Dan ga je toch via een haven naar Kalimndor?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
Ik kan geen goeie quests meer vinden voor een lvl 35 paladin
Alles wat ik krijg is bloedrood en elite lijkt het wel
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken![]()
Cheats, code's? hacks? oid?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
32-48 is nog 16 levels verschil, dus dat valt wel mee. Want ik zie wel veel 20-35 ers lopen maar soms zie ik ook een 48er en dan denk ik echtquote:Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Max_Dark het volgende:
Mjah ben nu lvl 32, voornamelijk dankzij het feit dat ik gewoon snel m'n Mount wil hebben.
Zware wapens moet je mee leren vechten. Praat met de weapon trainers. Voor ons vind je die in Undercity, Orgrimmar en Thunder Bluffquote:Op zondag 27 februari 2005 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik al Tuaren Hunter met een Mace omgaan?
werkloos zijnquote:Op zondag 27 februari 2005 17:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb ook een laag level (20) en ik vraag me inderdaad ook af hoe iemand in dezelfde tijd als mij het tot level 60 kan schoppen. Hier was op het WoW forum een draadje over.
Niet veel te langzaam maar het gaat niet super vlot hier iddquote:Op zondag 27 februari 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben pas level 16 het gaat mij allemaal maar veel te langzaam. Ik vraag me af hoe die gasten het van 45+ het flikken![]()
Idd.quote:
Was jij datquote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ferdii het volgende:
loop je door wetlands heen richting badlands kom je een bekende tegen![]()
sorry engessa kon het niet laten om je te ganken![]()
[[url=http://img221.exs.cx/img221/3057/engessakill9de.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |