik heb het gevoel dat ik al mijn vrije tijd er in stop en toch zie je mensen met lvl 40+ characters rondlopen, laatstaan die ene dude die een lvl 60 had in 8 dagen tijd!
vroeg me af hoe je kon zien hoeveel uur je erin hebt gestoken....
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Verwijder cosmos en probeer het nog eens zou ik zeggen, het schijnt bij sommige mensen te helpen.
Ik denk eerder dat het aan WoW zelf ligt, volgens mij zit er ergens een dikke memory-leak....
Met de dag worden mijn framedrops erger, vanavond werd het op een gegeven moment gewoon onspeelbaar, en dat in The Barrens, in mijn eentje...
Heb er maar een topic over geopend op de wow-europe site, en als dit probleem niet opgelost wordt de komende tijd, stop ik er mee...
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=10885&p=1&tmp=1#post10885
Op de wow-europe fora zijn zat mensen met hetzelfde probleem die wel 1GB geheugen hebben, en ik weiger up te graden aangezien de minimum specs zeggen 256mb RAM is genoeg. (en ik heb 512mb)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Bij een vriend van me waar we samen ons char spelen was er soms ook sprake van, en dat met een Radeon 9800 SE, P 2.8, 512 geheugen. Upgraden naar 1 GB geheugen heeft alle problemen met schokkerigheid compleet verholpen.
Geen idee, maar je character wordt 6 maanden bewaard iig.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand een idee hoe je je account kan pauzeren?
Mijn vriendin speelt het ook, op haar laptop. Maar haar videokaart heeft het begeven (was WoW te veel geworden???) en die laptop wordt dus opgestuurd. Kan zo'n maandje duren en ze heeft geen zin om die halve maand + eerste maand betaald met CC te verliezen.
Wat nu wat nu? Ze is level 22 en wil haar character niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |